Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 813 583
  • 8 924

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kysyn, että kuka vttu juo Lapin Kultaa... Sehän on ihan kuraa nykyään. Ei ole enään tunturipurojen raikkautta kun ei tehdä enään Torniossa, vaan jossain Gethon kupeessa, Keravalla. My GOD
My GOD!! Mä kysyn että missä on veli @Niilo sun panimotietämys!! Taas tuli todistettua se että Lapin Kullasta puhuminen ja sen paneminen on kaksi (2) eri asiaa!! Minä kun en luule vaan tiedän; että Lapin Kulta on Hartwallin veljien tuote ja sitä pannaan Lahdessa katso (www.hartwall.fi) siellä lisää. In case Keravalla pantavat oluet kiinostaa niin sinebrychoff.fi on the place to be!! Toki näin Keravalla asuvana voin hyväksyä Lahden meidän gettoksi!! Saataisiin kivat hyppyrimäet, world class hiihtomaastot ja veneyhteys Jyväskylään saakka, to name a few!! Take My beer!! BR BAT79 Keravalainen since early 2000's myös aikana kun Karhu niminen olut vielä pantiin Porissa!!
 
Viimeksi muokattu:

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
In case epäselvää -tasalakkien oluista ( Karhu, Lapin Kulta, Rainbow lager etc.) voi keskustella metsän laidassa tms. vastaavassa niiden arvolle sopivassa paikassa kuten Gatorade Centerin piippuhyllyllä!! Voittajien ( winners) ja taistelijoiden olutmerkki on Laitilan Kukko , joka voi toki olla liian kitkerää hiirulaisille ,, joiden patjan alle ei vaivaudu edes pääsiäiskukko munimaan suklaamunia, sillä tuskin ko. ( Cock) jaksaa em. metsän asukkien elämän kovuuden parkumista kuunnella!! Joten ohjeeni teille häviäjille; " kukko huuleen ja vastatuuleen" jos voittajien elämä kiinnostaa - simple as that!! Siinä, voittajien hengessä : Have A Great Easter everyone!! BR CC
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
In case epäselvää -tasalakkien oluista ( Karhu, Lapin Kulta, Rainbow lager etc.)
O TEMPORA O MORES!! Silloin kun # 79 on Karhun kaadossa ( kts. liite -siellä lisää!!) kyseessä ei ole tasalakkien olut -i assume!! AB
 

Liitteet

  • Karhu.jpg
    Karhu.jpg
    52,9 KB · kertaa luettu: 170

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
O TEMPORA O MORES!! Silloin kun # 79 on Karhun kaadossa ( kts. liite -siellä lisää!!) kyseessä ei ole tasalakkien olut -i assume!! AB
Terve AB!! Kuten tiedät , niin meillä kaikilla -minulla sinulla ja Tamillakin- on välillä huonoja hetkiä ( burnout , huono päivä, erehdys , hairahdus, nuoruus to name a few) jolloin Kukko saattaa eksyä huulilta!! Kyseessä voi olla myös ns. " social experiment" ( päiväni Tasalakkina) ; maininta Karhusta FB-päivityksessä ja sen jälkeen seuranta Kuusamakujalla kun muurahaispesää on sohaistu ja Karhu-buumi on herätetty unisten veljien keskuudessa milloin Pohjanmaalla , Jatkoajassa, Turussa etc. etc. etc. Siihen kun ei tarvita kokeneelta buumien luojalta kuin sormien napsautus!! Em. ansiokas kuva ja lukuisat Karhu -päivitykset osoittavat että myös itse Maestro on erehtyväinen , eihän " Tami" esim. ajanut Jaguarillakaan vielä vuosituhannen alussa!! CC
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Terve AB!! Kuten tiedät , niin meillä kaikilla -minulla sinulla ja Tamillakin- on välillä huonoja hetkiä ( burnout , huono päivä, erehdys , hairahdus, nuoruus to name a few) jolloin Kukko saattaa eksyä huulilta!! Kyseessä voi olla myös ns. " social experiment" ( päiväni Tasalakkina) ; maininta Karhusta FB-päivityksessä ja sen jälkeen seuranta Kuusamakujalla kun muurahaispesää on sohaistu ja Karhu-buumi on herätetty unisten veljien keskuudessa milloin Pohjanmaalla , Jatkoajassa, Turussa etc. etc. etc. Siihen kun ei tarvita kokeneelta buumien luojalta kuin sormien napsautus!! Em. ansiokas kuva ja lukuisat Karhu -päivitykset osoittavat että myös itse Maestro on erehtyväinen , eihän " Tami" esim. ajanut Jaguarillakaan vielä vuosituhannen alussa!! CC
Kyllä muuten ajoi, olen itse 2000-2001 nähnyt hänen ajavan Jaggella M&M kuntotalolle Par excellence Aurajoen vieressä sijaitsevaan toimipisteeseen.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
My GOD!! Mä kysyn että missä on veli @Niilo sun panimotietämys!! Taas tuli todistettua se että Lapin Kullasta puhuminen ja sen paneminen on kaksi (2) eri asiaa!! Minä kun en luule vaan tiedän; että Lapin Kulta on Hartwallin veljien tuote ja sitä pannaan Lahdessa katso (www.hartwall.fi) siellä lisää. In case Keravalla pantavat oluet kiinostaa niin sinebrychoff.fi on the place to be!! Toki näin Keravalla asuvana voin hyväksyä Lahden meidän gettoksi!! Saataisiin kivat hyppyrimäet, world class hiihtomaastot ja veneyhteys Jyväskylään saakka, to name a few!! Take My beer!! BR BAT79 Keravalainen since early 2000's myös aikana kun Karhu niminen olut vielä pantiin Porissa!!
MY MAXIMUM RESPECT @Bat79 !! Mukava tietää, että Keravalla asuu muitakin Tami-entuasisteja. Itse täällä asunut since late 80’s. Annetaan heinäkenkien luulla kaupunkiamme getoksi niin pysyvät poissa ja saamme asua täällä rauhassa. Take my excel tai powerpoint!!

Asiasta toiseen. Hiihtokausi päättyi ja vein sukseni varastoon. Iloiseksi yllätyksekseni bongasin samalla varastosta vanhan puisen Kohon, jonka olemassaolon olin unohtanut. Eihän siinä muu auttanut kuin hakea lasten vetotutka ja Tamin innoittamana kokeilla miten kovaa lämäri lähtee vanerilta puisella Koholla. Tamin 160 km/h tavoitteena lämäsin ja pettymyksekseni eka veto oli 74 km/h. Pari seuraavaa vähän nousivat, mutta eivät merkittävästi. Sitten tajusin hakea hanskat, jonka tapaisilla uskoisin Taminkin aikoinaan lämineen. Hanskat ovat isäni vanhat ja hän väittää niillä pelanneen joskus 1960-luvulla ( melkein 106+ -luvulla) Kärppien junnuissa. Ja hanskat auttoivat! Muutaman lämärin jälkeen sain tutkaan lukeman 98 km/h ja siihen tyydyin, koska arvelin loukkaantumisriskin kasvavan liian isoksi, jos enemmän alan riuhtomaan. Lopputuloksena totean olevani hiirulainen Tamiin verrattuna ja meneväni metsän reunaan parkumaan ja treenaamaan lämäriäni.
 

Liitteet

  • 8D1F8A40-F79F-42E6-9CD8-8B29C817394B.jpeg
    8D1F8A40-F79F-42E6-9CD8-8B29C817394B.jpeg
    916,6 KB · kertaa luettu: 111

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
My MAXIMUM RESPECT!! veli @perro asiahan on niin että Keravalla on hyvä elää ja lämiä!! Take My word!! Oletko muuten ihan varma ettei tutka ollut vaan mph-asetuksella?? Se selittäisi tuon tuloksen, ainakaan vehkeistä ei homma nimittäin ole jäänyt kiinni.
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen Oulun Tietomaassa käynyt veteleen vanerilta 105 km/h... en halua Tameilla tuloksella, lisään vain ketjuun ja painun tuloksineni metsänlaitaan takaisin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
MY MAXIMUM RESPECT @Bat79 !! Mukava tietää, että Keravalla asuu muitakin Tami-entuasisteja. Itse täällä asunut since late 80’s. Annetaan heinäkenkien luulla kaupunkiamme getoksi niin pysyvät poissa ja saamme asua täällä rauhassa. Take my excel tai powerpoint!!

Asiasta toiseen. Hiihtokausi päättyi ja vein sukseni varastoon. Iloiseksi yllätyksekseni bongasin samalla varastosta vanhan puisen Kohon, jonka olemassaolon olin unohtanut. Eihän siinä muu auttanut kuin hakea lasten vetotutka ja Tamin innoittamana kokeilla miten kovaa lämäri lähtee vanerilta puisella Koholla. Tamin 160 km/h tavoitteena lämäsin ja pettymyksekseni eka veto oli 74 km/h. Pari seuraavaa vähän nousivat, mutta eivät merkittävästi. Sitten tajusin hakea hanskat, jonka tapaisilla uskoisin Taminkin aikoinaan lämineen. Hanskat ovat isäni vanhat ja hän väittää niillä pelanneen joskus 1960-luvulla ( melkein 106+ -luvulla) Kärppien junnuissa. Ja hanskat auttoivat! Muutaman lämärin jälkeen sain tutkaan lukeman 98 km/h ja siihen tyydyin, koska arvelin loukkaantumisriskin kasvavan liian isoksi, jos enemmän alan riuhtomaan. Lopputuloksena totean olevani hiirulainen Tamiin verrattuna ja meneväni metsän reunaan parkumaan ja treenaamaan lämäriäni.
Toi Blackfibre <3
Varmaa jokaisella meidän aikaisella junnulla ollut semmoinen?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Toi Blackfibre <3
Varmaa jokaisella meidän aikaisella junnulla ollut semmoinen?
Meikäläinen oli Titan-miehiä.
Ilmankos ei lämäri koskaan lähtenyt likellekään 160 km/h.
Olisi pitänyt olla Koho, mutta on sentään hyvä tietää, ettei ollut miehessä vikaa. Välineet vaan oli paskat.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Itse olen Oulun Tietomaassa käynyt veteleen vanerilta 105 km/h... en halua Tameilla tuloksella, lisään vain ketjuun ja painun tuloksineni metsänlaitaan takaisin.
Oikeastihan tuo oli reilut 150 km/h. Sveitsiläinen hammaskiven rapsuttelija käynyt manipuloimassa laitteet näyttämään liian alhaista lukemaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Torspolla olen varmaan vetänyt sen 200 km/h kun joku Tepsin pelaaja heitti rikkinäisen mailan Impivaaran hallissa pois kun vähän meni "katki", sama Impivaaran halli missä Kokudo keikaku reenas.

Oli jollekkin kymmenvuotiaalle aika kova maila missä sopiva jäykkyys kymmenvuotiaalle :D

3v aikaa viimeisestä kudista ja meniköhän edes 50 km/h Fischerillä, mutta paska maila niin siinä syy.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Kyllä muuten ajoi, olen itse 2000-2001 nähnyt hänen ajavan Jaggella M&M kuntotalolle Par excellence Aurajoen vieressä sijaitsevaan toimipisteeseen.
Kiitos viestistä!! Taisin taas puhua " veli" Mäkisen sanoin osittain " kuttaperkkaa" ,, mutta koko tätä vuosituhatta ei " Tami" ole Jaggella huristellut -take my word!! CC
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Veli @Eetska Lähtee tekemään tietä ykkösketjuun. I Assume!!
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja pöljänä sitä oli että junnuna piti vetää Koho 221 mailalla kun Kärppien parhaat niillä pelas. Jos joku haluaa tietää olenko selvinpäin, vastaus kyllä.... muuten vain fiilistelen täältä metsästä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tuossa nyt TV:ssä pyörähti Suurimman pudottajan mainos, jossa vilahti myös muuan Janni Hussi. My God!! Millä kompetenssilla kyseinen sisar on siellä koutsaamassa? Eipä taida olla yhtään buumia luotuna missään. Kuten tiedämme, Br #79:n kuntokoulussa alkaa äkkiä rauta tottelemaan, ja 150kg nousee sujuvasti penkistä ylös. Rake my yard!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Itsellä ollut Montreal, Koho, Titan, Canadiens, Torspo, Finnstar, Toronto to name a few... ei ole millään lähteny.....
Entäs Karjala? Karjala Popular ja Karjala Mestari, jumaliste on vetävät nimet. Taattua epämukavaa neuvostolaatua, ei ollut paljon höylää eikä hiomavälineitä kulutettu, (luultavasti ei tehtaalla semmoisia ollut) kun oli erittäin teräväreunainen, poikkarin antoon varmasti ensiluokkainen kun olisi saanut haavoja aikaan.
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuossa nyt TV:ssä pyörähti Suurimman pudottajan mainos, jossa vilahti myös muuan Janni Hussi. My God!! Millä kompetenssilla kyseinen sisar on siellä koutsaamassa? Eipä taida olla yhtään buumia luotuna missään. Kuten tiedämme, Br #79:n kuntokoulussa alkaa äkkiä rauta tottelemaan, ja 150kg nousee sujuvasti penkistä ylös. Rake my yard!!
Turha on Hussin mennä sinne huuteleen, paikka on varattu tänne metsän laitaan. Ellei sivulla niin voi toivottaa sillalta ja kuunnella mikä on parku elämän kovuutta... yakr my word. Kuntoilun hengessä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös