Hikinen päivä nyt vielä Turun Kuusamakujan officessa, kaiken rempan keskellä !! Toivottavasti pian ohi- take my word!! Jaguarin huoltopolitiikka ihmetyttää - take my word!! Inchape Motors on paikka josta ostin ja nyt A.D. 2021 jos pienikin häiriö tulee on lähin apu ( lue huolto + opastus ) Laivalahden kadulla Helsingissä!! Ei yrittäjän aikatauluilla voi lähteä Helsinkiin & back ( 400 km) , jotta saisi yksinkertaiseen " häiriövalo" caseen ammattiveljen näkemyksen, ohjeistuksesta, korjaamisesta puhumattakaan!! Kun lyöt tiskiin n. 70.000 e ja auto on tärkein työvälineesi - ihmetyttää, kummastuttaa ja v-tuttaa moinen avuttomuss ja ö luokan palvelu ( lue - ei mitään palvelua!! Meni vaihtoon , niin auto kuin ko. dealerin onnettomat palvelut - take my word!! Kun yrität soiittaa ja kysyä " kuka Teillä vastaa" ? - vastaus on: Ei kukaan!! Mitä helvettiä on ko. yrittäjyys?? Oma yritykseni ( Eurotam OY ) on perustettu 1979 ja luottoluokitus 5 stars normitilanteissä!! Jos joku ( asiakas ) kysyy ? MINÄ vastaan , koska olen yrittäjä ja em. firman TJ , CEO etc.. !! iinä lyhyesti autokaupan ( kts. edellä ) ja koulutusbusineksen ero A.D. 2021 Suomessa ja Suomen Turussa ( lue Jaguar huolto) !! OMG, sanon minä!! br. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mihin merkkiin Tami päätyy.