"Hieno, rauhallinen ma aamu Suomen Turussa, nyt vielä " kotikonttorilla" Turun Kuusamakujalla!! Kohta siirtyminen Eurotam OY:n " townofficeen " ( kts. kennolounge.fi) hienoon toimistohotelliin Turun Nereis Business Gardenin hulppeisiin tiloihin!! Se- kennolounge- on pienyrittäjän paratiisi, hienot tilat, neuvotteluhuoneet , kahvitilat tekniikkoineen etc.. simply great sanon minä!! Lisäksi sijainti Turun Pitkämäen " Business Centerissä on täydellinen ja mikä tärkeintä, asiakkaille aina parkkitilat lähelllä!! Joten 4:s kerros, Eurotam OY, tervetuloa- toki soitto ensin, koska koulutusyrittäjä on useimmiten " kentällä" coachaamassa - niin tänäänkin!! Pikkuleijonien ( U-20) hieno suoritus ja lopputulos saivat arvoisensa huomion aamun lähetyksissä ( Yle & MTV 3) jos niistä unohdetaan historian perspektiivi - eli historian " Suomi Pojat " by SJL tuntemus!! Kyseinen neronleimaus " Suomi Pojat " on Joe Wirkkusen ( R.I.P.) ja Seppo Liitsolan ( R.I.P.) , Matias Heleniuksen ( R.I.P.) vuonna 1962 aloittama nerokas lahjakkuden haravointi järjestelmä, jossa valtakunnan kaikki piirit on huomioitu ja parhaat lahjakkuudet kerätty Vierumäelle " testiin/ näyttöpaikkaan" jo kuudella ( 6) vuosikymmenellä!! Nyt kun lisäksi valtakuntaan on saatu - kiitos kiekkomiesten ajattelun- yli 250 katettua rataa , on siinä nykypäivän kommentaattoreilla purtavaa- todennäköisesti löytävät tämänkin salaisuuden pelitavasta!! OMG, sanon minä!! Anyway, onnittelut " Veli " Ahokkalle & Coaching Staffille ja joukkueelle- toimii hienona inspiraationa kiekkoilumme kehittämisessä tänäkin aamuna !! Joten siinä kehityksen ja Leijonien hengessä kaikille intohimoisille kiekkoilun ystäville: " Have a Great day for Hockey", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam LTD (
www.eurotam.com, dontami.fi, aurinkokuningas.fi) -siellä lisää!!Hieno, rauhallinen ma aamu Suomen Turussa, nyt vielä " kotikonttorilla" Turun Kuusamakujalla!! Kohta siirtyminen Eurotam OY:n " townofficeen " ( kts. kennolounge.fi) hienoon toimistohotelliin Turun Nereis Business Gardenin hulppeisiin tiloihin!! Se- kennolounge- on pienyrittäjän paratiisi, hienot tilat, neuvotteluhuoneet , kahvitilat tekniikkoineen etc.. simply great sanon minä!! Lisäksi sijainti Turun Pitkämäen " Business Centerissä on täydellinen ja mikä tärkeintä, asiakkaille aina parkkitilat lähelllä!! Joten 4:s kerros, Eurotam OY, tervetuloa- toki soitto ensin, koska koulutusyrittäjä on useimmiten " kentällä" coachaamassa - niin tänäänkin!! Pikkuleijonien ( U-20) hieno suoritus ja lopputulos saivat arvoisensa huomion aamun lähetyksissä ( Yle & MTV 3) jos niistä unohdetaan historian perspektiivi - eli historian " Suomi Pojat " by SJL tuntemus!! Kyseinen neronleimaus " Suomi Pojat " on Joe Wirkkusen ( R.I.P.) ja Seppo Liitsolan ( R.I.P.) , Matias Heleniuksen ( R.I.P.) vuonna 1962 aloittama nerokas lahjakkuden haravointi järjestelmä, jossa valtakunnan kaikki piirit on huomioitu ja parhaat lahjakkuudet kerätty Vierumäelle " testiin/ näyttöpaikkaan" jo kuudella ( 6) vuosikymmenellä!! Nyt kun lisäksi valtakuntaan on saatu - kiitos kiekkomiesten ajattelun- yli 250 katettua rataa , on siinä nykypäivän kommentaattoreilla purtavaa- todennäköisesti löytävät tämänkin salaisuuden pelitavasta!! OMG, sanon minä!! Anyway, onnittelut " Veli " Ahokkalle & Coaching Staffille ja joukkueelle- toimii hienona inspiraationa kiekkoilumme kehittämisessä tänäkin aamuna !! Joten siinä kehityksen ja Leijonien hengessä kaikille intohimoisille kiekkoilun ystäville: " Have a Great day for Hockey", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam LTD (
www.eurotam.com, dontami.fi, aurinkokuningas.fi) -siellä lisää!!"
Eli nyt tuon "townofficen" mysteeri on paljastunut !! Simply great!! Huomionarvoista on sekin, että Tami ei millään tavalla nosta esille itsestäänselvää rooliansa pikkuleijonien maailmanmestaruuden suhteen. A modest person sanon minä !!