Myös minä kuulun ykköskenttään, koska olen oikeutettu näkemään tämän tykityksen, joka julkaistu 17min sitten. Ei ole ihan rapidfire tyylillä kirjoiteltu tänä aamuna kun 7.45 on päivitykseen mainittu.
Hieno, rauhallinen aamuhetki( 16.07.2021 07.45) Haapaluodon merellisissä maisemissa, Airiston parhaiden vesien syleilyssä!! Aamupäivä menee tyyliin " slow and steady - gets You ready" , niin se vaan menee!! Helleaalto on saapunut jo Haapaluodolle, mutta aikanaan hankitut ilmalämpöpumput toimivat ja siksi nukkumisen ylellisyys on hallussa !! Simply great sanon minä- take my word!! Tiuraverkon tarkistus on aamun ykkösjuttu, in case riittävästi ( lue 100 kunnon tiuraa, on illalla siiman lasku edessä !! Illalla Jaguarin keula kohti Kupittaan " Veritas Stadionia " kannustamaan omaa joukkuettani Turun Palloseuraa, kun veljet kohtaavat KPV:n kahden perinteisen " suuren " taistelussa , nyt toki kummallekin oudossa " kakkostason " taistelussa!! Nykyiselle TPS Manageri Janne Kytölälle olen useampaan kertaan viestittänyt siitä sympatiasta jota erityisesti TPS Jalkapallo minussa herättää!! Jo vuonna 1964 vein varusteeni silloisen TPS:n B juniorien pukukoppiin Turun Kupittaalla jossa sympaattinen hieno The Coach Mauri Heinonen otti vastaan , kertoi taktiikan, jakoi paidat ( minulle yleensä joko # 9 tai 10) ja sitten kentälle ja useimmiten takomaan murskaluvut taululle!! Ensimmäinen " Iso Pokaali" tuli syksyllä 1966, jolloin voitimme Ponnistuksen 2-0 uusintaottelussa ja näin " The Party " Turun yössä oli valmis alkamaan!! Paikkoina silloin Thrinax Humalistonkadulla , josta " The Kierros" pokaalin kanssa alkoi ja päättyi aamuöyllä ( 04.00 ) jolloin Teatteriravintola " Foija " meni kiinni Turun Aurakadulla , aivan Kauppatorin laidalla!! Aamun TS mukaan ja kotona lukemaan pikaisesti massiivinen otteluselostus By TS hienoinen kuvineen, joita oli jo kansilehdellä , sitten sivulla 5 ja urheilusivulla oli sitten koko joukkueen esittely meriitteineen , lempinimineen .. etc.. !! Lempinimeni oli jo silloin " Tami" ja se kolahti kun aamun otteluselostuksessa se erikseen " sitaateissa " mainittiin!! Hieno joukkue " The Coach " Paavo " Paakka" Nenosen johtamana ja joukkueessa silloin Timo Nummelin , Jarmo Koivunen ; Lion # 79 .. to name a few!! Joten siinä " voittajien " ( Team TPS A- 1966) hengessä: " Have A Great Winning Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää:
www.eurotam.com