Uusimman päivityksen kommenttiosiosta:
Käyttäjä: Oma puolueesi, Keskusta, ajaa Veikkauksen varoja budjettiin.
Siinä sohaistiin muurahaispesää, sillä Tami polkee vastustajansa jäänrakoon:
Kiitos viestistä "käyttäjä" , jos nyt kuitenkin pysytään asiassa - lienee Sinulle ja heimoveljillesi vaikeaa- tiedän kokemuksesta!! Mitä urheiluun - ja urheilun faciliteettien -rahoitukseen tulee , olen ollut - ja tulen olemaan eri mieltä yhdestä yksinkertaisesta syystä!! Olen tehnyt urani kentillä , ensin pelaajana, sitten valmentajana ja perään seurajohtajana ja jatkan nyt - aktiivisena vaikuttajana , " pelipaikkana Pelaajayhdistys ( SJRY ) yhdessä meidän perustajien ( 1973 ) Juha Rantasilan ja Vellu Ketolan kanssa!! !! Lisäksi pitkä ura yrittäjänä since 1974 ( Pro Hockey School) ja Eurotam OY ( since 1979 ) on opettanut , että kaiken toiminnan pitää olla kannattavaa - ei kannettu vesi kaivossa pysy!! Joten , pitkä ura on opettanut , että parhaat asiantuntijat ovat " aina katsomossa" !! Minulla oli paloa ja lahjakkuutta ja rohkeutta riittävästi , jotta ura kansainvälisille kentille , Olympiakisoihin, MM kisoihin , Ammattilasiliigoihin etc.. aukeni , silloin - 1975 - ensimmäisenä Turkulaisena !! Seurana Cleveland Crusaders ( 1975-76 ) josta oikeuteni ostettiin Phoenix Roadrunnerssiin ( 1976-77 ) !! Kun sen jälkeen urheilu - minun tapauksessani jääkiekko - on antanut mahdollisuuden tehdä tätä hienoa työtä ammatikseni seitsemässä ( 7) eri maassa ja kolmessa eri maanosassa, bonuksena kolmen eri maajoukkueen ( A sarja coachaaminen!! !! Se reissu - so far - on opettanut , että puskista huutelijat ja tekijät ovat eri heimoa!! Joten jatka please vinkúmistasi siellä " lämpimän officen " tiloissa !! Pelihommissa me Leijonat käytimme aikanaan sanontaa : " Hiiret vinkuu - karavaani kulkee"!!