Viimeksi kirjoja oli 10000. Tiedä sitten mihin nyt on kadonnut melkein puolet? Tähän epäilemättä on jokin järkevä selitys.Paljonko niitä sporttikirjoja oli viime kerralla, olen uninen hiiri enkä jaksa etsiä. Oliko niitä 5000 nidettä? Nyt on 6000.
Paljonko niitä sporttikirjoja oli viime kerralla, olen uninen hiiri enkä jaksa etsiä. Oliko niitä 5000 nidettä? Nyt on 6000.
Viimeksi kirjoja oli 10000. Tiedä sitten mihin nyt on kadonnut melkein puolet? Tähän epäilemättä on jokin järkevä selitys.
2.5. kuluvaa vuotta Tamin sanoin niitä oli vielä yli 10000.
Aika paljon on saanut myytyä sen jälkeen, mukana laskuissahan täytyi olla omien teosten varasto, joita kuskataan jatkuvalla syötöllä postiin.
Muuten noiden lukujen ristiriita saattaisi tarkoittaa että Tami keksii näitä juttuja päästään ja puhuu epätosia asioita. Siihen en millään jaksa uskoa.
Tai sitten voi olla, että Tami käy noillakin paikkakunnilla vetämässä jotain vaalikeskusteluita tähän tyyliin:2023 eduskuntavaalit ja Varsinais-Suomen vaalipiiri...tosin Tami alkaa niin hoopo olla että voi luullakin, että häntä voi myös nyt äänestää Raisiossa, Kaarinassa, Paimiossa, Loimaalla to name a few...
Viimeksi kirjoja oli 10000. Tiedä sitten mihin nyt on kadonnut melkein puolet? Tähän epäilemättä on jokin järkevä selitys.
Voiko Veli Wahlstenia (RIP) enää laskea voittajaksi, sillä Itäisellä Rantakadulla 48-50 ei ollut Narvin kiuasta, my God!oppi-isäni Juuso Wahlstenin ( R.I.P.) kanssa lähes päivittäin käymäni " kehityskeskustelut " Juuson hienossa asunnossa ( 4 h + k) Turun Aurajoen rannalla osoitteessa ( Itäinen Rantakatu 48-50) - osoite tuli tutuksi ko. vuosina,
This is a good day to be alive, i assume. Manu tulee saamaan suuren äänisaaliin tänään ja sitten kyllä Turku ei ole enää entisensä. Odotan innolla, kun Manu huomenna aamulla kääntää kaikki palloilukenttien kyltit muotoon: Saa pelata.
Kuinkahan huuruun maestron lasit menee, mikäli ääniä ei tule riittävästi. Tamihan on aina osannut häviämisen jalon taidon.
Ovatkohan vaalivalvojaiset ihan Kuusamakujalla, Eurotamin toimistolla vai onko ihan Turun linna valjastettu tähän käyttöön?
Siellä soitto soi ja laulu raikaa, pöydät notkuu ruuista ja viini virtaa...
Siellä soitettiin, siellä laulettiin, siellä nxxsittiin taisi joku laulaa. Irwin ?
Turkulaisena "omana poikana" velvollisuus tuli suoritettua ja lappuun laitettu 136. Toivottavasti niin Turun omat pojat kuin "junantuomat heinäkengät" myös äänestävät Manua. Pääsee huomenna katsomaan kun Tami ruuvailee kylttejä irti ympäri Turkua.Tänään on vielä kyltit kentillä, mutta huomenna ei ehkä enää ole I assume!! Nyt kaikki uniset turun veljet äänestyspaikalle ja lappuun numero 136, niin saadaan tämä elämää ( life) suurempi kylttigate päätökseen. Illalla sitten iso kukko kädessä ( big cock in hand) voi kaikki turkulaiset äänestäjät todeta sen, että me tehtiin se ( we did it)!! Voittajien ja unisten ( sleepy) muttei nukkuvien ( sleep) äänestäjien hengessä Have a great election day!!
Ja alakerran vastaanoton lady hoitaa opastuksen ja käännyttää epämääräiset hiirulaiset parkumaan omiin oloihinsa.Mä veikkaan, et Legendaarinen Suomen Joutsen joka on Tamin tavoin kiertänyt maailmaa, on varattu Turun suurimpiin vaalivalvojaisiin.
Siellä soitto soi ja laulu raikaa, pöydät notkuu ruuista ja viini virtaa...
Siellä soitettiin, siellä laulettiin, siellä nxxsittiin taisi joku laulaa. Irwin ?
Onko muuten ollut havaittavissa Manun possen masinoimaa Kai tiedätte ketä äänestetään -kampanjaa, jossa mm. jaetaan esitäytettyjä äänestyslippuja ja muodostettu iskuryhmiä iskemään mm. polttopulloin hangoittelevien syöpäläisten yrityksiin ja asuntoihin? Onko Turun oluttuvissa noustu pöydille ja saarnattu maltaan voimalla uusia aikoja ja ammuttu Parabellumilla kattoon että menee viesti jakeluun?Turkulaisena "omana poikana" velvollisuus tuli suoritettua ja lappuun laitettu 136. Toivottavasti niin Turun omat pojat kuin "junantuomat heinäkengät" myös äänestävät Manua. Pääsee huomenna katsomaan kun Tami ruuvailee kylttejä irti ympäri Turkua.
En ainakaan itse ole huomannut missään Manun mainosta tai kuullut kenenkään ees puhuvan hänen ehdokkuudestaan. Tai no ollaan me työporukalla siitä puhuttu kun samassa rakennuksessa töissä ollaan. Ei ole edes Nereisissä mainosta eikä timanttisella respan ladylla Tami-rintanappia.Onko muuten ollut havaittavissa Manun possen masinoimaa Kai tiedätte ketä äänestetään -kampanjaa, jossa mm. jaetaan esitäytettyjä äänestyslippuja ja muodostettu iskuryhmiä iskemään mm. polttopulloin hangoittelevien syöpäläisten yrityksiin ja asuntoihin? Onko Turun oluttuvissa noustu pöydille ja saarnattu maltaan voimalla uusia aikoja?
En ainakaan itse ole huomannut missään Manun mainosta tai kuullut kenenkään ees puhuvan hänen ehdokkuudestaan. Tai no ollaan me työporukalla siitä puhuttu kun samassa rakennuksessa töissä ollaan. Ei ole edes Nereisissä mainosta eikä timanttisella respan ladylla Tami-rintanappia.
Jostain käsittämättömästä syystä meidän toimistot ovat Tamin toimistoa ylemmissä kerroksissa. Mielestäni rakennukseen pitäis lisätä yksi kerros Tamille mihin olisi oma hissi. Tätä hissiä saisi käyttää vain ykköskentän miehet ja naiset kuten respan lady, Ketola, Riihiranta to name a few!!MY GOD. Nyt on pakko nostaa hattua ja pitää sitä 5 sek tjsp ylhäällä ( tein muuten oikeasti niin ). Nyt on Iso Joe päässyt todella suuren lähelle. Herra saa työskennellä elävän legendan lähettyvillä. Onko kenties sama kerros vai alempana. Tai jopa ylempänä. My God, mikä kunnia Teitä kohtaan.
Arvostus on ihan stratosfääreissä. Mä olen sitä mieltä, että SÄ todellakin voit sanoa meitä muita kohtaan, että Tehkää perässä...
Pitäiskö tässä heittää arvio Tamin äänimäärästä, yhtään en tiedä paljon Turussa äänioikeutettuja ja millainen on into uurnille. Mutta silti rohkeasti lukua ilmoille, Tami rohmuaa A-maaottelujensa määrän verran ääniä, 227.
Jostain käsittämättömästä syystä meidän toimistot ovat Tamin toimistoa ylemmissä kerroksissa. Mielestäni rakennukseen pitäis lisätä yksi kerros Tamille mihin olisi oma hissi. Tätä hissiä saisi käyttää vain ykköskentän miehet ja naiset kuten respan lady, Ketola, Riihiranta to name a few!!
Ja kerran aamulla kun menin töihin Aurinkokuningas tuli samalla hissillä ja tervehti minua. Näky on palanut ikuisesti verkkokalvoilleni, se aura mikä Juhanista säteili valaisi koko rakennuksen. Mikään mitä elämässäni on tapahtunut tämän jälkeen ei ole säväyttänyt yhtä paljoa.
Tamihan luultavasti pyyhkäisee valtuustoon liehuvin lipuin ja kirkkain värein. Kun en tiedä pitäisikö tämän myötä turkulaisia onnitella vai ottaa osaa, teen varulta molemmat.Turun ääniharava edellisissä kuntavaaleissa oli vasemmistoliiton Li Andersson 6415 äänellä. Pienimmällä äänimäärällä valtuustoon vuonna 2017 pääsi vasemmistoliiton Merja Lundén 135 äänellä.
Mä veikkaan et Tamin äänimäärä tulee olemaan 540