Nyt jo Haapaluodon maisemissa Airiston parhaiden vesien äärellä!! Nopea siirtyminen Kuusamakujalta Raustvuoreen , joka on Kakskerran saaren läntinen pää, toisella puolella saarta on Harjattulan golfkenttä, jonka osakkaana ja vakiopelaajana olen ollut alusta asti ( 1990- luvun alku) !! Golfkauteni avasin viime viikolla, mutta varsinainen " The Season" on kohdallani vasta alkamassa!! Seurana Aura Golf, jonne llityin jo 1970- luvun alussa ja numerolla # 249!! Seuran mestaruuden voitin 1977 ja kisassa meitä pelimiehiä Japi Koivunen ( mestari 1976) , jääkiekossa Japi oli TPS:N ja HIFK:n ja Rosenheimin ja maajoukkueen/ Leijonien ( A & Nuoret) taitava sentteri ; HIFK # 10, TPS # 19, .. to name a few!! KO. aikaan meitä pelimiehiä oli AG:n mestaruudesta taistelemassa useita, Raimo " Kili" Toivanen voitti pokaalin 1978 , Heikki Koskilahti 1979.. to name a few!! Eli - aika aikaa kutakin- nyt uutta golfkautta odotellessa oin kalastuksen aika ; siinä - kalastus - minulle riittää Haapaluodon mestaruus!! Sitä lähden nyt tavoittelemaan, verkot veteen ( 4 kpl; heittouistimet iskuun ja menoksi!! Tulokset näkyvät illalla MME Tammisen kalapöydässä ja minun savustamossa!! " Cest Delicious" sanoisivat Ranskan veljet ; Andre Peloffy, James Tibbetts , Patrick Francheterre.. to name a few!! Näiden em. veljien kanssa lähdimme Globenin valloitukseen 1995, alku oli murhaava: Ranska vs. Saksa 4-0, , Ranska vs. Kanada 4-1; Ranska vs. Sveitsi 3-2 .. to name a few!! Semissä ( semifinal) vastaan tuli Suomi Curren & kumppanit johdolla ; siinä score after 30 minutes 0-0 ; sitten loppui energia ja Saku & Jere & Ville & Juti meni menojaan!! Homman backround oli se, että me ( Team France ) olimme Gävlen lohkon kakkonen ( 2.) , Suomi Tukholman lohkon kolmonen ( 3) ja " palkinnoksi" me matkustimme Italiapelin jälkeen Gävlestä yöllä Tukholmaan , aamujää oli pakko jättää väliin, että veljet saivat nukkua ja suoraan hallille ja 20.00 FIn vs.Fra !! Se siitä veli Faselin & kumppanit tasapuolisuudesta ja pelin ymmärryksestä!! OMG sanon minä ja totean, että peli kuuluu meille ammattilaisille ja Rene & muut hammaslääkärit laittavat amalgamit paikoilleen in case ovat tippuneet pelin tai muun työn touhussa!! Siinä kiekkomiesten ja hammaslääkärien sekamelskassa : " Cest La Politique" sanoisivat Ranskan veljet!! Keep rocking ; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Head Coach / Entraineur National ( EX) Equipe De France 1994-96 !! Have A Great Day, JT
-------------------------------------------------------
My God! Tänään ei tarvita Annia ja Ellaa, että vauhtia on kuin Monzassa! Kalat kalastettu pian kaikki pois kuljeksimasta ja kohta jo Siggen kanssa golffaamaan. Myös veli Hammaslääkäri pistetään parkumaan elämän kovuutta metsän laitaan. Mihin tämä päivä vielä päättyy?