Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 226
  • 7 273
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sanoisin, että haastajan pitäisi siis olla ihan ultimaattista kategoriaa eli puhutaan Vellusta, Hexistä ja Siggestä. Toki, näistäkään ei ole kukaan koutsannut Ranskaa välieriin tai pelannut Kokodu Keikadussa, joten näkisin alakerran timanttisen ja ystävällisen ladyn olevan se ainoa todellinen haastaja.
Hyvä pointti -take my word!! Alakerran timanttisen ja ystävällisen Ladyn ( Reception) lisäksi kyllä heittäisin myös Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuohon todellisten haastajien kategoriaan , jos kyseisen firman sometililtä lähdettäisiin Tamin juttuja haastamaan ja tiukkoja kysymyksiä esittelemään , niin voisi se Kukkoon mieltyneelle ( Cock lover) Aurinkokuninkaalle olla sellainen tilanne, jossa yo. firman tuotteita ei lähdettäisikään vaistonvaraisesti haukkumaan ja boikotoimaan, i assume!!

Edit. Madame Tamminen voisi kans olla sellainen henkilö , jolle ei parane ryppyillä mikäli somessa lähtisi Maajoukkuekapteenia haastamaan!! Siinä kun ruokahuolto lakkaisi pelaamasta Kuusamakujan residenssissä , niin on olemassa mahdollisuus, että world class brekkariaan vaille jäänyt #79 karjuisi pian lähimetsässä elämän kovuutta, i suppose!!

Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Se oli kyllä härskeintä mitä mä olen netissä nähnyt, kun joku ehdotti Tamille julkisia kulkuneuvoja!! My God!! Edes Maestron ego ei mahtuisi paikallisliikenteen bussin ovesata sisään!! Mielummin Tami vaikka juoksee pelipaikalle kuin kulkee julkisella!! Juhanin kunto (mies) on sitä luokkaa että se ei olisi mikään ongelma!! Take my word!!

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Heidekenin poika aina välillä mainitsee -70 luvun HIFK:n pukukoppihuumorin ja sen kuinka kaikki muut paitsi stadilaiset olivat heinäkenkiä. Tuli vaan mieleen että mikä Tami itse on ollut jos ei heinäkenkä? Ei Heidekenilla ainakaan stadilaisia syntynyt. Joku rohkea voisi Facessa kysyä että joutuiko junantuoma Maestro pitkänkin aikaa keräilemään kiekkoja treenien jälkeen, tai tehtiinkö heinäkengän pitkistä kalsareista monta kertaa lyhyet?

My God!! Kalsarit ovat aina olleet sopivat, ei pitkät. Siitä ovat viime vuosina pitäneet huolen Stressmanin maailmanluokan " veljet " ( osta 2, maksa 3 etc. ), chapeau!
Heinekenillä syntyy myös maailmankansalaisia - kuten The Sun King - to name the only one. Siksi " heinäkenkää " ( hay shoe ) käytettiin HIFK:n (ex 1972 - 1975 ) dressing roomissa ( kts. puketutuva huone ) Åbon suuresta pojat vain " huumori " mielessä , muista junan tuomista toisissaan - take my word. C'est de l'humour, sanoisi ystäväni Gérard Depardieu.

Siinä Obelixin väkevässä hengessä, have a great magic ( love etc. ) potion evening!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
C'est de l'humour, sanoisi ystäväni Gérard Depardieu.
Depardieun vartaloa kun katselee niin voisi kuvitella, että Laitilan veljesten Kukkoa ja Madame Tammisen world class brekkaria nautitaan myös Suomen rajojen ulkopuolella, simply great sanon minä!!

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kun noita entisaikojen maalivahtien teutarointeja katselee, eihän ne tahdo saada edes silmiään kiinni ja sujuvin poikittaisliike on kaatuminen, ihmettelen miten Mr. Tamminen ei tehnyt kaamealla lämärillään enemmän maaleja. Häpeä Tami, maaleja maajoukkueessa pitäisi olla vähintään se 150, vaikka kaikkia ei olisi uniset toimitsijat ylös merkannut.

Jaaha, ja lähin metsänreuna kutsuu. Löydätte minut sieltä jos tulee asiaa, seuratkaa huutoa.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tuo Tamin vastaus tuohon julkisella liikenteellä kulkemiseen oli kyllä ihan mainio: "Kiitos viestistä, erona Ikeen mulla 227 A maaottelua!! Siksi autolla !! JT". Siinä nähtiin se, että voittajien hengessä myös Tamin suuresti arvostamaa Ikeä voidaan tarvittaessa kohdella kuin Tauno Tasalakkia, jos Ikeä käydään vertaamaan itse Aurinkokuninkaaseen.

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tamin omilla sivuilla on muuten maininta että toimi TUTO:n toimitusjohtajana 2011-2013. Olikohan se oikeasti nyt ihan näin?

Itse Tauno Tasalakkina muistan toisin, mutta minulla ei olekaan röntgenmuistia näissä asioissa.

hege

Jäsen
Ei täällä stadissa oltu edes stadilaisia ennen kuin Tami tuli ja teki meistä stadilaisia tullessaa HIFK:n. Lisäksi samalla siirtyi pääkaupungin status pois Turusta (ja joku ilkeämielinen, mutta en minä, voisi sanoa sivistyksenkin lähteneen tuolloin pois Turusta) vaikka perinteinen historiankirjoitus muuta väittääkin. Röngenmuistini kertoo, itseasiassa sen että Tami joskus vuonna -70 päätti että haluaisi pelaamaan lähemmäksi Neuvostoliittoa ja Moskovaa, jotta nopea kaato olisi sitten helpompaa ja sen takia Tami siirrätti pääkaupungin pois Turusta tänne Vantaanjoen suistoon mutta nykyisin vain Jonnet ei tätä muista.

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Tuo Tamin vastaus tuohon julkisella liikenteellä kulkemiseen oli kyllä ihan mainio: "Kiitos viestistä, erona Ikeen mulla 227 A maaottelua!! Siksi autolla !! JT". Siinä nähtiin se, että voittajien hengessä myös Tamin suuresti arvostamaa Ikeä voidaan tarvittaessa kohdella kuin Tauno Tasalakkia, jos Ikeä käydään vertaamaan itse Aurinkokuninkaaseen.

Tässä näin vaalien alla voisi joku minua rohkeampi kommentoida tuohon, että Ikellä 46 vuotta kansanedustajana, kuutisen vuotta ministerinä ja kymmenen kautta Turun kaupunginvaltuutettuna, to name a few!! Ja siihen päälle on tullut seurusteltua mm. Paula Koivuniemen ja Laila Snellmanin kanssa, ja eikö siinä osansa saanut Jasmin Mäntyläkin... Että on siinä Tamilla tekemistä, jos meinaa poliittisella uralla - ja sillä toisella, karvaisemmalla uralla - päästä vastaavanlaisiin saavutuksiin. Vaan mistä tuotakaan tietää, slow and steady makes You ready!! One Cock and Hit the Sack!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Tamin muisteluissa ollaan edetty tänään 90-luvun puolelle ja heinäkengät vs. omat pojat -vastakkainasettelu saa jatkoa:

FB-käyttäjä: Tami valtuustoon, niin lähtee Turku uuteen nousuun #136

Aurinkokuningas: Kiitos komplimentistä, metodit samat kuin millä TuTo Liigaan 1994, silloinkin " pieni oli kaunista, hommaa johdettiin edestä ja roolitus oli kunnossa!! Kun katson nykypäättäjien ( Turku / Kunnallispolitiikka / Urheilu) puuhastelua, en enää ihmettele, että jokaisen kentän keskellä on hevosen kokoinen kyltti jossa lukee: " Luvaton palloilu kielletty" !! In case valitaan?- käännän ne omakätisesti muotoon: " Tervetuloa pelaamaan" !! Nykyleaderit ( Turku kunnallispolitiikka) taitavat olla " kieltolain aikajanalla!! On muutoksen aika ; heinäkengät out " omat pojat ( # 136) kehiin!! Veikkaan - i assume, että heinäkengät eivät koskaan ole eläessään " laced the pair of skates" , muusta " hikiurheilusta " puhumattakaan!! Time to react- i assume!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, " oma poika, Heidekenilla syntynyt" ja ylpeä siitä!! JT

Mielenkiintoista, että Tami laskee kokemuksen luistinten nauhoittamisesta vaatimukseksi Turun kunnallispolitiikassa toimimiseksi syntyperäisyyden ohella, OMG!!

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku turkulainen voisi tänne kertoa että onko tuolla oikeasti kaikkien urheilukenttien käyttö Tauno Tasalakeilta kielletty? Tämä aihe näyttää olevan ainoa teesi millä Tami valtuustoon yrittää. Tai onhan se toinen teema se että valtuuston on oltava oikein kunnon syntyperäisturkulaisten saunakerho minne ei heinäkengillä ole asiaa.

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Tami on tosiaan rohkeasti lupaillut noiden kylttien kääntämistä - ei pelkästään että edistäisi asiaa. Jos satutaan valitsemaan, niin jännä on nähdä miten asiassa käy. Ei ole välttämättä pienen valtuustoryhmän yksittäiseltä edustajalta helppo juttu ajaa asiaa läpi. Jos kyltit jäävät kääntämättä, niin uskon että Lion #79 miehekkäästi toteaa epäonnistuneensa... eikun...

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno, rauhallinen torstai aamu nyt jo Haapaluodon maisemissa, Airiston parhaiden vesien äärellä!! Eilisen koulutuskeikan ( Hyvinkää ) materiaalit, kirjat, " Don Tami " vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Samalla kunnallisvaalit lähestyvät ja numerolla # 136 , olen mukana kisassa!! Koska - päinvastoin kun 80 muista ehdokkaista - olen ns. Oma Poika" - Heidekenillä syntynyt, niin minulla on DNA:ssa tämän hienon kaupungin syke, historia, ylpeys .. You name it!! Joten - in case veljet ja siskot kaupungissa valitsevat ?, on aika palauttaa " omien poikien näkemykset ja ylpeys valtuustosaliin- take my word!! Liian kauan on tässä kaupungissa " heinäkengät määritelleet ja johtaneet asioita - on muutoksen aika!! Siksi ihmettelen seuraavaa? Miksi em. "heinäkengät " eivät jääneet omille maalaispaikkakunnilleen elävöittämään ko. seutujen elinvoimaa ja uskoa tulevaisuuteen !! HIFK:n pukukopissa meillä oli joka kauden jolulutauolla ottelu Stadin jäbät vs. Heinäkengät ; silloin Turun omana poikana vedin numeron # 9 päälle ja olin siivittämässä Esa Peltosen ( Oulu) ja Juha Rantasilan ( Pori) , Stig Wetzellin ( Lahti ) ja Jorma Immosen ( Lieksa) .. kanssa " heinäkengät " voittoon!! Banketti ko. iltana ensin Helsinki Clubilla , jatkot Hesperian yökerhossa!! Yhteistä ko. paikkojen sisäänpääsyssä oli " jonon ohitus " portieri Mara Peltoniemen ( R.I.P.) mahtikäskyllä: " Pojat odottavat jo alhaalla" !! Siinä riitti jonossa palelevien aikakauden yritysjohtajilla, poliitikoilla etc.. ihmettelemistä!! " First things first" oli homman nimi jo silloin!! Keep rocking and have a great day - ja muista # 136- join the winners!! Br Tami, Lion # 79, Candidate # 136, TPS & Leijonat # 14 ja rinnassa "C" - miksiköhän ?? JT

Hyvä koulutuskeikka ollut kun siellä on kirjaa ja riepua saatu taas kaupaksi. TYS on edelleen mysteeri. Lakkia ilmaan kun jo 70-luvun alussa on menty baariin jonon ohi. Vähän nyt menee pointti ohi, että miksi sinne Stadiin on tarvinnut lähteä heinäkenkäilemään.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän nyt menee pointti ohi, että miksi sinne Stadiin on tarvinnut lähteä heinäkenkäilemään.
Ja tuossahan nyt Tami samalla tulee kertoneeksi, että myös heinäkengät voivat pelata voittavassa joukkueessa ja voittaa kaupungin omista pojista koostuvan joukkueen, mikä taas omalta osaltaan taistelee vastaan tuota Tamin aiempaa pointtia siitä, että omien poikien näkemystä ja ylpeyttä sen olla pitää -take my word!!

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Joku turkulainen voisi tänne kertoa että onko tuolla oikeasti kaikkien urheilukenttien käyttö Tauno Tasalakeilta kielletty? Tämä aihe näyttää olevan ainoa teesi millä Tami valtuustoon yrittää. Tai onhan se toinen teema se että valtuuston on oltava oikein kunnon syntyperäisturkulaisten saunakerho minne ei heinäkengillä ole asiaa.
En ainakaan itse muista nähneeni tuollaisia "palloilu kielletty"-kylttejä varmaan yhtään ikäni aikana Turussa. Ja noille Turun palloilukentille voi varata vuorot kaupungin sivujen kautta, osa kentistä jopa ilmaisia. Ehkä Manu ei ole tälläistä sivua löytänyt Yokophonellaan?

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaikkea sitä kuuleekin, kun kepulainen nimittelee muita heinäkengiksi.

"Don Tami" vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Ei kai joku noita osta edes pilailumielessä. Mielenkiintoista olisi tietää, että kuka pelle sellaisissa lähtee ihmisten ilmoille.

Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä niin sakeaa juttua taas että voi morjens.

On se Manu kova jätkä, eikös se mennyt niin että eilisessä Hyvinkään koulutuksessa hän oli koulutettavan osassa? Silti sai myytyä kirjoja ja kaulahuiveja to name a few.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikkea sitä kuuleekin, kun kepulainen nimittelee muita heinäkengiksi.

"Don Tami" vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Ei kai joku noita osta edes pilailumielessä. Mielenkiintoista olisi tietää, että kuka pelle sellaisissa lähtee ihmisten ilmoille.
Golfetiketti on näköjään muuttunut. Nykyään voi mennä pelaamaan munasillaan huumoripaita päällä ja huivi kaulassa.

JKyykka

Jäsen
Kiitos palautteesta !! Kysyisin kuitenkin että kuinka monta (how many?? ) A -maajoukkuepleliä veli Mojo on pelannut??? Mikäli vastaus ei ole 0 (zero) niin ihmettelen kovasti...! Siispä palauutteesi meni suorinta tietä Aurajokeen - take my word!!!! Mikäli haluat takaisin niin mene ja sukella ! Jokirannasta löyty varmasti apujoukkoja mikäli tarvitset, - i Assume !!!!! Ja tässä vastapalaute : Mind your own business tai mene metsään (lisätiedot heinäkengiltä) huutelemaan elämän kovuutta - teke my word!!!

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God! Täällä alkaa olla jo niin monta unista elämänkovuuden parkujaa paikalla, että ihan normaali kuusikko ei enää riitä vaan pitänee järjestää Jaguar-kuljetuksia isomman havumetsän laitaan, I assume?

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mietin äsken äänestyskopissa, voisiko #79 Lion olla uusi Aku Ankka.

Vai heinäkenkiä jopas jopas. Hyvä tiimipeluri tämä mies edelleen.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mä en kyllä usko hetkeäkään sitä että joku ostaisi Don Tami vaatteita (paidat, kaulahuivit etc.). No joku Timo J. Laihinen, vai mikä se Tamin kepuveli on, voisi ostaa, mutta ei kukaan muu. Take my word!! Ei kai kukaan nyt mene golf-kentälle paidassa jossa komeilee Maestron lärvi. Tai muuallekaan.

Päällikkö on nyt kyllä aika jumissa noiden heinäkenkä juttujen kanssa. OMG!! Mikä hän itse on vuosikymmenet ollut milloin missäkin päin maailmaa, jollei heinäkenkä tai junantuoma.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mä en kyllä usko hetkeäkään sitä että joku ostaisi Don Tami vaatteita (paidat, kaulahuivit etc.). No joku Timo J. Laihinen, vai mikä se Tamin kepuveli on, voisi ostaa, mutta ei kukaan muu. Take my word!! Ei kai kukaan nyt mene golf-kentälle paidassa jossa komeilee Maestron lärvi. Tai muuallekaan.

Päällikkö on nyt kyllä aika jumissa noiden heinäkenkä juttujen kanssa. OMG!! Mikä hän itse on vuosikymmenet ollut milloin missäkin päin maailmaa, jollei heinäkenkä tai junantuoma.
Älä nyt! Kukapa ei haluaisi vaikkapa lahjaksi Don Tami T-paitaa jossa komeilee itse Mestarin karismaattinen siluetti. Kunnioituksen aura (respect) välittyy myös paidan kantajalle samalla automaattisesti. Siinä pääsee baariinkin heittämällä jonon ohi sisään kunhan on oikea paita vain päällä. In case kuulut silloin voittajien joukkoon forever!

@Frankie Tuossahan olisi aineksia uudelle menestysbisnekselle. Siinä voisi Jaguarin kilometrit tulla äkkiä vain täyteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.