Olet oikeassa -i agree!! On käsittämätöntä,, että vielä A. D. 2022 kyseinen mademoiselle on tuolla ns. lärvi auki tietämättä asioista mitään,, niin paljon ohjeet poikkeavat " Don Tamin" Kuntokoulun prinsiipeistä -take my word!! Aivan kuin Sanoma - konsernin konttorille ( " town office") ei oltaisi sovittu " ilmanpuhdistusta" jossa em. lafkaa johtavat " veljet" ottavat lakin käteen, tarjoavat kahvit ( edes lähelle tasoa Insignia De Longhi ) ja ojentavat sovinnon kättä anteeksipyynnön , katumuksen ja nöyryyden merkeissä!! Vaan ei -tasoa " fuck´n nothing" näyttää olevan reagointi näillä pelikentillä -OMG sanon minä!! Lisäksi haluan osoittaa kunnioitukseni MY MAXIMUM RESPECT tributeketjulaisille; jotka ovat näinä vaikeina aikoina Kuusamakujan valtiaan somehiljaisuuden aikana pitäneet ketjua pinnalla erilaisten raporttien ja päiväkatsausten muodossa -Simply Great sanon minä!! Mieleen hiipii samalla myös haikeus -tätäkö se tulee sitten joskus tulevaisuudessa olemaan jos Maestrosta joskus ns. aika jättää -OMG sanon minä!! Siirrytäänkö sitä ennen käyttämään avustajaa päivitysten teossa; menettäen samalla ns. " personal touch" -em. termi aukenee in case olette kieliveljiä ja se ( omalaatuisuus)!! Siinä- Maestron päivityksistä nauttimisen hengessä : " Have A Great Night" ans " Enjoy it"!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, " Don Tami" suurkuluttaja ja entusiasti, pääsiäisen viettäjä