Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 573 493
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Taas ihan jäätävä pettymys Ikestä ja kampanjastaan. Silloin vuosituhannen vaihteessa toimin Turussa puutarha-alalla ja odotin Ikeltä kiinnostusta. Olin kuullut siitä.

Koskaan se ei realisoidu.

Tamille vihje, aja turkulaisten puutarha-alan ihmisten asiaa. Tulee valtavasti ääniä.

Hei kiitos tästä, sain fläsäreitä, olen kuullut jotain! Olen katsokaas niin nuori tyttö, että Iken ihana vaimokin on vanhus rinnallani ;)
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Omg mitä shittii taas. Kyllä Suomen jalkapallo on menettänyt paljon kun Tami valitsi Jääkiekon...
Olis varmaan oltu jo monta kertaa MM lopputurnauksessa(kin)
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Paljonko niitä sporttikirjoja oli viime kerralla, olen uninen hiiri enkä jaksa etsiä. Oliko niitä 5000 nidettä? Nyt on 6000.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hei kiitos tästä, sain fläsäreitä, olen kuullut jotain! Olen katsokaas niin nuori tyttö, että Iken ihana vaimokin on vanhus rinnallani ;)
Sanon nyt varmuuden vuoksi, että olen syytön. Ja voin tämän todistaa. Siellä Turussahan tongitaan näitä jälkeen päin, mutta olen syytön kaikkeen.

Kaikenlaist määki näin, mut en vetäny henkeen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Paljonko niitä sporttikirjoja oli viime kerralla, olen uninen hiiri enkä jaksa etsiä. Oliko niitä 5000 nidettä? Nyt on 6000.

Mikään asiantuntija en ole, mutta mielestäni vaatii kyllä aika ison huoneen johon mahtuu 6000 kirjaa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mikään asiantuntija en ole, mutta mielestäni vaatii kyllä aika ison huoneen johon mahtuu 6000 kirjaa?
Vaatii vähän helvetisti tilaa, vaan Tamilla on tiluksia. Olihan se yksi video missä Tami esitteli kirjastoaan, saattoi siellä 50 kirjaa olla, mutta jos Tamin kirjat on kuin koulutuskeikkansa, yksi A4 arkki onkin kirja.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Omat fiilikseni lukuhetkellä kiteytyvät aika lailla tuohon alempaan kuvaan .... MY GOD!! Mitkä ihmeen kappalejaot ( snippet division )!!?? Mitä maagista tykitystä!!

Itse asiassa minunkin hyvä myöntää. että tämä parempi etkoihin kuin Kalsarikänni-ketju.

Eli nyt jos keskittyisi futikseen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...vaalitilaisuuksia ( esiintymisiä Turku & ympäristö ) riittää

Eikö se tiedä, että vain turkulaiset voi äänestää vai miksi se ympäristössäkin käy vaalitulaisuuksissa?
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Eikö se tiedä, että vain turkulaiset voi äänestää vai miksi se ympäristössäkin käy vaalitulaisuuksissa?
2023 eduskuntavaalit ja Varsinais-Suomen vaalipiiri...tosin Tami alkaa niin hoopo olla että voi luullakin, että häntä voi myös nyt äänestää Raisiossa, Kaarinassa, Paimiossa, Loimaalla to name a few...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noniin, veli Kanerva selvästi konsultoi Kuusamakujan maestroa. Tamihan entisenä junnufutarina tietää kaiken tämän(kin) lajin lainalaisuuksista. Kanervalla korvanappi sauhuaa Tamin antaessa ohjeita- take my word! Seuraaviin peleihin on jo taktiikat laadittu- ei 60 minuuttia painetta, vaan kokonaiset 90! Simple as that!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Siellä on varmasti saatu Yokophone toimimaan ja Rivellä ollut korvanappi kuumana. Tämän illan tulos ei olisi ollut mahdollinen ilman kunnon katsomocoachausta.
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Paljonko niitä sporttikirjoja oli viime kerralla, olen uninen hiiri enkä jaksa etsiä. Oliko niitä 5000 nidettä? Nyt on 6000.

2.5. kuluvaa vuotta Tamin sanoin niitä oli vielä yli 10000.

Aika paljon on saanut myytyä sen jälkeen, mukana laskuissahan täytyi olla omien teosten varasto, joita kuskataan jatkuvalla syötöllä postiin.

Muuten noiden lukujen ristiriita saattaisi tarkoittaa että Tami keksii näitä juttuja päästään ja puhuu epätosia asioita. Siihen en millään jaksa uskoa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Viimeksi kirjoja oli 10000. Tiedä sitten mihin nyt on kadonnut melkein puolet? Tähän epäilemättä on jokin järkevä selitys.

2.5. kuluvaa vuotta Tamin sanoin niitä oli vielä yli 10000.

Aika paljon on saanut myytyä sen jälkeen, mukana laskuissahan täytyi olla omien teosten varasto, joita kuskataan jatkuvalla syötöllä postiin.

Muuten noiden lukujen ristiriita saattaisi tarkoittaa että Tami keksii näitä juttuja päästään ja puhuu epätosia asioita. Siihen en millään jaksa uskoa.

Kannattaisi kysyä maestrolta itseltään mihin on noin paljon kadonnut. Varmaan kaksoiskappaleita (niitä on pari itselläkin), puhki luettuja, väärää informaatiota sisältäneitä ja liian vähän kehuja Tamista, pitänyt hankkiutua eroon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viimeksi kirjoja oli 10000. Tiedä sitten mihin nyt on kadonnut melkein puolet? Tähän epäilemättä on jokin järkevä selitys.

Puolet kirjoista mökillä, (joita voi saunatanssin ohella lueskella), ja loput kotona Kuusamakujalla?

Olisiko tuohon kokonaisnidemäärään vaikuttanut myös se määrä, jota Tami säilyttää toimistossaan sekä Jaggen takakontissa? Asiakkaathan ympäri Pohjois- Amerikkaa, Japania ja Eurooppaa tilailevat teoksia. Varmasti myös lähipiirille teoksia on sadellut ns. "Rapid fire" tyylillä- simple as that!

Lahjat ja liikelahjat vain menevät sekaisin- unisten veljien ja sisarten syytä!

Voin kuvitella tilanteen, jossa joku on kirjaa toivonut lahjaksi. Kieltämättä siinä naama venähtää, kun saakin romaanin sijasta Tamin elämäkerran! Ainakin elämän ohjauspeli on kunnossa sen jälkeen, jos ei muuta. Mestariteosta vaan tekemään jokaisesta päivästä, ja joka ilta iso Kukko (a large cock in hand) käteen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
oppi-isäni Juuso Wahlstenin ( R.I.P.) kanssa lähes päivittäin käymäni " kehityskeskustelut " Juuson hienossa asunnossa ( 4 h + k) Turun Aurajoen rannalla osoitteessa ( Itäinen Rantakatu 48-50) - osoite tuli tutuksi ko. vuosina,
Voiko Veli Wahlstenia (RIP) enää laskea voittajaksi, sillä Itäisellä Rantakadulla 48-50 ei ollut Narvin kiuasta, my God!
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Tuulinen päivä nyt Haapaluodon saarella, Airiston parhaiden vesien äärellä!! Eilinen hieno riemuvoitto by Huuhkajat, chapeau Ari Lahti, Rive Kanerva ; Joel Pohjanpalo, Paulus Arajuuri & Team- MY RESPECT!! Pitkään pelanneena ( TPS juniorit ; Edustus , Poikien ( U-18) maajoukkue etc.. sanon sen nyt suoraan, että uskonne asiaan ja pitkän jalkapallokultturin ( Suomi) antama uskomaton tukli ja innostus palkittiin nyt hienolla tavalla!! Tätä on huippu-urheilu parhaalla mahdiollisella tavalla antamaan iloa ja energiaa ihmisten arkeen!! Joten ; Keep up the good work, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, jalkapallossa TPS ( 1967-71) edustus, juniorit ( 1965 -68 ) sielläkin ( A juniorit ) tuli pokaali kahdesti ( 1966, 1968 ) tänne voittajien kaupunkiin!! Silloin - useimmiten numerolla # 9, meni pallo vastustajien ( HJK, Haka, KUPS, Ponnistus etc.. ) häkkiin paikkana milloin Kupittaa tai Urheilupuiston legendaarinen yläkenttä , jossa omat kannattajamme heittivät lakkia ilmaan ja vastustajat lähtivät Urheilupuiston saunalta parkumaan elämän kovuutta!! Keep rocking !! JT
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
This is a good day to be alive, i assume. Manu tulee saamaan suuren äänisaaliin tänään ja sitten kyllä Turku ei ole enää entisensä. Odotan innolla, kun Manu huomenna aamulla kääntää kaikki palloilukenttien kyltit muotoon: Saa pelata.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
This is a good day to be alive, i assume. Manu tulee saamaan suuren äänisaaliin tänään ja sitten kyllä Turku ei ole enää entisensä. Odotan innolla, kun Manu huomenna aamulla kääntää kaikki palloilukenttien kyltit muotoon: Saa pelata.

Kuinkahan huuruun maestron lasit menee, mikäli ääniä ei tule riittävästi. Tamihan on aina osannut häviämisen jalon taidon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kuinkahan huuruun maestron lasit menee, mikäli ääniä ei tule riittävästi. Tamihan on aina osannut häviämisen jalon taidon.

My god miten sä veli Knox voit edes epäillä moista? No tietty Turussa on paljon sellaisia, jotka ei oo "omia poikia" ja muita kovan elämän parkujia, niin onhan se mahdollista. Kyltit siinä tapauksessa edelleen muodossa: Pelaaminen kielletty. Nyt kannattaa miettiä miten äänestää, jos haluaa muutosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös