Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oonkohan mä taas jollain väärällä Tammisen FB-sivulla kun mulla näkyy viimeisenä 9. kesäkuuta tehty päivitys. Kun tolla tunarilla noita sivuja riittää.
Madame Tamminen sen voi tehdä ja Tami on nöyrää poikaa.Levy on hirttänyt pahemman kerran kiinni ja samaa mantraa hokee. Päivityksiä näkyy tulevan useampiakin päivässä ja samat asiat käydään läpi. Ikä näkyy tehnee lopullisesti tehtävänsä. Nyt olisi tarpeen joku hyvä kaveri joka käskisi pitää turpansa kiinni. Toki sellainen uskalikko löytyisi seuraavasta vuodatuksesta joten taitaa jäädä sanomatta.
Oonkohan mä taas jollain väärällä Tammisen FB-sivulla kun mulla näkyy viimeisenä 9. kesäkuuta tehty päivitys. Kun tolla tunarilla noita sivuja riittää.
Mitkä olivat Tamin muut vaalilupaukset? Eikös maestron "kamppanja" perustunut aika lailla pelkästään tälle kylttivihalle. Ilmainen vinkki Tamille. Ota "koulutuskeikoiksi" myös DJ-keikkoja. Ainakin saman levyn edestakaisin hankaaminen on jo hyvin hallussa.Yksi lupauksistani - in case tulen valituksi - oli seuraava: " Tulen kääntämään kaikki em. " kieltokyltit" muotoon: " Tervetuloa pelaamaan" - take my word!!
Olen ihmetellyt, ettei vaimo puutu noihin horinoihin. Ehkä kyseessä on Folie à deux.Madame Tamminen sen voi tehdä ja Tami on nöyrää poikaa.
Olen ihmetellyt, ettei vaimo puutu noihin horinoihin. Ehkä kyseessä on Folie à deux.
Erityismaininta palstaveli @aurora borealis :kselle. Näppäimistöltä tulee aika timanttista Tami-parodiaa ja voisi melkein sanoa, että veli Borealis kirjoittaa paremmin Tamia, kuin Tami itse. Mahtavaa viihdettä on kyllä lukea tätä ketjua!Mua kivasti aina hämmentää nää Tami-tekstit tässä ketjussa, kun ei koskaan voi olla 100% varma, milloin kyseessä on veli Tammisen kynäilyä Facebookista ja milloin erinomaista Jatkisparodiaa.
And I like it.
Kiitos komplimentista, se lämmittää aina- Sinun erityisesti; keep rocking, Br aurora borealisErityismaininta palstaveli @aurora borealis :kselle. Näppäimistöltä tulee aika timanttista Tami-parodiaa ja voisi melkein sanoa, että veli Borealis kirjoittaa paremmin Tamia, kuin Tami itse. Mahtavaa viihdettä on kyllä lukea tätä ketjua!
Mua kivasti aina hämmentää nää Tami-tekstit tässä ketjussa, kun ei koskaan voi olla 100% varma, milloin kyseessä on veli Tammisen kynäilyä Facebookista ja milloin erinomaista Jatkisparodiaa.
Nyt minä ymmärrän, miksi Tami ylistää Lukashenkaa. Valko-Venäjällä kansa äänestää, kuten Suuri johtaja haluaa.Heinäkengät takaisin maakuntaa, omat pojat tilalle, " winner never quits- quitter never wins"
Seuraavaksi eduskuntavaaleihin!
Toinen vaihtoehto olisi sitten samantyylinen simppeli ja itsevarmuutta tihkuva esittely kuin Aurinkokuninkaalla Turun Sanomien kuntavaalipaneelissa: "Tammisen Juhani, seittemänkymppiä mittarissa ja jollei nää veljet täällä tiedä kuka mä olen, niin sitten kannattaa siirtyä tuonne TS:n sivuille!!" Huomatkaa , veljistä puhuttiin vaikka paikan päällä oli myös veljettäriä; Oh My God, sanon minä!!"Arvoisa herra/rouva Puhemies, olen laittanut mustaa pussiin (black in the bag) TPS:n ykköskentässä since 1966, kaatanut Neuvostoliiton yksin (single handedly) vuonna seitenyks (jne. jne.)..."
Miettikää miten upeaa olisi, kun Tami tekisi saman alustuksen joka ikisellä puheenvuorolla kyselytunnilla. Väliin tietenkin asianmukaiset vihellykset. Priceless. I assume.
Toinen vaihtoehto olisi sitten samantyylinen simppeli ja itsevarmuutta tihkuva esittely kuin Aurinkokuninkaalla Turun Sanomien kuntavaalipaneelissa: "Tammisen Juhani, seittemänkymppiä mittarissa ja jollei nää veljet täällä tiedä kuka mä olen, niin sitten kannattaa siirtyä tuonne TS:n sivuille!!" Huomatkaa , veljistä puhuttiin vaikka paikan päällä oli myös veljettäriä; Oh My God, sanon minä!!
Kun re-make leffoja kovasti tehdään nykypäivänä, yksi Bond-leffa pitää tehdä uusiksi, uusi nimi on Tami ja kuuraketti.
Tänään muuten vuorossa legendaarinen Br Lion #79 and Toothdoctor Fasel.Voi, montakin Bond-leffaa tulisi Taminisoida!
Levy on hirttänyt pahemman kerran kiinni ja samaa mantraa hokee. Päivityksiä näkyy tulevan useampiakin päivässä ja samat asiat käydään läpi. Ikä näkyy tehnee lopullisesti tehtävänsä. Nyt olisi tarpeen joku hyvä kaveri joka käskisi pitää turpansa kiinni. Toki sellainen uskalikko löytyisi seuraavasta vuodatuksesta joten taitaa jäädä sanomatta.
Tami antaa Renelle poikittaista hampaisiin. Olisiko sveitsiläiskekkeruusi sotkeentunut kunnallisvaaleihinkin ja estänyt Tamin valinnan.Tänään muuten vuorossa legendaarinen Br Lion #79 and Toothdoctor Fasel.
Oliko niin että Maestro on nyt kikkaillut yksityisyysasetuksiensa kanssa, vai miksi mä en tuota päivitystä näe suoraan Facesta? Viimeisin mitä saan näkyviin on 9.6 lisätty. Mahdollisia kommentteja olisin vaan katsonut, tuolla ylempänähän itse päivitys on kopsattuna.
Heinäkenkä oli tässä hassuttelussakin ihan hauska heitto vielä jokin aika sitten, mutta nyt se on kyllä kärsinyt jo todella pahan inflaation. Kaipa se tuosta kohta ohi menee, kun vaalit on ohi ja ääniä tuli hikiset 127 (en laskenut Tamin ja Madamen ääniä saldoon mukaan).
Itselläkin on Maestron kanssa yhteisiä kavereita, mutta sitten 9.6. ( A.D. 2021) ei näy ainoatakaan uutta päivitystä Maestrolta!! Veikkailen, että nämä uudet postaukset eivät ole kaikki Jatkoajan hassuttelua eivätkä näy kavereiden kavereille!!Ei siellä mitään päivitystä kyllä näy. Yhteinen kaverikin on Manun kanssa meikällä.
Itselläkin on Maestron kanssa yhteisiä kavereita, mutta sitten 9.6. ( A.D. 2021) ei näy ainoatakaan uutta päivitystä Maestrolta!! Veikkailen, että nämä uudet postaukset eivät ole kaikki Jatkoajan hassuttelua eivätkä näy kavereiden kavereille!!