mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Jos ei vilppiä tapahdu ja silloin tietenkin ääniharavana läpi niin valtuuston kokoukset kannattaa siirtää gatoradelle kun siellä olis häkki täynnä joka kokous
Minun kuplassani ei tuo Heidekenilla syntyminen vielä riitä siihen, että lasketaan aidoksi turkulaiseksi. Kyllä myös vanhempien ja mielellään myös isovanhempien on pitänyt syntyä Heidekenilla tai Turun keskustassa sijainneessa Seikon synnytyssairaalassa.Btw. Kaikkien puolesta en voi puhua, mutta ainakin omassa kuplassani tuo turkulaisuuden sisäänpäinlämpiävyyden huipennus eli Heidekenillä syntymisen korostaminen alkaa olla jo aika passé.
Oikeasti olen vain katkera kun olen syntynyt TYKSissä.
Tami olisi sopiva mies Turun pormestariksi.
Mua kovasti ihmetyttää et miksi www.eurotam.com sivusto on, no jumissa. Miksi sitä ei ole saatu toimimaan
Siellä rakennetaan vaalisivustoa. Kohta julkaistaan entistä ehompi Eurotam kepun vihreissä väreissä ja neliapilatunnuksilla koristeltuna.Mua kovasti ihmetyttää et miksi www.eurotam.com sivusto on, no jumissa. Miksi sitä ei ole saatu toimimaan
Varsin radikaali veto Furkalta, jos rasismi on tärkeää. Silloin pitäisi kuulua persuihin eikä vassareihin. Ja tähän hymiö.Nyt tuli uutinen, että Interin Furuholm on ehdolla Vasemmistoliiton riveissä. Tärkeinä asioina korostaa rasismia, hyvinvointivaltiota ja ilmastonmuutosta. Tässä olisi urheilumiehille aiheita.
Varsin radikaali veto Furkalta, jos rasismi on tärkeää. Silloin pitäisi kuulua persuihin eikä vassareihin. Ja tähän hymiö.
Ymmärsin toki mitä tarkoitit, oli vain pakko kuitata, sori. Furkka olisi teoriassa loistava vääntökaveri Tamille. Vasemmistolainen interisti vastaan TPS-taustainen porvari. Todella mehevä asetelma noin periaatteessa.
Silti vähän vaikea kuvitella, että Tami tällaiseen vastakkainasetteluun lähtisi. Ehkä varmaan vain pojittelee Furkkaa ja muistuttaa, että hänkin on pelannut jalkapalloa ja että molemmat ovat urheilumiehiä.
Sitä paitsi Furkka ei ole kaatanut Neuvostoliittoa. Tami voisi toki kuitata, että Furkan suvussa ilmeisesti pikemminkin haikaillaan sitä Neuvostoliittoa takaisin.
Ainahan se huutaa ja valittaa, milloin kukakin/mikäkin kohtelee sitä kaltoin.keskittyn ongelmien ratkaisuihin - ei niiden löytämiseen - eikä erityisesti " elämän kovuuden parkumiseen" !!