Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 571 562
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Noniin. Manun jaguar on taas laillinen ajopeli. Näköjään katsastuskonttorin mukaan kilometrejä on tullut 3 vuoteen 81.000 kpl.

Täytyy vielä tarkistaa excelillä, mutta mun laskujen mukaan 3 x 100.000 on jotain muuta kuin 81.000.

Don Tami on tietenkin vanhana hakkerina manageerannut Jagulaardin ajokilometreja. Eihän liikaa rullatulla autolla ole mitään jälleenmyyntiarvoa - ja kyllä Tami rahan päälle ymmärtää.

Toinen vaihtoehto on toki sitten se, että Kapteeni Kosmos on puhunut ns. bs-juttuja - eikä tuo voi olla totta.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Yksi tv-formaatti jossa Tami olisi mielenkiintoista nähdä mukana, on "Atlantin yli". Sieltä ei keskenkaiken pystyisi karkuun lähtemään (Vaikka Don toki maailmanluokan uimari onkin) ja olisi mielenkiintoista nähdä kun Tamilla alkaisi viimeistään puolessa matkassa mennä kuuppa jumiin.
Toki Don varmaan nappaisi vallan paatilla ja johtaisi itse purjehdusta, tekijämiehenä silläkin saralla.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
TUTO:n utj:llä Elmo Aittolalla ei ole itsesuojeluvaistoa kyllä pätkääkään.
Kommentoinut näin:" Edellinen valmentaja rakasti pelaajia, sitä edellinen vihasi ja vielä sitä edellinen rakasti itseään. Katsotaan, millainen tästä tulee, täräytti TUTOn urheilutoimenjohtaja Elmo Aittola, joka viittasi Elomoon, Ismo Lehkoseen sekä Juhani Tammiseen. " (lähde)

Take my word, sota on syttynyt ja kuusamakujalla on veli poterossa. Piste. Mä häpeän.
(kts: solkungensotasankarina.fi)

Nyt odotellaan monsieurin vastinetta, sillä brändin päälle on satanut ureaa kupittaalta :D
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seiskan sivuilla:
”Tienaan koulutuskeikoillani puolesta millistä miljoonaan euroon vuodessa. Olen voittanut vuosien varrella kaiken maailman palkintoja. Siksi teimme tuottaja-Tuomolan kanssa sen diilin.”

Neljän viime tilikauden tulos, 90, 77, 50 ja 40k€. Liikevaihto neljässä vuodessa nipin napin puoli miljoonaa. Viime vuonna 87k€.

Joku vois Tamilta tuosta kysyä että meneekö osa ohi verottajalta.

Loppuun vielä Hussille terveiset:
”Juhani Tamminen, onko Janni kaikesta huolimatta mielestäsi pätevä koutsi ohjelmaan?

– Koutsi hän ei ole missään tapauksessa. Ainakin itselläni on koutsaamisesta aivan eri käsitykset, Tami huokaa.

– Olen koutsannut Sveitsin ja Ranskan maajoukkueita sekä Turun Palloseuraa. Koutsina olen aina ollut tiukka ja vaativa, se on selvä. Mutta jos tällaiset tyypit luulevat olevansa koutseja vain sillä, että huutelevat jälkikäteen sitä ja tätä, niin se ei ole mitään muuta kuin vain valmennettavien luottamuksen täydellinen pettäminen.

– Kaikki tietävät, että minä olen liideri, enkä mikään s****nan huutosakkityttö. Piste.”
 
Musta tuntuu ettei Tami oo vieläkään tajunnut, ettei Hussi ole jälkikäteen mitään kommentoinut; muuta kuin Tammisen puheenvuoron aiheuttamaa soppaa. Tamin kommenteista saa sen käsityksen, että kun iltapäivälehdessä on kerrottu "suurin pudottaja"- jakson tapahtumista ja siellä esitetyistä kommenteista, niin Tami on näistä triggeröitynyt.

Höperö se on, kunpa osais käyttäytyä niin että häntä arvostettaisiin meriittiensä takia, eikä naurettaisi kun mies ei itse itselleen sitä osaa tehdä.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Yksi tv-formaatti jossa Tami olisi mielenkiintoista nähdä mukana, on "Atlantin yli". Sieltä ei keskenkaiken pystyisi karkuun lähtemään (Vaikka Don toki maailmanluokan uimari onkin) ja olisi mielenkiintoista nähdä kun Tamilla alkaisi viimeistään puolessa matkassa mennä kuuppa jumiin.

Krhmm.. Montako purjehdusreissua veli Susimies on tehnyt? Sitäpaitsi et ole tainnut kuulla veli mooseksesta, jonka ohjauspeli oli alkeellista tamiin verrattuna. Tami jakaa meren 79 osaan br sun king
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Yksi tv-formaatti jossa Tami olisi mielenkiintoista nähdä mukana, on "Atlantin yli". Sieltä ei keskenkaiken pystyisi karkuun lähtemään (Vaikka Don toki maailmanluokan uimari onkin) ja olisi mielenkiintoista nähdä kun Tamilla alkaisi viimeistään puolessa matkassa mennä kuuppa jumiin.
Toki Don varmaan nappaisi vallan paatilla ja johtaisi itse purjehdusta, tekijämiehenä silläkin saralla.

Tamin ei tarvitsisi kuin vähän rykäistä, niin Ranskan merivoimat Marine Nationale olisi koko kalustollaan hakemassa aurinkokuninkaan turvaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Saatanan huutosakkityttö". Tyylikästä. Luulin häntä herrasmieheksi. Tässä tapahtuu kyllä todella tyylipuhdas omille kintuille kuseminen, eli brändin päälle pissitään, mutta sen tekee yritysvalmentaja Tamminen itse. Pointtina siis se, että firmojen kouluttajavalinnossa voidaan päätyä muihinkin ratkaisuihin, kun kaikki eivät tässä nykyisessä ilmastossa pidä tytöttelyä ja räyhäämistä minään markkinointitoimenpiteenä, hyvänä sellaisena ainakaan. Ajat on muuttuneet. Säälihän tämä on kahdellakin tapaa. Hieno ja monipuolinen ura on kohta vedetty vessanpöntöstä alas ja seitsemänkympin rajapyykkiä lähestyvän ihmisen luulisi jo hieman downsiftaavan. Mutta jos hellittäminen on hänen mielestään yhtä kuin "heittäkää arkulle varoen multaa", niin sitten tietysti ymmärtää sen, että painetaan Jaguarin kaasupoljin pohjassa niin kauan kun sokeri suussa sulaa. Ehkä ihminen, joka on koko elämänsä ollut tavalla, tai toisella tien päällä ei osaa pysähtyä. Tätä rähjäämistä joka suuntaan en vain ymmärrä. Eikö Tammisen verkostosta nyt löydy ketään viestintävalm... eiku ei mitään.

Ote Seiskan jutusta:
"– Olen sen verran vanha pelimies, että jos sitoudun johonkin, niin myös sitoudun. Silloin se tarkoittaa sitä, että molemmat osapuolet hoitavat ruutunsa."

"– Kun alekirjoittanutta pyydettiin mukaan ohjelmaan, tein selväksi tuottaja Jupe Tuomolalle, että minulle kertyy tietty määrä poissaoloja, sillä olen yrittäjä."

Näin.
 
Viimeksi muokattu:

Buster

Jäsen
Pitkään on vaivannut, ketä Tamin maneerit,ilmeet ja tapa puhua muistuttaa: George C. Scott on kuin ilmetty Tami. Mutta kumpi matkii kumpaa? General Buck Turgidson ja tohtori Outolempi; samat maneerit......
Puhumattakaan vuoden 1984 A Christmas Carol tv-elokuvasta, jossa Scott tuntui näyttelevän Tamia näyttelemässä Ebeneezer Scroogea. Oikeasti häiritsi elokuvan seuraamista tuo samankaltaisuus niin lievästi ulkonäössä kuin maneereissa, ulkoisessa olemuksessa ja ehkä jopa puhetavassakin.

Aloin itsekin tuolloin asian huomattuani miettimään, että olisiko Tami vain lähtenyt kopioimaan Scottia. Kiehtova sattuma koko juttu.
 
Viimeksi muokattu:

hege

Jäsen
Scottia mahtanut aina harmittaa, että joutui esittämään Pattonia vaikka tekemällä elokuvan "Aurinkokuningas - Tami" olisi Oskareita tullut ovista ja ikkunoista. Itseasiassa luulen, että kyseisen elokuvan jälkeen Oscareiden jako olisi lopetettu kun paras olisi jo nähty.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Scottia mahtanut aina harmittaa, että joutui esittämään Pattonia vaikka tekemällä elokuvan "Aurinkokuningas - Tami" olisi Oskareita tullut ovista ja ikkunoista. Itseasiassa luulen, että kyseisen elokuvan jälkeen Oscareiden jako olisi lopetettu kun paras olisi jo nähty.

George Pattonhan oli Tami salanimellä, vai eikö kukaan muu ole huomannut kuinka Tami laittoi USA:n armeijan ohjauspelin kuntoon P-Afrikassa 1943 Rommelia vastaan?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Pitkään on vaivannut, ketä Tamin maneerit,ilmeet ja tapa puhua muistuttaa: George C. Scott on kuin ilmetty Tami. Mutta kumpi matkii kumpaa? General Buck Turgidson ja tohtori Outolempi; samat maneerit......
Ohhoh. YouTubesta katsoin hetken Scottin haastattelua, onpas hämmästyttävä yhdennäköisyys eleineen. Tuonhan täytyy olla Tami. Tämä selittää nyt täysin firmansa isot liikevaihdot ja hurjat ajokilometrit. Tami toimii useassa maassa ja kenties useammalla planeetalla samaan aikaan. Hän on kuin onkin Aurinkokuningas.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Saatanan huutosakkityttö". Tyylikästä. Luulin häntä herrasmieheksi. Tässä tapahtuu kyllä todella tyylipuhdas omille kintuille kuseminen, eli brändin päälle pissitään, mutta sen tekee yritysvalmentaja Tamminen itse. Pointtina siis se, että firmojen kouluttajavalinnossa voidaan päätyä muihinkin ratkaisuihin, kun kaikki eivät tässä nykyisessä ilmastossa pidä tytöttelyä ja räyhäämistä minään markkinointitoimenpiteenä, hyvänä sellaisena ainakaan.

Tämä Janni Hussille räyhääminen on kieltämättä jotain täysin käsittämätöntä. Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että Tami osaa käyttää mediaa aika taitavasti hyväkseen, mutta oikeisiin asioihin tarttumalla toimittajat saavat näköjään Tamin suusta aika pahoja sammakkoja ulos. Enkä nyt puhu mistään omien saavutusten liioittelemisesta, joka on ihan normaalia tamia, vaan tällaisista kommenteista, joista paistaa läpi aggressiivinen sovinismi. Sellainen on nykyään silkkaa omaan jalkaan ampumista. Ja kommentoihan se Tami tässä muutama vuosi sitten niinkin, ettei ole tavannut jääkiekon parissa homoja, koska eivät siellä mikkihiiret pärjää. Joku fiksumpi pitäisi nämä asenteet omana tietonaan ja ainakin esittäisi korrektia ulospäin.
 
Tämä Janni Hussille räyhääminen on kieltämättä jotain täysin käsittämätöntä. Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että Tami osaa käyttää mediaa aika taitavasti hyväkseen, mutta oikeisiin asioihin tarttumalla toimittajat saavat näköjään Tamin suusta aika pahoja sammakkoja ulos. Enkä nyt puhu mistään omien saavutusten liioittelemisesta, joka on ihan normaalia tamia, vaan tällaisista kommenteista, joista paistaa läpi aggressiivinen sovinismi. Sellainen on nykyään silkkaa omaan jalkaan ampumista. Ja kommentoihan se Tami tässä muutama vuosi sitten niinkin, ettei ole tavannut jääkiekon parissa homoja, koska eivät siellä mikkihiiret pärjää. Joku fiksumpi pitäisi nämä asenteet omana tietonaan ja ainakin esittäisi korrektia ulospäin.
Niin... Tuo Tammisen hiirulaislausunto muistaakseni esitettiin eräässä paneelikeskustelussa, jota juonsi Roope Salminen. Salminen väitti Tamin sanoneen noin Facebook-päivityksessään. Tami väitti, että hänen sanomisensa oli irrotettu asiayhteydestä. Roope Salminen sanoi silloin, että nauha tulee julki ja kukaan ei varmaan yllättynyt ettei nauhaa koskaan julkaistu. Sitäpaitsi Tammisen aikaisempaa lausumaa homoista ja urheilusta en sanoisi mitenkään suvaitsemattomaksi vaan ihan asialliseksi. Viittaan tällä uimari Liukkosen tapaukseen, kun hän tuli kaapista ulos. Alla linkki mm. Tamin kommenttiin.

 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin... Tuo Tammisen hiirulaislausunto muistaakseni esitettiin eräässä paneelikeskustelussa, jota juonsi Roope Salminen. Salminen väitti Tamin sanoneen noin Facebook-päivityksessään. Tami väitti, että hänen sanomisensa oli irrotettu asiayhteydestä. Roope Salminen sanoi silloin, että nauha tulee julki ja kukaan ei varmaan yllättynyt ettei nauhaa koskaan julkaistu. Sitäpaitsi Tammisen aikaisempaa lausumaa homoista ja urheilusta en sanoisi mitenkään suvaitsemattomaksi vaan ihan asialliseksi. Viittaan tällä uimari Liukkosen tapaukseen, kun hän tuli kaapista ulos. Alla linkki mm. Tamin kommenttiin.


Niin, tässähän Tami esitti kyllä ihan asiallisiakin näkemyksiä, mutta täysin käsittämätön oli se kommentti, ettei hän ole tavannut koko uransa aikana yhtään homo- tai lesbourheilijaa. Juhani Tamminen on maailmaa nähnyt mies, mitä hän haluaa itsekin korostaa, joten aivan varmasti on tavannut, se on jo tilastollisestikin todennäköistä. Hän ei ole vain asiaa tiennyt, tajunnut (Mietaa) tai halunnut nähdä. Ja joskus takavuosikymmeninä homoutta on tottakai piiloteltukin ihan toisella tavalla, mutta kyllä Tami on elänyt niitäkin aikoja, jolloin asian kanssa on voitu olla avoimempia tai ainakin tietoisuus asiasta on lisääntynyt. Mutta tämä juttuhan on muistaakseni käsitelty täällä jo monta kertaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Niin... Tuo Tammisen hiirulaislausunto muistaakseni esitettiin eräässä paneelikeskustelussa, jota juonsi Roope Salminen. Salminen väitti Tamin sanoneen noin Facebook-päivityksessään. Tami väitti, että hänen sanomisensa oli irrotettu asiayhteydestä. Roope Salminen sanoi silloin, että nauha tulee julki ja kukaan ei varmaan yllättynyt ettei nauhaa koskaan julkaistu. Sitäpaitsi Tammisen aikaisempaa lausumaa homoista ja urheilusta en sanoisi mitenkään suvaitsemattomaksi vaan ihan asialliseksi. Viittaan tällä uimari Liukkosen tapaukseen, kun hän tuli kaapista ulos. Alla linkki mm. Tamin kommenttiin.


Laitoit sitten Donin ja Roope Salmisen pari kertaa samaan lauseeseen?

Tammisen Jagsu on lähteny hanskasta se on selvä. Solkungen kumminki tietää milloin kusta ja kenen pihalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Krhmm.. Montako purjehdusreissua veli Susimies on tehnyt? Sitäpaitsi et ole tainnut kuulla veli mooseksesta, jonka ohjauspeli oli alkeellista tamiin verrattuna. Tami jakaa meren 79 osaan br sun king

No, tosiaan itse olen täysin vasta-alkaja Tamiin verrattuna noissa vene-/laivahommissa; Jonkinlaista kompetenssia Saimaan rannan kasvattina löytyy kun 5-vuotiaasta asti Saimaalla on tullut liikuttua ja kesätyöt teininä oli sisävesilaivan kansimiehenä. Mutta Tamiin verrattuna toki olen "sisävesilaivuri", Tamihan piiskaa kuitenkin Busteriaan ihan suolaisessa vedessä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vapaan keskustelun puolella on avattu ketju setämiehisyydestä. Siellä on pohdittu setämiehisyyden käsitettä ja ihmiset ovat kertoneet sen, mitä se heidän mielestään tarkoittaa. Eipäs kukaan ole vielä ymmärtänyt mainita siellä Solkungenia. Ainakin minulle tami on, niin setämiehisyyden kovassa ytimessä, kuin ihminen vain voi olla.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vapaan keskustelun puolella on avattu ketju setämiehisyydestä. Siellä on pohdittu setämiehisyyden käsitettä ja ihmiset ovat kertoneet sen, mitä se heidän mielestään tarkoittaa. Eipäs kukaan ole vielä ymmärtänyt mainita siellä Solkungenia. Ainakin minulle tami on, niin setämiehisyyden kovassa ytimessä, kuin ihminen vain voi olla.

Minä olen meinannut monta kertaa, jostain syystä olen viestini kirjoittamisen keskeyttänyt joka kerta. Ehkä haluan uskoa, että on fiksumpiakin setämiehiä. Toisinaan meinaan verrata herraa Trumpiin. Lopulta joku olikin varastanut vertaukseni somessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös