Hieno , rauhallinen aamu Kuusamakujalla, vielä toistaiseksi ,, keittiön pöydän ja keittiön kolmen TV:n parissa !! Eilen (3.18.21 ) nimittäin ammattitaitoiset (professionals) Gigantin veljet kävivät asentamassa minulla keittiöön kaksi uutta upeaa televisiota ( ” kuvaputki ” ) !! Lisäksi laitettiin kuntoon kaikki tarvittavat: digiboksit, radiot, videonauhurit etc etc !! Olen pitkään (since coming back to Finland ), katsonut molempia aamuteeveitä ( Yle & MT V 3) vuorotellen mutta nyt pystyn katsomaan molempia samaan aikaan !!! Kiitos Gigantin veljille – real professionals – take my word !! Tällaisia veljiä olisin palkannut to my team kun olen toiminut toimitusjohtajana legendaarisissa (legendary ) jääkiekkojoukkueissa ( 1980 – 2022 FIN, JAP, CAN, USA, etc etc !! Kolmannesta televisiosta minulla pyörii koko ajan video kaikista urani maaleista !! Tämän maalivideon katselu kestää yhteensä kuukauden kun se pyörii jatkuvasti ruudussa (24 / 7) !! Ehdin siis yhden vuoden ( 1 YEAR ) aikana katsoa urani kaikki maalit (”GOALS ”) 12 kertaa !!! GREAT MEMORIES !!! Aina kun katson kuinka minä ( # 9 ) Vellun (#13) & Hexin (# 5) laitoimme ns. MUSTAA PUSSIIN niin tulee vain mieleen (to my head ) että kuinkahan monta maalia tekimisimme vuoden 2021 SM-LIIGASSA,, ?? Sanoisin että numerot olisivat KOVAT – Take my word !!! Nyt BACK TO BUSINESS , aamusauna, kahvi, HS & TS toisen kerran lukuun (illalla tarkemmin ) ja sitten lounaan kautta päivän töiden kimppuun !! Niitä nimittäin riittää näin näin pienyrittäjänä (since 1979 ): vierailu Postissa, Matkahuollossa, Pankissa (Nordea, OP, etc. etc )!!! Näiden jälkeen on päivän treenin vuoro!! Näin nyt jo hieman vanhempana valtiomiehenä (born 1950 ) kunnosta huolenpitäminen on entistä tärkemäpää!! Nyt koska veli korona (since 2020) on edelleen keskuudessamme ,, en pääse Turun upeimmalle kuntosalille M& M! jonka omistaa Jani Hurme jota aikoinaan valmensin (coached ) TPS:ssä 90-luvulla ja maajoukkueessa 2000 -luvulla !!! Joten on ns. home treenin aika !! Onneksi aikoinaan rakensin Kuusamakujalle Turun Hirvensalon saarelle aivan ainutlaatuisen koti salin (home gym)!! Joten siellä kyykyt, rinnallevedeot, vatsat, etc. etc. sujuvat erinomaisesti – Take my word !!! Sen jälkeen illallinen by MM, iltasauna, yksi (1) kukko ja hit the sack !!! Joten take my word !!!! If you cant take the heat – stay ot the of the kitchen!!! In case jotain epäselvää – minulla olisi takataskussa pari lippua Pohjois-Koreaan – joten just give me a call!! Kaiiille ystäville, liikekumppaneille, asiakkaille, fanneille, etc etc: ” Have a great day !! ” BR Tami The great !! Lion #79