Rakkaat siskot , hyvät veljet!!! Suomen Turussa ( Kuusamakujalla) aurinko paistaa kilpaa kuninkaansa kanssa!!! Kitisijöille tiedoksi se , että nettisivut eivät toimi on " OSA" brändiäni. Piste.( kts ..fi) Tai kuten " veli" amerikkalainen sanoisi if you can´t stand the kitchen stay out of the heat. Kaikille muille ja heidän " leideilleen" käykää katsomassa pukinkonttiin tämän maan " parhaat" joululahjat osoitteesta dontami.fi. Sieltä saa mm. keeliä ja gevaliaa yhteishintaan 79,79€ !!! Myös madame Tammisen aidot akryylista kudotut " Don"Tami - kaulaliinat (99823 kpl) kappalehintaan 99,99€ joka on muuten sama kuin allekirjoittaneen voittoprosentti valmentajana ( kts. tehkaaperassa.fi) Epäilijöille tiedoksi tilaukset ehtivät JOULUKSI perille ,siitä pitää huolen allekirjoittanut ja Jaguar ( kts. neulansilmavasempaanjasataaoikeaan.fi) Olen myös rekisteröinyt seuraavat " tuotemerkit": DonSanta, Aurinkopukki, JouluTami, EuroSanta ja DonPukki#79 ja amerikan markkinoille " tarkoitettu" SimplyGreatSanta!!! Bisnes" idea" lähti siitä liikkeelle, että jos kerran joulupukki ehtii jakaa kaikki lahjat pelkillä porojen " vetämillä" kärryillä niin kyllä silloin vanha maajoukkuekapteeni ehtii Jaguarilla ( kts. ihanvaanpintakaasulla.fi) parempaan!!! Olen muuten käynyt useammassa maassa kuin joulupukki eli leaders lead ja followers follow etc etc. Olenkin soittanut tänään eduskuntatalon " veljille" ja " siskoille" aiheena " kuinka ehtiä joka paikkaan nopeusrajoitusten puitteissa" Tiedoksi EI MITENKÄÄN!!! Eli kohta Jaguarin ( kts. hoyhenenkevytkaasujalka.fi) nokka kohti " Helsinkiä" ideoimaani Turku-Helsinki " moottoritietä" pitkin heti kun kutsu palaveriin käy!!! Ei ole muuten sillä moottoritiellä kameravalvontaa!!! Kiitos allekirjoittaneen ja " veli" Kanervan!!! Päälläni minulla onkin jo " maailmankuulu" brändipukuni eli " veli" Juha Kankkusen lahjoittamat ajokengät, " veli" Keke Rosbergin pinkki bleizeri , " veli" JJ Lehdon musta kauluspaita ja edesmennen hyvän ystäväni " veli" Ayrton Sennan R.I.B. ( rest in beach) siniset jeansit. Täyskäärmeennahkaisissa ja EuroTam OY:n " logolla" brodeeratuissa ajokäsineissäni minulla on jo Jaguarin avaimet valmiina!!! ( kts. taysillatutkaan.fi) Br. Santa #79