Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 574 093
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Uskaltaakohan kukaan tulla lähellekään Haapaluodon kalavesiä? Helppohan se on olla ykkösmies kun on muut ajanut pois, Buster XXL tulee vierelle ja Stihl pärähtää käyntiin, itse ainakin lähtisin litomaan kun raajat on vielä tallessa.

Poishäädetyillä kalamiehillä tuskin on yhtään maaottelua saati luotuja buumeja vyöllä- take my word! Kelpaa siellä jossain niemessä tahi matalikossa parkua. Ei edes Clevelandia tai Oklahomaa ole valloitettu.

Tami ja lätkämaila, Tami ja moottorisaha- siinä ovat yhdistelmät, jolla saisi koko Maan kiertoradan kieroon- simple as that!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luonnollisesti vävyjen oltava Turun omia poikia, eikä mitään heinäkenkiä. Yleistieto pitää olla myös sitä luokkaa, että muistaa unissaankin jokaisen Manun uroteon, niin pelaajana, valmentajana, yrittäjänä kuin ihmisenäkin. Kovan elämän parkumista myöskään tuskin sallitaan ja joka viikonloppu on mentävä muutama kukko kurkusta alas sekä Manun legendaarisen saunatanssin on onnistuttava tarpeen vaatiessa. Kalastuksen ja veneilyn on myös oltava ytimissä ja auto pitää olla Jaguar, eikä mikään parkujien rupuauto.
Miettikääpä sitä, että joidenkin naisten väitetään vähintään tiedostamattaan rakastuvan isänsä kaltaisiin miehiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Uskaltaakohan kukaan tulla lähellekään Haapaluodon kalavesiä? Helppohan se on olla ykkösmies kun on muut ajanut pois, Buster XXL tulee vierelle ja Stihl pärähtää käyntiin, itse ainakin lähtisin litomaan kun raajat on vielä tallessa.

Jos asuisin Turun huudeilla ja mulla ois vene, kokisin sen suorastaan kansalaisvelvollisuudeksi tulla haastamaan Tami kalakisaan. My God mikä kisa siitä tulisi.
Luojan kiitos en asu Turun huudeilla ja mulla on vaan Suomi 500 soutuvene mökillä, ilman moottoria.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hieno aamu nyt edelleen Haapaluodon maisemissa! Kohta suunta kohti Turku cityä, jossa agendalla puhelimeni korjaus , Turun Eerikinkadulla ( 7) kun on " alan liike" jossa veljert pystyvät antamaan pika-avun , missä mättää? Fakta on se , juuri nyt hieno Yokophone puhelimeni ei toimi ja kyse ei todellakaan ole laskutuksesta etc.. koska kirjanpitäjäni onb pilkuntarkka - take my word!! Joten arvon ystävät / businesskummpanit etc.. , ilmoittakaa tätä kautta ( fb ) yhteydet, pyynnöt, tilaukset etc.. niin palaan asap kun puhelin ( 050 4663701) taas toimii!! " Shit happens" sanon m ja kohti uutta businesspäivää otsikolla: " Have A Great Day" , Br. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam Oy, gsm: 050 4663701( kts. viestini yllä ) , JT

My GOD taaas on puhelin paskana. Kannattaisko merkkiä vaihtaa.
Ei pisness toimi kun ei kiinni saa.

Edit. Pistetäänkö keräys pystyyn ja ostetaan kuninkaalle kallein Samsung mitä löytyy. Luonnollisesti 5 G koska toimiva business vaatii tosiaan toimivan puhelimen, mutta myös miltei ääntäkin nopeammat nettiyhteydet
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onneksi apu löytyy kotikonnuilta eikä tarvitse syrjäiseen hiilisatamaan (Helsinki) saakka lähteä Yokophonea kuskaamaan hoidettavaksi, vaikka sillä komean määrän kilometrejä saisikin ajopäiväkirjaan. Ei se ole hieno puhelin kun se ei toimi vaan se on paska puhelin, ei kannattaisi näissä asioissa nyrkkipajojen tuotteisiin luottaa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse odottelen sitä, että milloin Tamin läppäri sanoo sopimuksensa irti. My God!! sitä tilannetta. Nyt on jo miljoonabusineksen tärkeimmistä työkaluista 2/3 jatkuvasti remontissa. Jagge ei pelitä, Yokophone ei pelitä ja kohta mikään ei pelitä. Taas on systeemi Tamia vastaan. Tämä saatanan peli vaan jatkuu ja jatkuu. Miten pyörittää miljoonien koulutusbusinesta, kun jatkuvasti systeemi lyö poikittaista selkään, sitä mä kysyn!! Missä kunnioitus?? Fisherman #1 saa kesässä 35 ahventa!! My God!! Kyllä niiden eteen kannattaa turata tiuraverkkojen ja pitkäsiimojen kanssa. Take my word!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos asuisin Turun huudeilla ja mulla ois vene, kokisin sen suorastaan kansalaisvelvollisuudeksi tulla haastamaan Tami kalakisaan. My God mikä kisa siitä tulisi.
Luojan kiitos en asu Turun huudeilla ja mulla on vaan Suomi 500 soutuvene mökillä, ilman moottoria.
Jos haluat soutuveneesi World Class kuntoon niin kannattaa huollattaa airot Turussa Mähösellä.
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mitähän ne korjausveljet siellä Yokophoneen aina pikana huoltaa? Mitään varaosia tuollaisiin random kinkkeihin ei varmasti ole missään suoraan tarjolla.

Varmaan on viat luokkaa mobiilidata klikattu pois päältä, ja otetaan "pikahuollosta" höpsöltä papalta rahat pois ja saadaan vielä kehut nopeasta "huollosta".
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God!! Nyt on muuten meillä metsän laidan asukeilla mahtava paikka siirtyä ykkösketjun veljiksi @Fiftie ja Vellun seuraksi, sillä Lion #79 pyytää kaikki kontaktit Facebookin kautta. Tamille tässä tilanteessa, i assume!?, kaveripyyntö vastaa koulutusbisneksen kontaktia ja mahdollisuutta uuteen buumiin, joten nyt vaan 60 minuutin paine päälle ja kohta ollaan kaikki ykkösketjussa laittamassa mustaa Sebagon kenkälaatikkoon Kupittaalla kansan heittäessä lakkia ilmaan!!! Siitä kaikkien voittajien hengessä Have a Great Fucking Day!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos haluat soutuveneesi World Class kuntoon niin kannattaa huollattaa airot Turussa Mähösellä.

Pitäisi sit olla käsissä muutakin kuin vaan luuta ( ei se jolla noidat lentää) ja nahkaa et se vene liikkuisi. I assume.

Mieleni minun niin tekevi käydä vähän hassuttelemassa Tamin faceseinällä, liittyen puhelimeen, läppäriin sekä autoon. Olisi niin kiva linkittää se legendan maineessa oleva, "se saatanan odottaminen loppuu, se saatanan odottaminen loppuu..."
Ei odottelemalla business toimi.
 

JKyykka

Jäsen
Fakta on se , juuri nyt hieno Yokophone puhelimeni ei toimi ja kyse ei todellakaan ole laskutuksesta etc.. koska kirjanpitäjäni onb pilkuntarkka - take my word!!
OMG!!Onko joku joskus epäillyt että Jääkiekkoleijona #79( 227 A - maaajoukkupeliä ; pisteet 58 + 47 - huom! ajalta jolloin kakkossyöttöjä ei laskettu!!! - todellinen määrä 2-kertainen !!) olisi jättänyt laskut maksamatta!!?? Manu menestyneenä koulutusyrittäjänä (since 1974 , luottoluokitus aina paras mahdollinen AAA+++ ) maksaa jokaisen laskun ennen kun ne edes postilaatikkoon ( Turun hienoin - take my word !!) tipahtavat! - I assume !!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisi sit olla käsissä muutakin kuin vaan luuta ( ei se jolla noidat lentää) ja nahkaa et se vene liikkuisi. I assume.

Mieleni minun niin tekevi käydä vähän hassuttelemassa Tamin faceseinällä, liittyen puhelimeen, läppäriin sekä autoon. Olisi niin kiva linkittää se legendan maineessa oleva, "se saatanan odottaminen loppuu, se saatanan odottaminen loppuu..."
Ei odottelemalla business toimi.

Vanha turkulainen sanonta: ”Mikään ei muutu, sanoi entinen voimistelunopettaja, kun puhelimensa rikkoi.”
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ettei vaan #1fisherman, Lion #79, #guru ole ollut ykkösketjun sekä vävy poikien kanssa hulluttelemassa kukko huuruissa Jetin baarissa ja YokoOno saanut kyytiä...


Kun kuvittelee Tamia tuonne… reps. Jetihän taannoin oli nuokkunut sammuksissa baarissaan. Veljekset kuin ilvekset? Jeti alkaa olla myös raskasta seurattavaa. Aivan alussa, kun julkisuuteen ilmestyi, oli vielä leppoisa, mutta nyt… Raskas ihminen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ettei vaan #1fisherman, Lion #79, #guru ole ollut ykkösketjun sekä vävy poikien kanssa hulluttelemassa kukko huuruissa Jetin baarissa ja YokoOno saanut kyytiä...
My God!! Ymmärrät varmaan itsekin, että Lion #79 osallistuessa tuollaiseen kahakkaan poliisin otsikko ”Poliisin tiedossa ei kuitenkaan ole, että kukaan olisi loukkaantunut vakavasti” olisi nopeasti kirjoitettu muotoon ”lukuisia heinäkenkiä sairaalahoidossa”. Mies, joka on elämänsä kunnossa; penkistä nousee pikkutakki päällä 170 kg ja lämäri lähtee vanerilta 200 km/h, ei mahdollisuuksia muille anna ja siinä voi vävyt keskittyä imemään Kukkoa (suck Cock), take my word!!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Se baari olisi pistetty maan tasalle, jos siellä Tamin jengi olisi ollut paikalla ja muut hiirulaiset olisivat ottaneet jalat alleen, kun olisivat nähneet, että alkaa olla tosi kyseessä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Se baari olisi pistetty maan tasalle, jos siellä Tamin jengi olisi ollut paikalla ja muut hiirulaiset olisivat ottaneet jalat alleen, kun olisivat nähneet, että alkaa olla tosi kyseessä.
Tami olisi käärinyt hihat ja sanonut "älkää tulko kaikki samasta suunnasta ettei synny kasoja". Poliisi olisi vaan käynyt keräämässä tajuttomat pois ja kuolleet ruumisvaunuihin. Job well done !!
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tami olisi käärinyt hihat ja sanonut "älkää tulko kaikki samasta suunnasta ettei synny kasoja". Poliisi olisi vaan käynyt keräämässä tajuttomat pois ja kuolleet ruumisvaunuihin. Job well done !!

Kyllähän sinne oltais menty antamaan armoton 60 minuutin paine ja siinä ei kukaan olisi kestänyt. Taktiikkana tietysti four punches break any defence, edellä oltaisiin oltu jo 100% keskittymisellä muita hiirulaisia.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen nyt todella huolissani, ei mitään tietoa onko Yoko Ono jo kuosissa.

Tuleeko tästä remontista samanlainen viivytystaistelu kun oli Buster XXXXXL:n (+1500HP Yamaha) vesillelasku, Jaguarin (XF 6.0 Diesel) varoitusvalojen nollaus, soutuveneen airojen huolto, pitkänsiiman (10000 hooks) saaminen Airiston aaltoihin, kevään eka golf-kierros...to name a few.

Kyllä Manua nyt koetellaan
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Helteinen iltapäivä täällä Haapaluodon upeissa maisemissa. +33 näyttää mittari, joka on samaa tasoa, kuin oli kopissa lämpötila (heat) kun nostin Sportin liigaan. Take my word!! Madame Tammisen " First Class" päivällinen nautittu Fisherman #1 itse pyytämistä ahvenista. Pitkäsiima ( 100 hooks) on saanut hetken aikaa levätä. Tiuraverkot ovat menossa veljille ( tiuraverkot Oy)huoltoon, koska näissä on jo 100mm silmäkoko. Vanha sanonta " I`m the master of fishing)" pätee edelleen. Ammattikalastajat veivät rysänsä pois näiltä vesiltä jo kymmenen vuotta ( ten years) sitten, joten 35 ahventa ( Bass) on aivan ykkösluokan ( First Class) tulos Take my word!! Kun Ranskassa koutsanneena ( head coach) minulle kerrottiin että Hauki on siellä herkkua My God!! Sanoin silloiselle presidetille ( Jaque Chirac). Tule veli Turkuun maistamaan ahventa jota olen koko kesän ( summer) pitkäsiimalla pyytänyt. Ei tullut Take my word!! Samaa "housuun paskomista" näin vuonna 1971 Neuvostoliiton kaatuessa, missä allekirjoittanut teki ykköskentässä tehot 2+2. Yokophone on edelleen Turun parhailla veljillä huolettavana joten please don`t call first. Nyt menossa bussineksen " high season" joten telefax ainoastaan toiminnassa. Aikanaan menin ensimmäisten joukossa amattilaiseksi Yhdysvaltoihin ( Phoenix, Cleveland) ( tehot 157+157) just add a few!! Siellä veljet Ketola, Rantasila, Murto etc. olivat raivanneet jo vuoden tietä ( road). Ei siellä mitään puhelimia tarvittu, vaan kaikki hoidettiin "face to face". Lainatakseni oppi-isääni Wahlsteenia ( R.I.P), "et sinä Tami puhelinta tarvitse, tarvitset vaan Kohon". Vielä aamulla lähti Koholla 160 km/h Haapaluodon vanerilta sinne kuuluisaan kenkälaatikkoon, joten tehkää perässä!! Nyt vielä "slow and steady gets you ready" hengessä kevyt punttitreeni kyykky 150 kg x 30 penkki 100kg x5, 120kg x 5 140kg x 5 kuntopyörää ( Tunturi) 45 min. Sitten päivän viidennes ( fifth) sauna ( Narvi) lämpiämään ja kenties iso kukko ( big cock) kädessä nautitaan saunan ( Narvi) lämmöstä. Kaikille Yokophonen käyttäjille " Have A Great Day" , Br. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam Oy, gsm: 050 4663701( kts. viestini yllä ) , JT
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kovin on hiljaista ollut tässä ketjussa viime päivinä. Mä kysyn palstaveljet, missä teidän kunnioitus on ketjun päähenkilöä kohtaan, kun mitään ei kirjoiteta? "Kukko" kädessäkö sitä vaan istuskellaan laiturilla vai?

Hiljaista on silti ilmeisesti ollut itse Maestrollakin. Pitkä helleputkiko on papalta niin vienyt voimat, että ei edes päivitystä jaksa tehdä.



Br. Hawks
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Helteinen iltapäivä täällä Haapaluodon upeissa maisemissa. +33 näyttää mittari, joka on samaa tasoa, kuin oli kopissa lämpötila (heat) kun nostin Sportin liigaan. Take my word!! Madame Tammisen " First Class" päivällinen nautittu Fisherman #1 itse pyytämistä ahvenista. Pitkäsiima ( 100 hooks) on saanut hetken aikaa levätä. Tiuraverkot ovat menossa veljille ( tiuraverkot Oy)huoltoon, koska näissä on jo 100mm silmäkoko. Vanha sanonta " I`m the master of fishing)" pätee edelleen. Ammattikalastajat veivät rysänsä pois näiltä vesiltä jo kymmenen vuotta ( ten years) sitten, joten 35 ahventa ( Bass) on aivan ykkösluokan ( First Class) tulos Take my word!! Kun Ranskassa koutsanneena ( head coach) minulle kerrottiin että Hauki on siellä herkkua My God!! Sanoin silloiselle presidetille ( Jaque Chirac). Tule veli Turkuun maistamaan ahventa jota olen koko kesän ( summer) pitkäsiimalla pyytänyt. Ei tullut Take my word!! Samaa "housuun paskomista" näin vuonna 1971 Neuvostoliiton kaatuessa, missä allekirjoittanut teki ykköskentässä tehot 2+2. Yokophone on edelleen Turun parhailla veljillä huolettavana joten please don`t call first. Nyt menossa bussineksen " high season" joten telefax ainoastaan toiminnassa. Aikanaan menin ensimmäisten joukossa amattilaiseksi Yhdysvaltoihin ( Phoenix, Cleveland) ( tehot 157+157) just add a few!! Siellä veljet Ketola, Rantasila, Murto etc. olivat raivanneet jo vuoden tietä ( road). Ei siellä mitään puhelimia tarvittu, vaan kaikki hoidettiin "face to face". Lainatakseni oppi-isääni Wahlsteenia ( R.I.P), "et sinä Tami puhelinta tarvitse, tarvitset vaan Kohon". Vielä aamulla lähti Koholla 160 km/h Haapaluodon vanerilta sinne kuuluisaan kenkälaatikkoon, joten tehkää perässä!! Nyt vielä "slow and steady gets you ready" hengessä kevyt punttitreeni kyykky 150 kg x 30 penkki 100kg x5, 120kg x 5 140kg x 5 kuntopyörää ( Tunturi) 45 min. Sitten päivän viidennes ( fifth) sauna ( Narvi) lämpiämään ja kenties iso kukko ( big cock) kädessä nautitaan saunan ( Narvi) lämmöstä. Kaikille Yokophonen käyttäjille " Have A Great Day" , Br. Tami, Lion # 79, CEO Eurotam Oy, gsm: 050 4663701( kts. viestini yllä ) , JT
En ole Lion#79:n facekaveri, mutta tässä haiskahtaa kyllä että "veli" @LiiAaa lla on ollut oma kynä tulilla tätä postausta loihtiessa. Kevyt punttitreeni, jossa vedetään 140kg:lla penkkisarjoja? Siinä on 150kg maksimit paperia heittämällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös