Kun meriitit on kunnossa, niin ei niin väliä lupausten pitämisestä. Tämä myös Tamin äänestäjille tiedoksi.
Kun meriitit on kunnossa, niin ei niin väliä lupausten pitämisestä. Tämä myös Tamin äänestäjille tiedoksi.
Yksi vakiovastaus on myös kaavalla tämä:Maestro on tehnyt itsensä täysin immuuniksi näille kommentoijille Facessa, Twitterissä etc. Heitetään sieltä mitä vaan faktaa, niin aina ladataan pöytään pari meriittiä ja "tee perässä".
Hyvin olet Tamin opit sisäistänyt. Simply Great, sanon minä! Oppiipahan uninen pomosi jotain kunnioittamisesta ja arvostamisesta, samalla kun yrittää itse päästä tuohon 95 prosenttiin.Mä otan ton Manun tyylin käyttöön duunissa: Pomo tulee sanomaan että nyt ei oo ollut oikein hyvä kuukausi...vastaan että kesäkuussa 2005 ja joulukuussa 2008 mun myynti kasvoi 95%, tee perässä.
Yksi vakiovastaus on myös kaavalla tämä:
"Kiitos viestistäsi. Vanhan espanjalaisen sanonnan mukaan häristä puhuminen ja härkäareenalle meneminen on kaksi täysin eri asiaa!! Kiinnostaisi nähdä oma CV:si!? Montako vuotta koutsannut ja montako vuotta maajoukkueen kapteenina!? Tee perässä tai pistä paremmaksi niin palataan asiaan!! Jos tähän vastaus on "zero" niin sitten se on osaltani "end of fucking discussion!!"
Ei ole Tami pahemmin kehunut keittiötaidoillaan. Luultavasti madame hoitaa brekkarin ja jos tyttäret perheineen tulevat kylään, ei siinä isäntä ehdi lounastakaan suunnitella, kun vauhtia on kuin Monzassa. Tyttäret varmaan hoitavat sitten muut tarjoilut lounaasta eteenpäin tai sitten ollaan niin höveleitä, että veljet jostain pitopalvelusta tulevat laittaamaan pöydän koreaksi.Tänään on äitienpäivä, joten päivitystä odotellaan erittäin suurella mielenkiinnolla. Onko niin että madame joutuu äitienpäivänäkin tekemään world class brekkarin ja mahdollisesti jopa world class dinnerin, nyt kun korona vielä rajoittaa meininkiä jonkin verran? Vai voisiko Tami tehdä edes sen brekkarin? The answer is no, i assume. Madamen se on hoidettava, koska luulen että Tamin brekkariosaaminen on "luokkaa juustovoileipä" eikä se tietenkään madamelle äitienpäivänä riitä.
Ovatko tyttäret (plus uniset vävypojat) tulossa Kuusamakujalle? Vetääkö Tami puvun päälle ja geeliä tukkaan heti aamusta?
Juhani on näissä asioissa kirjaimellisesti toteuttanut paljon käyttämäänsä viisautta.Ei ole Tami pahemmin kehunut keittiötaidoillaan. Luultavasti madame hoitaa brekkarin ja jos tyttäret perheineen tulevat kylään, ei siinä isäntä ehdi lounastakaan suunnitella, kun vauhtia on kuin Monzassa. Tyttäret varmaan hoitavat sitten muut tarjoilut lounaasta eteenpäin tai sitten ollaan niin höveleitä, että veljet jostain pitopalvelusta tulevat laittaamaan pöydän koreaksi.
Vaikea myöskään kuvitella Tamia leipomassa täytekakkuakaan eli eiköhän ne hommat jonkun muun toimesta hoideta. Kai se nyt sentään itse ne suuret kalasaaliit perkaa vai tarvitaankohan siihenkin veljien apua?
Hieno äitienpäivän aamu nyt Turun Kuusamakujalle !! Ensi alkuun parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut kaikille ÄIDEILLE - enjoy Your Day, MY Maximum respect!! Lähipiirin äidit ( vaimoni Mari) tyttäreni Annamaria ; Katariina ; Kukka , kaikki upeita päteviä ahkeria , itsestään ja ympäristöstään välittäviä ja huolehtivia huolehtevia huippunaisia - MY MAXIMUM RESPECT!!
Juhani on näissä asioissa kirjaimellisesti toteuttanut paljon käyttämäänsä viisautta.
If you can’t stand the heat, get out of the kitchen.
Eiköhän äitienpäiväkin ole Tamin päivä. Pitää kuitenkin muistaa että ilman Tamia olisi Madamekin vain tavallinen rouva ja naimisissa jonkun piipittävän Tauno Tasalakin kanssa.Alleviivasin oleellisimmat kohdat:
Kyllä on maksimaalisen masentava tyyppi.
Luulen, että netissä ainakin noita molempia viljellään.En nyt haluaisi vittuilla, mutta se on STAY eikä get ( tai siis näin mulle on opetettu) My GOD. Pitää puhua oikeilla, termeillä. Se ei ole sama et onko 105 vai 150 pinnaa. My GOD
Voin tosin olla väärässäkin, jos olen, nostan käden pystyyn ja sanon, et my mistake.
Näin juuri. Ja eihän ne lapsetkaan tässä äitienpäivää ilman Tamia olisi juhlimassa (tai äitinsä kohtuun alunperin päätyneet), joten kuka oli sitäkin asiaa alunperin edesauttamassa? Kenen ansiosta Madame ylipäätään on äiti? Vastauksen tiedättekin jo.Eiköhän äitienpäiväkin ole Tamin päivä. Pitää kuitenkin muistaa että ilman Tamia olisi Madamekin vain tavallinen rouva ja naimisissa jonkun piipittävän Tauno Tasalakin kanssa.
Kyllä, vastaus me tiedetään ja ymmärretään myös kuka todellisuudessa on tänään(kin) Kuusamakujalla huomion keskipisteenä. Take my word!Näin juuri. Ja eihän ne lapsetkaan sinne äitinsä kohtuun ilman Tamia olisi päätyneet, joten kuka oli sitäkin asiaa alunperin edesauttamassa? Kenen ansiosta Madame ylipäätään on äiti? Vastauksen tiedättekin jo.
Tauno Tasalakki tai Erkki Järvinen, se on aivan sama, molemmat kumartavat syvään Aurinkokuningasta!!Onko Tauno Tasalakki menny veli @The Hawks ihon alle,kun monesti häneen viittaat.
Voishan se olla vaikka Erkki Järvinen myös, Citymarketin kauppias, joka on Tamin saappaissa
Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.Eiköhän äitienpäiväkin ole Tamin päivä. Pitää kuitenkin muistaa että ilman Tamia olisi Madamekin vain tavallinen rouva ja naimisissa jonkun piipittävän Tauno Tasalakin kanssa.
Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.
Ja tämä lausunto on tosi, valitettavasti en nyt sitä mistään intter netistä löydä. Ei ihan mikään tuorein kyllä.
Samaisesta jutusta selviää myös, miltä se oikein näyttää kun luetaan päivän Turun Sanomia " rapid fire " -tyyliin kahvipöydässä. Illalla sitten tarkemmin, i assume.No eihän siinä mennyt kuin hetki kun löytyi stoori, miten kaikki niinkuin alkoi tjsp.
Linkki seiskaan.
Tuo pitää varmasti paikkansa, eiköhän Tamille ole ollut daamia ihan kivasti tarjolla silloin kun laattaa iskettiin Kupittaalla häkkiin.Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.
Ja tämä lausunto on tosi, valitettavasti en nyt sitä mistään intter netistä löydä. Ei ihan mikään tuorein kyllä.
No eihän siinä mennyt kuin hetki kun löytyi stoori, miten kaikki niinkuin alkoi tjsp.
Linkki seiskaan.
Edit. On muuten hieno juttu Tamin ja Madamen elämästä.
Ja täytyy myöntää et kauniita tyttöjä Heillä. Etenkin tuo vasemman puoleisin
Toki tuolla sitä perustamiakin oli joukossa, esim. se että veljet soittelee pitkin maailmaa kun ollaan jotain pelaajaa jonnekin hankkimassa. En mä tuohon ihan usko, tuskin Tami isossa kuvassa nykyajan pelaajamarkkinoista enää kovin hyvin perillä on. Eikä tietty tarvi ollakaan.
Madame Tamminen kirjoitti:– Jos Juhania ylistetään ja hän alkaa leijua, vedän miehen nilkoista takaisin maanpinnalle. Ja kun menee päinvastoin, kaivan hänet sieltä kuopasta ylös.