Hieno aamu , nyt vielä Kuusamakujan maisemissa, aamukahvi ; aamuteeveet ( Yle & Mtv 3 ) auki vuorotellen , samoin aamun TS alustavassa tarkkailussa!! Kohta ( 8.30 ) Jaguar hyrähtää käyntiin , keula kohti Hyvinkäätä, jossa "coaching" tilaisuus, jossa nyt olen itse oppilaan roolissa!! Coachina ystäväni legendaarinen " TYS" ja aiheena tietysti kunnallisvaalit, joissa olen nyt ehdokkaana Turussa ja numerolla # 136, joten arvon äänestäjät, veljet ja siskot: " Join the winners" !! Turun nykyinen poliittinen eliitti kun koostuu valtaosaltaan ns." Turkuun muuttajista" - syystä tai toisesta!! Minä kun taas kuulun ns: " Omiin Poikiin", joiden tavaramerkkinä " Heidekenillä syntynyt" !! Olen yksi heistä, siksi paikallinen kulttuuri , business, urheilu, liikunta etc.. on minulla DNA:ssa - take my word!! Hifk:n riveissä kun pelasin kaudet ( 1972-75) - 1 mestaruus ( 1974, 2 hopeaa ( 1973,1975) , niin siellä ( HIFK:N pukuhuone / Dressing room) käytettiin tylyllä tavalla termejä " Stadin jäbät vs. Heinäkengät" !! Great memories ja loistavaa pukukoppihuumoria ja menestystä!! Joten uskon, että " its about time" saada Turunkin valtuustoon enemmistö ns. Omia poikia / leidejä ( ladies) huolehtimaan hienon kaupunkimme nykymenosta ja ennen kaikkea tulevaisuudesta!! Pari huomiota pistää ikävällä tavalla silmään kaupungin omaa poikaa ja ensimmäistä kiekkoammattilaista !! Sinne ( Pohjois- Amerikkaan ) rantauduin syksyllä 1975, ensin joukkueena Cleveland Crusaders ja sitten myöhemmin ( 1976) Phoenix Roadrunners yhdessä hienojen pelimiesten ja ystävien ( Pekka Rautakallio, Lauri Mononen ( R.I.P.) , Seppo Repo) kanssa!! Sieltä syksyllä 1977 rantauduimme kaikki takaisin SM Liigaan , Mononen ( R.I.P.) & Hexi Riihiranta ( Hifk:hon) , Vellu Ketola ja Pekka Rautakallio Ässiin ja me " Hodon" ( Repo) kanssa Tepsiin , jota ko. aikaan coachasi suuresti arvostamani Raimo " Tiikeri" Määttänen!! Mätsky teki minusta heti TPS:n kapteenin ( " C ) kunnian vailla vertaa!! Samaan aikaan Leijonissa uusi Head Coach Kalevi Numminen teki minusta Leijonien kapteenin , jota suurta kunniaa kannoin ylpeydellä aina kotikisoihin 1982 ( Helsinki & Tampere) asti!! Sitten olikin aika lähteä Japaniin ja Kokudo Keikakun ykkösketjuun Osanai- Hoshino- Tami ) ja silloin ( Kokudo ) numerolla # 26 - My Lucky Number- take my word!! Joten se historiasta tällä kertaa- huomenna lisää , koska coaching clinic Hyvinkäällä ( Rantasipi) odottaa 10.30!! Keep rocking & have A Great Day, Br Tami, Lion # 79, Candidate ( Turku ) # 136
" Joten se historiasta tällä kertaa- huomenna lisää" huomenna sitten muistellaan " rapid fire " -tyyliin lisää Aurinkokuninkaan urotekoja menneiltä vuosikymmeniltä, i assume!! Kenties tällä kertaa ylletään jo 90-luvulle ja legendaariseen Ranskan buumiin sekä erään hammaslääkärin + kapuloiden + rattaiden yhdistelmään, simply great!! Kenellä tässä nyt olisi aikaa ruveta jotain unista Turun kuntapolitiikkaa ruotimaan , kun erään kuntavaaliehdokkaan saavutukset ovat vertaansa vailla, OMG!!