Itse kun päätin kokeilla uutta Voittajien platinapassia, jolla siis näkee Aurinkokuninkaan seuraavan postauksen jo ennakkoon, niin ajattelin sen tänne palstalle aikaa viettävien veljien ja veljettärien iloksi laittaa jo ennakkoon:
Hieno päivä , tiista 15. kesäkuuta 2021 ja vielä Kuusamakujan aamiaispöydän ääressä!! MME Tammisen brekkari on todellakin " world class" - take my word!! Aamun lehdet & muut mediat Yle Tv 1 & Mtv 3 käsittelyssä , mikä saa kokeneen maajoukkuekapteenin veren kiehumaan on se tapa ja tyyli , jolla vaalien epärehellisyyttä ( vaalivilppi) ei mainita näissä julkaisuissa sanallakaan!! Annetaan ymmärtää, että vaalit ovat menneet ihan kaikkien sääntöjen ja pelikirjan mukaan!! Ideaalimaailmassa " fairy tale" se lienee näin!! Nyt leaderit ja asiantuntijat ( Kimmo Grönlund, Unto Hämäläinen " to name a few") juoksevat kanavalta toiselle jakamassa - useimmiten - epäselviä ja MONIMUTKAISIA viisauksiaan ääntenlaskentaan ja vaalitapaan liittyen!! Tämän munkkilatinan alle ( Televisio on NOPEA VÄLINE- sinne ei tarvita munkkilatinaa!!jos tarvitsette coachausta parempaan ja selkeämpään retoriikkaan tiedätte yhteystietoni!!)peittyy itse pääpointti!! Vaalitulosten esittämisen pitäisi noudattaa periaatetta " KISS" ja yksinkertaisesti lehtien & muun median kertoa vaalien voittajat ja häviäjät ( WINNERS & LOSERS, simple as that!!) Nyt itse tärkein INFO jää vertauslukujen ja muun munkkilatinan varjoon, Oh My God, sanon minä!! Itse asiaan; arvostettu ja asiansa osaava ykkösketjun asiaosaaja ( expert) Tuomas Malinen sen sosiaalisessa mediassa kertoi - gallupit olivat melkein kaikessa väärässä ja viestejä puuttuvista äänistä on sadellut ympäri Suomenniemen ja luonnollisesti myös ystäviltä ympäri maailman Japani ja Pohjois Amerikka ( Cleveland, Phoenix,, New York; New Jersey; Tucson etcc Ranska,,, Sveitsi; Ruotsi.. to name a few! unohtamatta!! Tämä herättää kysymyksiä; katsokaa ympärillänne Suomen Turussa ja miettikää kuka / ketkä ns. päättäjät ovat saaneet tämän KIELTEISYYDEN ja veronmaksajien KYYKYTTÄMISEN aikaiseksi!! Sitten miettikää olisiko näillä junantuomilla maaseutujen " Heinäkengillä" motiivi ja keinot pysyä vallassa ja pitää Heidekenillä syntyneet ns. kaupungin omat pojat pois ns. " paraatipaikalta" kumoamasta istuvien päättäjien ja heidän edeltäjiernsä " urotöitä" !! Ehkä näin satojen kilojen " Luvaton pallouli kielletty! - take my word!!" - kyltitkin saavat pysyä paikallaan;OH MY GOD - sanon minä!! Tämän epäilyksen innoittamana toivoisin että meidän yhteisillä verovaroillamme rahoitetut viranomaiset ( Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen etc.. ) ottaisivat nyt itseään ja kolleegoitaan niskasta kiinni ja talkoisiin parempien vaalien saamiseksi tänne - minun mielestäni - VOITTAJIEN Kaupungissa ; jossa slogan tästä eteenpäin : Heinäkengät takaisin maakuntaa, omat pojat tilalle, " winner never quits- quitter never wins", ei tulisi olla päättäjinä sellaisia ihmisiä, jotka eivät oikeasti ole VOITTAJIA saatika VAALIVOITTAJIA suurkiitos kaikille äänestäjilleni!!Br Tami, Lion # 79, EO Eurotam OY , gsm: 050 4663701