Nyt Jarmo jumalauta, liikut todella vaarallisilla vesillä…
Eiköhän Jarmo ole alta aika-yksikön parkumassa metsässä elämän kovuutta, kun alkaa brändin päälle tuolla lailla kusemaan. Missä kunnioitus? Mä kysyn. MY GOD!
Nyt Jarmo jumalauta, liikut todella vaarallisilla vesillä…
Luulen että nyt ei passitus lähimetsään riitä, vaan lyödään suoraan lippu ( one way only) Pohjois-Koreaan.Eiköhän Jarmo ole alta aika-yksikön parkumassa metsässä elämän kovuutta, kun alkaa brändin päälle tuolla lailla kusemaan. Missä kunnioitus? Mä kysyn. MY GOD!
Nyt sitten jännitellään ; että kuinka monta vuotta Maestrolla kestää tällä kertaa vastata tähän kysymykseen / haastoon!! Ja onko vastaus " rapidfire" - tyylinen ja ytimekkäämpi ( KISS) : " Mind your own business!! JT" Vai lähdetäänkö kenties pidemmän kaavan kautta toteamaan, miten paras " expertiisi" löytyy aina katsomoista, kerrataan peli - ja valmennusuran verkkarit / klubitakki päällä kerätyt vertaansa vailla olevat meriitit, kuin myös Sieltä opittu yksinkertainen asia Espanjalaisen sananlaskun muodossa: " Häristä puhuminen ja areenalle meneminen ovat 2 ERI ASIAA!!" ja Kauniiksi lopuksi esitetään yksi ( one) ohje / toive :: Tee perässä- simple as that!!Nyt Jarmo jumalauta, liikut todella vaarallisilla vesillä…
Kannattaa huollattaa airot nyt heti, jos joutuu lähtemään häpeällisesti soutuvenheellä matkoihinsa.Luulen että nyt ei passitus lähimetsään riitä, vaan lyödään suoraan lippu ( one way only) Pohjois-Koreaan.
Jarmo Viitala lisää panoksia twiitin kommenteissa. Tästä voi tulla rumaa jälkeä.
Tuon verran Tamilla oli jo seuraajia Kupittaalta kotiin vuonna 68.14 seuraajan parkuja, my god! Luuletteko, että Manu vastaa tuollaiselle hiirelle(mouse) edes mitään?
autona Jaguar since 2015 ; malli vaan vaihtuu joka vuosi koska yrittäjänä ( koulutus etc.. ) liikun paljon ja siksi Suomessa ainoa järkevä tapa liikkua kirjat, videot projektorit , fläppitaulut whiteboardit etc.. takaboxissa on AUTO- take my word!!
My God, onhan se nyt itsestään selvää, että jokaikinen sijaisauto nykyisen XFn oltua Inchapen unisten veljien takia viikkoja pajalla, lasketaan uudeksi ja omaksi autoksi. Tiedät varmaan itsekin minne suuntaat seuraavaksi, i assume!?Manu ei ilmeisesti anna vaihdossa vanhoja autojaan!! I assume?? Tuo nykyinen XF on ollut hänen omistuksessa elokuusta 2017.
Saarella alkamassa fishing day, kohta tiuraverkkojen checking ja in case riittävästi ( 100 kpl) on pitkäsiimän " syöttämisen vuoro, sitten vaan siiman lasku ja huomenna illalla kova saalis - i assume
Joten nyt kohti Airiston parhaita apajia, iltapäivällä kalat savustamoon
"Tässä ensimmäinen dia: "Hyväksy vastoinkäymiset, mutta älä pelkää niitä". Ja tässä on vaimoni alasti Airistolla."Toisaalta Don on old school - miehiä joten ehkä ne prinsiipit esitetään diashown muodossa?
Tami itsehän se ainakin julkisuudessa esiintyy madamea vähemmässä vaatetuksessa. Ei ole rouvalta nähty vielä mitään sauna- tai soidintanssejakaan."Tässä ensimmäinen dia. "Hyväksy vastoinkäymiset, mutta älä pelkää niitä". Ja tässä on vaimoni alasti Airistolla."
Luulen, että mielesi muuttuisi ensimmäisen tunnin aikana, kun sieltä alkaisi tulla faktoja ja saavutuksia rapid fire-tyyliin.Olisi mahtavaa kuunnella nuo kaikki jutut livenä.
Itse olisin valmis maksamaan, jotta pääsisin Lion #79 kyytiin Jaguariin tai Busteriin!? Jaguar voisi olla siinä mielessä isompi elämys, että pakomatka veli Sinisiltä ja sitä seuraava neuvottelu meriittien ja namedroppauksen kera, C’est parfait sanoisi fransmanni, my god!!Olisi mahtavaa kuunnella nuo kaikki jutut livenä.
Eiköhän tämä ole sellainen asia , johon tulee vielä muutos myöhemmissä päivitetyissä elämäkerroissa -take my word!! Ilmaiseksi ei tällaista paljastusta sovi tehdä edes Vellusta ja fiftiestä" to name a few" koostuvan voittajamuurin takana Facebookissa!! Voi myös hyvin olla , että niissä tarinoissa ei tyydytä mihinkään vaatimattomaan taustarooliin vaan Maestro on itse luonut kansainvälistä buumia ( Sveitsi , Ranska ; Ruotsi .. Eurooppa, Kanada, USA, Japani .. ) to name a few!! niin haalarihommissa formulanratissa kuin klubitakki päällä toimistolla -i assume!! Kirjan nimi voisi olla " KISS" filosofian hengessä : " Tami - 80 vuotta urheilun ammattilaisena",, Simply Great sanon minä!!Henkilökohtaisesti olen himan pettynyt ettei Tamilla olekaan mitään roolia Kimin ja muiden formulatähtien uralla.
Ehei, kyllä Don itse esittelee omat taidekuvansa, auteur-miehiä kun on. Kädessään iso Kukko (big cock), mottona slow and steady gets you ready."Tässä ensimmäinen dia: "Hyväksy vastoinkäymiset, mutta älä pelkää niitä". Ja tässä on vaimoni alasti Airistolla."
Veli @Niilo et ole sekoamassa, i assume!! Tami on aiemminkin puhunut itsestään epätyypillisen vaatimattomaan tapaan osana amatöörien joukkoa kalastukseen liittyen -take my word!! Välillä ollaan Airiston #1 Fisherman,, kun taas välillä pelkkä amatööri, Confusing is that!! Tässä esimerkkiä Maestron sometuotannosta heinäkuulta A.D. 2013 " to name a few" : Hieno herätä Airiston kohinaan. Luoteistuuli on ainoa, joka osuu saaripaikkamme fasaadiin täydellä voimallaan. Nopea brekkari; siima (100 koukkua) ylös merestä ja wau- taas Airisto antoi parhaita antejaan; syy on yksinkertainen; kun ammattikalastajat yli vuosikymmen sitten veivät rysänsä paremmille apajille tai eläköityivät ?; oli meidän amatöörien aika koittanut!!Siis mitä ihmettä. Sekoanko Minä vai eivätkö aivoni rekisteröit Tamin tekstiä... Ammattiveljet häipyneet, nyt on amatöörien aika? Eikös Tamminen ole kertonut olevansa The Fisher män #1 Airistolla(kin). Nytkö hän onkin Heinäkenkä? Vai ovat vävypojat niitä todellisia kuningaskalastajia? Tami ei vaan halua heitä ääneen ylistää...
Mä en vaan tajua