Hieno, rauhallinen ma aamu ( 2.8.2021) nyt menossa ja Ylellä OG menossa ja sivusilmällä tarkkailen ja kuuntelen Ylen monipuolista tarjontaa!! Se - monipuolisuus- ansaitsee minun respektin- take my word!! Venehommissa revähtänyt takareisi / alaselkä saa onneksi alan käsittelyä kun klo Tom Seipellin osaaviin käsiin ja vielä niin että terapeutti ajaa tänne Kuusamakujalle!! Simply great - sanon minä - siinä mallia pienyrittäjän asenteesta take my word!! Toivottavasti Tom saa selän siihen kuntoon, että liikkuminen muuttuu taas normaaliksi, juuri tällä hetkellä se - liikkuminen- on vaivaisukon tasolla!! Venehommissa se - selkä - meni ja opetti sen, että kahden veneen repiminen kylmiltään rantavedestä laiturin päälle on nykyiselle lihaskunnolle liikaa - erityisesti ilman alkuverryttelyä!! Oppia ikä kaikki- tällä kertaa kantapään & alaselän kautta!! Parempi myöhään kuin milloinkaan sanoo jo kuuluisa sananlaskumme, joten siinä hengessä kaikille joita krempat vaivaavat: " Have A Great Business Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää
www.eurotam.com
Huomenta vaan kaikille unisillekkin tasalakeille, simply greit sanon mä.
Veneily voi näemmä olla vaarallista... Mä en ole se penaalin terävin lyijykynä, vaikka kuinka terottaisi. Siitä ehkä johtuu se, että en ymmärrä miksi se vene pitää repiä laiturin päälle?
Onneksi Tom tulee kotiin laittaan paikat kutoon. Simply greit sanon mä. TOM on todella kova tekijä. My maximum respect