Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kaipaa tyttö paljon Juhaniaan. Tapahtumat sijoittuvat vanhaan Wuhaniaan.
Noh noh, macht nichts, kyllä Manu saksaakin osaa!! Br Steril, saksan opiskelijoita itsekinKyllä, vihellykset soljuvat ranskan sekaan sointuvasti. Olisi itsekin pitänyt aloittaa ranskan eikä saksan opiskelu. Mein Gott!!
Das ist sehr gut mein Freund!! Ei ihme , sillä osaahan " Tami" lähteestä riippuen kuudesta seitsemään kieltä, joten jenkkitermein " way to go" " veli" Steril!! Keep rocking and have a great Thursday night!! BR CCNoh noh, macht nichts, kyllä Manu saksaakin osaa!! Br Steril, saksan opiskelijoita itsekin
Eiköhän Tami tosiaan hoida nämä asiat tuttuun tyyliinsä kunnialla.Tamin ystävä Ilkka Kanerva menehtyi juuri nopeasti edeneeseen sairauteen (RIP). Huomenna saamme varmaan lukea maestron aamupäivityksessä tyylikkään muistelun ystävän poismenosta johtuen. I assume!!
Myöhäisillan suru-uutinen pysäytti totaalisesti!! Ilkka " Ike " Kanerva on poissa!! Opin tuntemaan Iken jo 1960 luvun lopulta asti!! Tutustuimme ja tapasimme Turussa , jossa Ike opiskeli ja minä pelasin TPS:N ykkösketjussa Kuismanen- Wahlsten- Tamminen jo syksyllä 1966!! Silloinen Turku, sen urheiluelämä, opiskelijaelämä etc.. oli pieni piiri, johon me molemmat kuuluimme ns: ykkösketjun " miehinä!! Oli luonnollista, että minä tuin Ikeä hänen urallaan , saman teki Ike minulle kun tilanne sitä vaati!! Ike oli kaikilla mittareilla todellinen " kympin mies" !! Aina positiivinen , eteenpäin katsova ratkaisija ; yksi niistä joiden puoleen voin kääntyä kun yhteiskunnallisissa tai hjuippu-urheilun asioissa oli kysyttävää tai sparrattavaa!! Tapaamispaikat vaihtuivat ; Turku, Helsinki, Pori, Oulu , Vaasa .. Suomessa ja maailmalla milloin Tokio, New York; Pariisi, Zurich .. to name a few!! Oli luonnollista, että tuimme toisiamme , milloin face to face, milloin puhelimessa , milloin pikaisen kahvihetken merkeissä!! Paikat vaihtuivat! Eduskunta, Helsingin Jäähalli, Olympiastadion , Ns. SVUL:n talo Pasilassa ja luonnollisesti Turussa , milloin kauppatori, Cafe Art, Turkuhalli, Urheilupuisto eri kahviloista etc.. puhumattakaan!! Kun kyseessä oli " Iken lenkki " Lokalahdella juniorikisoineen , olin luonnollisesti paikalla milloin missäkin roolissa !! Kuuluttaja, lähettäjä , kahvin tarjoilija etc.. useimmiten yhdessä koripallotähti Paavo Koskivaaran kanssa!! Viime aikoina tiedot taistelijan ja valtiomiehen heikentyneestä terveydestä kiirivät minullekin päivittäin, niin laaja oli yhteinen kontaktiverkomme Suomessa ja maailmalla!!
Lepää rauhassa Ike, olit poikeuksellisen lahjakas, positiivinen , osaava , karismaattinen Suomalainen ; mies sieltä todelliselta huipulta ; niin ammatillisesti, moraalisesti kuin inhimillisesti!!
Elinalle , hänen vaimolleen , voimia suureen suruusi!!
Kunnioittaen ja ikävöiden, Juhani Tamminen ; Lion # 79, CEO Eurotam OY ; Turku
Tässä Yle Kioskin jaksossa Manu antaa näytteen sujuvasta, voisiko sanoa natiivista japaninkielen taidoistaan.Ei kyllä taivu - take my word!! Mutta vieläkin enemmän haluaisin jostain löytää klipin, jossa Tami puhuu japania!!
Nyt oli tyylikäs päivitys Tamilta. Selkeästi kova paikka ja tärkeä henkilö Manulle ja loppuun asialliset voimien toivotukset MME Elina Kiikolle.
Tamin normaalit päivitykset ovat mitä ovat, mutta kuolinasiat hän osaa hoitaa world class tyyliin.
Oli todellinen päivitys otsikolla : " Style is never out of fashion" -take my word!! Hienoa; että " Tami" käytti ystävästään " Ikestä" termiä taistelija tälläkin kertaa kuten niin monesti aiemminkin!! Some on pullollaan kuvia em. parivaljakosta veljellisesti poseeraten hymy huulillaan!! Liitteenä ( kts. liite -siellä lisää!!) yksi niistä!! Voimia Iken läheisille myös Kuusamakujalla!! ABHienoa Tami! Hieno teksti!
CMore/MTV3 julkaisi mm-kisojen kiekkotiimin. Kaikenmaailman tasalakkia ja perässähiihtelijää näyttää olevan mukana. Ei sitten taannoinen tapaaminen maikkarin veljien kanssa tuottanut toivottua tulosta? Olisko pitänyt laukoa suoraan ylämummoon, eikä laittaa matalaa laukausta mikä jää pyörimään maalinedustalle?
Luin tämän ensin niin, että Tamin yleissivistyksessä oli aukko. Olin jo valmis ostamaan Pratulle lipun P-Koreaan (Huom. vain meno!!) , koska Tamin yleissivistyksessä tai missään muussakaan ei ole puutteita. Onneksi olikin oma lukihäriö.Tami yleissivistyksessäni oli aukko.
Luin tämän ensin niin, että Tamin yleissivistyksessä oli aukko. Olin jo valmis ostamaan Pratulle lipun P-Koreaan (Huom. vain meno!!) , koska Tamin yleissivistyksessä tai missään muussakaan ei ole puutteita. Onneksi olikin oma lukihäriö.
Foto oli kiva!Selasin Facebookissa lisää Suomen Jääkiekkohistoriallisen seuran sivua ja sieltä oli lisää Tamiin liittyviä juttuja.
Sieltä löytyi mm. kuva jostain TPS-historiikista. Kuvan joukkue on nimeltään Tamit!! Simply great sanon minä!! Ja jos kuvasta ja kuvatekstistä saatte selvää niin kukapa muu Tameissa pelannut kuin itse Saku Koivu!! Ei ihme, että Sakusta tuli Montrealin monivuotinen kapteeni ja taisi olla ensimmäinen eurooppalainen kapteeni kyseisessä seurassa. Siinä edelläkävijöiden hengessä my god!!
Toisessa Tamiin liittyvässä kuvassa Tami on Jääkiekkoshakki-pelin kannessa Hämeenlinnan Tarmon pelipaita päällä. Tätä kautta siis Hämeenlinnaan siirtynyt Tamin expertiisiä ja näin HPK saa kiittää kahdesta mestaruudestaan Tamia. Chapeau!! Hämmentävää kuvassa on myös se, että Tamilla on kädessään Montrealin maila eikä Koho. OMG!!
Vimeosta löytyi myös mainio Tami pätkä, jossa myös näyte japanin taidoista.Ei kyllä taivu - take my word!! Mutta vieläkin enemmän haluaisin jostain löytää klipin, jossa Tami puhuu japania!!
Vimeosta löytyi myös mainio Tami pätkä, jossa myös näyte japanin taidoista.
Vimeosta löytyi myös mainio Tami pätkä, jossa myös näyte japanin taidoista.
Tähän aikaan vielä hereillä siellä metsän laidassa, eikös pitäisi jo sitä tulta alkaa tekemään, että ei tule vilu!Ranska oli kuulemma Gävlen lohkon toinen ja Suomi Tukholman lohkon toinen noissa 1995, ilmeisesti Wikipedialla faktat sitten pielessä. Lisäksi Ranskan tie tyssäsi puolivälieriin eikä välieriin. Mutta mitäs noista pienistä muodollisuusvirheistä - hiiret vinkuu ja karavaani kulkee !!!!