Rannikko unohtunut vaikka oli Aamut-TV:n haastattelussa.
Ei hätiä mitä kun Tamminen jyrähtää kannabiskeskustelusta ja itse aineesta, tästä tulee vielä mielenkiintoista seurattavaa.
Mikäs muuten onse seitsemäs maa vai oliko itse Maestro joskus josain Toronton kämpillä I Assume
"Rauhallinen tiistai ( 14.09.2021) nyt vielä Kuusamakujan aamiaispöydän äärellä!! Aamu TV auki, kanavat vaihtuu vuorotellen , nyt Yle ja " Kannabis" keskustelu!! Voi helvetin helvetti, kun valtaosa keskustelijoista yrittää kertoa, että " kannabis on itse asiassa ok"!! Kun oma ura on vienyt töihin seitsemään eri maahan ja kolmeen eri maanosaan , on käsittämätöntä , että vielä löytyy joku vastuuton nuija joka perustelee huumeiden käytön " välttämättömän lääkkeen" savuverhon taakse!! " OMG" sanon minä!! Mitähän seuraavaksi, jos todellakin joku " politiikan junioritähti" hankkii huomiota tavalla joka kuuluu: " All publicity is good publicity"!!
Toivoisin , ettö edes joku näistä " Pro Kannabis Veljistä/ Siskoista" tulevat esiin kun poliisi ja muut viranomaiset tulevat esiin ja kertovast sen " kuuluisan" toisen puolen, eli paljonko tämä villitys on jo nyt tehnyt tuhojaan puhumattakaan ns." liberaalista suhtautumisesta " sanktioiden etc.. suhteen!! " O tempora O mores" sanoivat jo muinaiset Rooman veljet ja olivat siinäkin " aikaa edellä" !! Joten nyut kaikki vastuulliset vanhemmat, isovanhemmat, opettajat, coachit, esikuvat etc.. noustaan esiin ja Kannabis sinne mihin se kuuluu - Lukkojen Taakse" oli kaappi sitten apteekissa, vastuullisen lääkärin lukollisessa kassakaapisaa etc.. !! Mitähän seuraavaksi?? Kyllä erikoisia ja typeriä ehdotuksia ja alotteita tehdään kaikissa yhteisöissä, mutta LEADERIT ovat niitä jotka ne torppaavat , kun tajuavat , että ne ovat vastoin yhteisön tervettä kehitystä!! Simple as that!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, , lisää
www.eurotam.com
"