"Saatanan huutosakkityttö". Tyylikästä. Luulin häntä herrasmieheksi. Tässä tapahtuu kyllä todella tyylipuhdas omille kintuille kuseminen, eli brändin päälle pissitään, mutta sen tekee yritysvalmentaja Tamminen itse. Pointtina siis se, että firmojen kouluttajavalinnossa voidaan päätyä muihinkin ratkaisuihin, kun kaikki eivät tässä nykyisessä ilmastossa pidä tytöttelyä ja räyhäämistä minään markkinointitoimenpiteenä, hyvänä sellaisena ainakaan. Ajat on muuttuneet. Säälihän tämä on kahdellakin tapaa. Hieno ja monipuolinen ura on kohta vedetty vessanpöntöstä alas ja seitsemänkympin rajapyykkiä lähestyvän ihmisen luulisi jo hieman downsiftaavan. Mutta jos hellittäminen on hänen mielestään yhtä kuin "heittäkää arkulle varoen multaa", niin sitten tietysti ymmärtää sen, että painetaan Jaguarin kaasupoljin pohjassa niin kauan kun sokeri suussa sulaa. Ehkä ihminen, joka on koko elämänsä ollut tavalla, tai toisella tien päällä ei osaa pysähtyä. Tätä rähjäämistä joka suuntaan en vain ymmärrä. Eikö Tammisen verkostosta nyt löydy ketään viestintävalm... eiku ei mitään.
Ote Seiskan jutusta:
"– Olen sen verran vanha pelimies, että jos sitoudun johonkin, niin myös sitoudun. Silloin se tarkoittaa sitä, että molemmat osapuolet hoitavat ruutunsa."
"– Kun alekirjoittanutta pyydettiin mukaan ohjelmaan, tein selväksi tuottaja Jupe Tuomolalle, että minulle kertyy tietty määrä poissaoloja, sillä olen yrittäjä."
Näin.