Herätys hiiret!!
"Hieno, rauhallinen aamu Turun Kuusamakujalla!! Rutiinit käyntiin, aamukahvi koneesta ( Insighnia De Longhi) , päivä lehti ( TS ) postiluukulta talomme portaiden Kuusamakujan puolen ääreltä, johon TS jakelijat ( Tietojakelu OY ? ) ovat sen - taas kerran ammatimaisestijättäneet!! Minulle molemmat lähteet ( aamun Yle & TS) ovat tärkeitä!! Niiden avulla päivä käynnistyy tehokkaasti ja luotettavasti ja olen jo varhain " pelissä " mukana! Aivan kuten silloin peliaikoina!! Silloin - yleensä ykköskentässä ( TPS, HJK, Hifk, Leijonat; Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners , Kokudo Keikaku, EHC Visp, HC Sierre .. to name a few!! Eilisen koulutuskeikan palautteet läpi tilaajan kanssa ja päivällä ( klo 14.00 ) meeting luottopankkiirini Terhi Valkeejärjen kanssa Turun Nordea Private Bankingin viihtyisissä tiloissa!! Terhin kanssa homma toimii - take my word- tehokkaasti ja puolessa tunnissa on niin omat, kuin Eurotam OY:n pankkiasiat, sijoitukset , laskupolitiikka , etc.. selvitetty ja päivä saatu tehokkaasti liikkelle!! Pienyrittäjänä ko. palvelua osaan arvostaa valtavasti - take my word!! Nordean asiakas olen ollut jo aikojen alusta , koska jo vanhempani olivat siellä asiakkaana molemmat ja sijainti ( pankin) jo silloin " kivenheiton " päässä Keskuspalatsin auntomme ( Maariankatu 10 e 76) kotiovelta!! Sen jälkeen on opiskelut, pelihomma, valmennus ja muut businekset vieneet ympäri maailman, mutta turvallisuus on aina korostunut pankki ja sijoitusasioissa!! Metodini on aina ollut luottopelaajat pankin puolella , joista Siro, Ritva Pellinen ( SYP Suikkila ) Pentti Hilke ( SYP Turku pääkonttori ) Kari Kasurinen ( Syp Hämeenkatu ) etc.. jääneet lähtömättömästi mieleen hienoina ja luotettavina ammattilaisina, joille olen ison kiitoksen velkaa - take my word!! Uskon, että kaikki ulkomailla töitään tekevät ja asuvat suomalaiset jakavat tämän turvallisuuden tunteen, onhan kunnossa oleva talous meidän kaikkien tyytyväisen elämän yksi peruskallio, muiden ihhmissuhteiden ja business kuvioiden ohella!! joten heiile em. ammattilaille my maximum respect - take my word!! Siinä - kunnioituksen hengessä: Have A Great Day everybody, niin kotikentäälä kuin kansaivälisillä areenoilla!! Keep rocking & have a great day; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua huipputehoin , aikakautena 1966-83) jolloin suomalainen jääkiekko toden teolla murtautui maalman kiekkohupulle!! Nyt on nykypolven tehtävänä pitää se siellä- take my word!! Polku- kenttä - on lanattu puhtaaksi, joten siitä vaan nykyvceljet Sakun ja Teemun ja kumpnien valaisemina hienolla esimerkillän!! JT"
"Lisäys ylläolevaan ; Ilpon sukunimi on Siro, ; " Alex Stubbin legendaarisen sanonnan mukaan: " Sori siitä" !! JT"