Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 576 102
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Parilta tutulta päättelen, että Kepun setäosasto alkaa saada patistelua somen suuntaan. Eräs loi profiilin ja muillakin alkaa kuvat päivittyä. Onko Don nyt ajan hermoilla ja kertoo veljille, mitä siellä kuuluu noin muuten tehdä? Veli Laihinen ainakin voisi tarkastaa oikeinkirjoituksen ennen liikaa hehkutusta.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Parilta tutulta päättelen, että Kepun setäosasto alkaa saada patistelua somen suuntaan. Eräs loi profiilin ja muillakin alkaa kuvat päivittyä. Onko Don nyt ajan hermoilla ja kertoo veljille, mitä siellä kuuluu noin muuten tehdä? Veli Laihinen ainakin voisi tarkastaa oikeinkirjoituksen ennen liikaa hehkutusta.
Ihan herrojen itsensä puolesta toivon että eivät ainakaan Tamin päivityksistä ota mallia. Veli Laihisen kohdalla tuohon erityisesti on kohonnut riski, koska eikö kyseessä ole sama kaveri, joka käy Tamin päivitysten kommenttikentässä aina taputtelemassa maestroa olkapäälle? In case erehtyvät pomolta kysymään neuvoa, sitä aivan varmasti myös saavat, mutta tämä ei tosiaan ole toivottavaa.

Ottaisivat sitten edes yhteyttä someguru Joonas Palkeniin tai sosiaalisen median quarterbackiin, Allu Valavuoreen.
 

Barney

Jäsen
Kaukana ollaan miiljonavaihdosta, toki kovaa tulosta Manun firma tekee jos prosentteja katsotaan.
Veli Bat79 "kusee" nyt brändin (kts.www.eurotam.com) päälle tavalla, joka saa kokeneen Leijonakapteenin (Lion #79) ihmettelemään kunnioituksen puutetta!!! OMG sanon minä!!! Voitimme minun (Lion #79), Vellu Ketolan (Lion #72) ja Hexi Riihirannan (Lion #78) johdolla Neuvostoliiton 1971 legendaarisessa Izvestia turnauksessa 4-2- tee perässä!!! Yritykseni (kts.www.eurotam.com, juhanitamminen.fi tai dontami.fi) on ollut asiakastieto.fi mukaan luottoluokitukseltaan "Suomen Vahvimmat Platina" jo vuodesta 1979!! Tämän miljoonaliikevaihtoisen "henkilöbrändin" päälle ei yksikään nettikirjoittelija kännissä kuseskele!!! " Have A Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ihan herrojen itsensä puolesta toivon että eivät ainakaan Tamin päivityksistä ota mallia. Veli Laihisen kohdalla tuohon erityisesti on kohonnut riski, koska eikö kyseessä ole sama kaveri, joka käy Tamin päivitysten kommenttikentässä aina taputtelemassa maestroa olkapäälle? In case erehtyvät pomolta kysymään neuvoa, sitä aivan varmasti myös saavat, mutta tämä ei tosiaan ole toivottavaa.

Ottaisivat sitten edes yhteyttä someguru Joonas Palkeniin tai sosiaalisen median quarterbackiin, Allu Valavuoreen.

Juu Laihinen on juuri kyseinen veli. Tosiaan loikkinut puolueesta toiseen ja nyt kenties Donin perässä Kepussakin.

Ja samaa pohdin, ei tämä voi olla tuossa mikään johtotähti, ammattilaisia riittää.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Hikinen päivä nyt vielä Turun Kuusamakujan officessa, kaiken rempan keskellä !! Toivottavasti pian ohi- take my word!! Jaguarin huoltopolitiikka ihmetyttää - take my word!! Inchape Motors on paikka josta ostin ja nyt A.D. 2021 jos pienikin häiriö tulee on lähin apu ( lue huolto + opastus ) Laivalahden kadulla Helsingissä!! Ei yrittäjän aikatauluilla voi lähteä Helsinkiin & back ( 400 km) , jotta saisi yksinkertaiseen " häiriövalo" caseen ammattiveljen näkemyksen, ohjeistuksesta, korjaamisesta puhumattakaan!! Kun lyöt tiskiin n. 70.000 e ja auto on tärkein työvälineesi - ihmetyttää, kummastuttaa ja v-tuttaa moinen avuttomuss ja ö luokan palvelu ( lue - ei mitään palvelua!! Meni vaihtoon , niin auto kuin ko. dealerin onnettomat palvelut - take my word!! Kun yrität soiittaa ja kysyä " kuka Teillä vastaa" ? - vastaus on: Ei kukaan!! Mitä helvettiä on ko. yrittäjyys?? Oma yritykseni ( Eurotam OY ) on perustettu 1979 ja luottoluokitus 5 stars normitilanteissä!! Jos joku ( asiakas ) kysyy ? MINÄ vastaan , koska olen yrittäjä ja em. firman TJ , CEO etc.. !! iinä lyhyesti autokaupan ( kts. edellä ) ja koulutusbusineksen ero A.D. 2021 Suomessa ja Suomen Turussa ( lue Jaguar huolto) !! OMG, sanon minä!! br. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, gsm: 050 4663701

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mihin merkkiin Tami päätyy.
 

JKyykka

Jäsen
Oma yritykseni ( Eurotam OY ) on perustettu 1979 ja luottoluokitus 5 stars normitilanteissä!!
Hetkinen, hetkinen, hetkinen! Mitäs tämä tarkoittaa!? Normitilanteissä? Onko Eurotamin luottoluokitus nyt siis laskenut koronan takia? Jos tämä on totta niin OMG sanon minä - take my word !!!!! Mitkä veljet näitä luottoluokituksia oikein jakelevat ??? Tuloksista päätellen samat veljet kun Jaguarin huollosta vastaavat - I assume !!!!!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nyt on noussut savu näppäimistöltä tuota kirjoittaessa. Olisipa ollut live-kuvaa tarjolla puhelusta. Inchape Motorsin veljet ovat saaneet kuulla kunniansa ja kohta saa joku käytetyn Jaggen, joka tulee olemaan keräilyharvinaisuus. Nyt ollaan jännän äärellä ja odotellaan autokaupoille lähtöä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on noussut savu näppäimistöltä tuota kirjoittaessa. Olisipa ollut live-kuvaa tarjolla puhelusta. Inchape Motorsin veljet ovat saaneet kuulla kunniansa ja kohta saa joku käytetyn Jaggen, joka tulee olemaan keräilyharvinaisuus. Nyt ollaan jännän äärellä ja odotellaan autokaupoille lähtöä.

Ovat saaneet kuulla kunniansa ja bonuksena Tamin kunniat Neuvostoliiton kaadosta lähtien. Todennäköisesti myös prinsiipit miten firmaa pyöritetään
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Joku siellä ehdottaa että " Tami,suosittelen Sinulle sähköfillaria, kun käyt Poris,käytä linja-autoa,kun meet Hesaan hyppää pendoliinon! Niin ystävämme Ikekin kulkee,tsemppiä!! " johon Tami että " Kiitos viestistä, erona Ikeen mulla 227 A maaotteluia!! Siksi autolla !! JT"

Chapeau!!
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Meni vaihtoon , niin auto kuin ko. dealerin onnettomat palvelut - take my word!!

Kuka uskaltaisi käydä vinkkaamassa, että jos Lion#79 on ajanut Jaguarilla since 2013, niin sitähän on pyöritty n. 800 000 kilometrin verran pitkin valta- ja kantateitä. Jos nyt yksi vikavalo vähän vilahtaa kerran miljoonassa kilometrissä, niin so fuckin' what. Ite olen ajanut 35 vuotta, yhteensä suunnilleen saman kuin Tami nyt on Jaggellaan puheidensa mukaan kouhottanut, ja on jukoliste palanut vikavalo jos toinenkin...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kuka uskaltaisi käydä vinkkaamassa, että jos Lion#79 on ajanut Jaguarilla since 2013, niin sitähän on pyöritty n. 800 000 kilometrin verran pitkin valta- ja kantateitä. Jos nyt yksi vikavalo vähän vilahtaa kerran miljoonassa kilometrissä, niin so fuckin' what. Ite olen ajanut 35 vuotta, yhteensä suunnilleen saman kuin Tami nyt on Jaggellaan puheidensa mukaan kouhottanut, ja on jukoliste palanut vikavalo jos toinenkin...

Kohta on Facebookin Kirpputori Turussa myynnissä vähän ajettu (900.000km, josta 100. 000 henkilökohtaisia ajoja) Jagulaari. Take my word!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kuka uskaltaisi käydä vinkkaamassa, että jos Lion#79 on ajanut Jaguarilla since 2013, niin sitähän on pyöritty n. 800 000 kilometrin verran pitkin valta- ja kantateitä. Jos nyt yksi vikavalo vähän vilahtaa kerran miljoonassa kilometrissä, niin so fuckin' what. Ite olen ajanut 35 vuotta, yhteensä suunnilleen saman kuin Tami nyt on Jaggellaan puheidensa mukaan kouhottanut, ja on jukoliste palanut vikavalo jos toinenkin...

Omalla kohdallani VAGinakuskina varsinkin moottorin keltainen merkkivalo on hyvinkin tuttu. Sitähän saisi VAG-veljille olla joka päivä soittamassa jos ei itseltä löytyisi vikakoodinlukijaa. Take my word!
 

Liitteet

  • 1359102300.jpg
    1359102300.jpg
    54,9 KB · kertaa luettu: 238

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mä suosittelen Tamille vähän käytettyä vaihtautoa. Esim. joku Skoda voisi olla hyvä ja luotettava. Huolto helposti saatavilla ja osat paljon edullisempia kuin Jaggeen. Take my word. Koko ajan lähestyy sekin hetki kun arvovaltainen veli ilmoittaa että se on nyt vanhan legendan ajot ajettu ja ottaa leijonakapteenilta kortin talteen. Turha enää panostaa ajoneuvoon kovin paljoa. Take my word!!

Mutta OMG, mitä "palvelua" maestro on veljiltä saanut. Tämä on härskeintä mitä mä olen autohuoltokuvioissa nähnyt. Suomalainen jaggehuolto, missä teidän ylpeys on?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku siellä ehdottaa että " Tami,suosittelen Sinulle sähköfillaria, kun käyt Poris,käytä linja-autoa,kun meet Hesaan hyppää pendoliinon! Niin ystävämme Ikekin kulkee,tsemppiä!! " johon Tami että " Kiitos viestistä, erona Ikeen mulla 227 A maaotteluia!! Siksi autolla !! JT"

Chapeau!!

Tätä olin tulossa postaamaan. Huikea kuitti by Tami ja kaapin paikka tehty selväksi. Vaikka Ike on ns. Tamin kavereita niin poltiikolla ja Aurinkokuninkaalla on vissi ero. Simple as that. TAKE MY WORD!!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tätä olin tulossa postaamaan. Huikea kuitti by Tami ja kaapin paikka tehty selväksi. Vaikka Ike on ns. Tamin kavereita niin poltiikolla ja Aurinkokuninkaalla on vissi ero. Simple as that. TAKE MY WORD!!!
Maaotteluihin voi vedot missä tilanteessa tahansa, 227 maaottelua enemmän kuin Jaguarin huoltopenalla tai sen myyjällä. Koittakaas Inchape Motorsin juipit saada se kiesi kuntoon, menette laitteiden kanssa Kuusamakujalle ja kuittaatte varoitusvalon vilkkumasta, mitään korvaus ette pyydä.
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Tamilta on tullut opittua semmoiset prinsiipit, että jos ajopeli on peltiä + nimessä kuusi kirjainta ja päättyy ärrään, niin ei kannata ostaa. Joko laite itessään on paskana, tai sitten sen ympärillä touhuavat veljet eivät osaa hommiaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tamilta on tullut opittua semmoiset prinsiipit, että jos ajopeli on peltiä + nimessä kuusi kirjainta ja päättyy ärrään, niin ei kannata ostaa. Joko laite itessään on paskana, tai sitten sen ympärillä touhuavat veljet eivät osaa hommiaan.
Totesin tuolla jo aikaisemmin, että kun autoa aletaan julkisesti moittia niin kohta vaihtuu Juhanin auto.

Ihan vinkkinä herralle tulevaisuuteen, että kannattaa perehtyä autonsa huoltopolitikkaan ennakolta, vaikka kuinka luottaa vaununsa erinomaisuuteen. Siltikin voi yllätyksiä tulla.

Siitä vaan Jopon selkään ja kirjoja jakamaan ja tähän Tamin kuuluisa vihellys.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt sit joku Vinkkaa kaveriaan joka myy autoja, et soittaa Tamille. Mä kuulin, et My GOD sä kuulemma tarviit uuden auton. Tässä ois nyt ihan uus BMW 540d xDrive sedan, 340 heppanen diesel, kiihtyy 4,6 sek 0-100. Eli lähtee kun sun Lämäri vanerilta yläpeltiin. Nyt on erikoiskampanja. Vaan just Sulle. Soitin äsken Meidän pääkonttoriin ( head office ) Müncheniin, et nyt ois Miljoonan taalan tsäänssi hei...
Ne sano sieltä, et nyt painat sellaisen tarjouksen, et vittu Tami ottaa sen auton.
Eli kaikki mahdolliset herkut mitä listalta löytyy siihen autoon, ei maksa mitään. Myydään sillä hinnalla, mitä sen valmistus maksaa. Katetta ei oteta.

P.S mitä vittua oikeesti, TAM-1 rekkari on oikeasti jossain 20 vuotta vanhassa paskassa käytössä. My god, missä kunnioitus, missä ylpeys. Mä kysyn. Ja mä häpeän
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veli Bottaksen Mersuhan olis myynnissä. Ei olisi samanlaisia muilla veljillä. Olikohan se jotain 190k€. Miljoonaliikevaihdolla ole summa eikä mitään. Ei uniset kytätkään pysyis perässä
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Facessa Tami jo ilmoitti vielä tänään soittavansa tai laittavansa mailia päämiehille eurooppaan. Se on oikein, sanon minä, tässä on kyse sen luokan nöyryytyksestä että "case" pitää eskaloida "as soon as possible" ja päämiesten on syytä ottaa tämä todella vakavasti. Huomenna lienee muutama Inchape Motorsin veli irtisanomisilmoitus kourassa metsässä parkumassa, mutta niin voi käydä kun ei hoida hommiaan kunnolla. Työkkäriin käy sitten näiden veljien tie. Tami tarjoaa kyydin ja antaa lohdutukseksi veljille "My Life" kirjat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös