Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 587 875
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Maestro on tehnyt itsensä täysin immuuniksi näille kommentoijille Facessa, Twitterissä etc. Heitetään sieltä mitä vaan faktaa, niin aina ladataan pöytään pari meriittiä ja "tee perässä".
Yksi vakiovastaus on myös kaavalla tämä:

"Kiitos viestistäsi. Vanhan espanjalaisen sanonnan mukaan häristä puhuminen ja härkäareenalle meneminen on kaksi täysin eri asiaa!! Kiinnostaisi nähdä oma CV:si!? Montako vuotta koutsannut ja montako vuotta maajoukkueen kapteenina!? Tee perässä tai pistä paremmaksi niin palataan asiaan!! Jos tähän vastaus on "zero" niin sitten se on osaltani "end of fucking discussion!!"
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mä otan ton Manun tyylin käyttöön duunissa: Pomo tulee sanomaan että nyt ei oo ollut oikein hyvä kuukausi...vastaan että kesäkuussa 2005 ja joulukuussa 2008 mun myynti kasvoi 95%, tee perässä.
Hyvin olet Tamin opit sisäistänyt. Simply Great, sanon minä! Oppiipahan uninen pomosi jotain kunnioittamisesta ja arvostamisesta, samalla kun yrittää itse päästä tuohon 95 prosenttiin.

Yksi vakiovastaus on myös kaavalla tämä:

"Kiitos viestistäsi. Vanhan espanjalaisen sanonnan mukaan häristä puhuminen ja härkäareenalle meneminen on kaksi täysin eri asiaa!! Kiinnostaisi nähdä oma CV:si!? Montako vuotta koutsannut ja montako vuotta maajoukkueen kapteenina!? Tee perässä tai pistä paremmaksi niin palataan asiaan!! Jos tähän vastaus on "zero" niin sitten se on osaltani "end of fucking discussion!!"

Tällä vakiovastauksella saadaan piipittävä FB-hiiri hiljaiseksi. Take my word! Tami on kyllä täyttä teflonia kaikenmaailman huutelijoille.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tänään on äitienpäivä, joten päivitystä odotellaan erittäin suurella mielenkiinnolla. Onko niin että madame joutuu äitienpäivänäkin tekemään world class brekkarin ja mahdollisesti jopa world class dinnerin, nyt kun korona vielä rajoittaa meininkiä jonkin verran? Vai voisiko Tami tehdä edes sen brekkarin? The answer is no, i assume. Madamen se on hoidettava, koska luulen että Tamin brekkariosaaminen on "luokkaa juustovoileipä" eikä se tietenkään madamelle äitienpäivänä riitä.

Ovatko tyttäret (plus uniset vävypojat) tulossa Kuusamakujalle? Vetääkö Tami puvun päälle ja geeliä tukkaan heti aamusta?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tänään on äitienpäivä, joten päivitystä odotellaan erittäin suurella mielenkiinnolla. Onko niin että madame joutuu äitienpäivänäkin tekemään world class brekkarin ja mahdollisesti jopa world class dinnerin, nyt kun korona vielä rajoittaa meininkiä jonkin verran? Vai voisiko Tami tehdä edes sen brekkarin? The answer is no, i assume. Madamen se on hoidettava, koska luulen että Tamin brekkariosaaminen on "luokkaa juustovoileipä" eikä se tietenkään madamelle äitienpäivänä riitä.

Ovatko tyttäret (plus uniset vävypojat) tulossa Kuusamakujalle? Vetääkö Tami puvun päälle ja geeliä tukkaan heti aamusta?
Ei ole Tami pahemmin kehunut keittiötaidoillaan. Luultavasti madame hoitaa brekkarin ja jos tyttäret perheineen tulevat kylään, ei siinä isäntä ehdi lounastakaan suunnitella, kun vauhtia on kuin Monzassa. Tyttäret varmaan hoitavat sitten muut tarjoilut lounaasta eteenpäin tai sitten ollaan niin höveleitä, että veljet jostain pitopalvelusta tulevat laittaamaan pöydän koreaksi.

Vaikea myöskään kuvitella Tamia leipomassa täytekakkuakaan eli eiköhän ne hommat jonkun muun toimesta hoideta. Kai se nyt sentään itse ne suuret kalasaaliit perkaa vai tarvitaankohan siihenkin veljien apua?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täällä kyseenalaistetaan Tamin kokkaukset, my God. Missä kunnioitus ja ylpeys. Mä kysyn...
Kun on pelannut ja koutsannu useammalla eri mantereella, on saanut kokea lukuisia erilaisia keittiöitä. Ei kokkina vaan syöjänä. My God.
Jos siinä ei ole tarttunut onkeen mitään vinkkejä, niin ei ole voinut kestää Moskovan lauantai-illan painetta Lusnikilla. Mä häpeän, kun edes ajattelen, että kuinka TE kehtaatte? Ja kehtaattehan te. MY GOD
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole Tami pahemmin kehunut keittiötaidoillaan. Luultavasti madame hoitaa brekkarin ja jos tyttäret perheineen tulevat kylään, ei siinä isäntä ehdi lounastakaan suunnitella, kun vauhtia on kuin Monzassa. Tyttäret varmaan hoitavat sitten muut tarjoilut lounaasta eteenpäin tai sitten ollaan niin höveleitä, että veljet jostain pitopalvelusta tulevat laittaamaan pöydän koreaksi.

Vaikea myöskään kuvitella Tamia leipomassa täytekakkuakaan eli eiköhän ne hommat jonkun muun toimesta hoideta. Kai se nyt sentään itse ne suuret kalasaaliit perkaa vai tarvitaankohan siihenkin veljien apua?
Juhani on näissä asioissa kirjaimellisesti toteuttanut paljon käyttämäänsä viisautta.

If you can’t stand the heat, get out of the kitchen.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Hieno äitienpäivän aamu nyt Turun Kuusamakujalle !! Ensi alkuun parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut kaikille ÄIDEILLE - enjoy Your Day, MY Maximum respect!! Lähipiirin äidit ( vaimoni Mari) tyttäreni Annamaria ; Katariina ; Kukka , kaikki upeita päteviä ahkeria , itsestään ja ympäristöstään välittäviä ja huolehtivia huolehtevia huippunaisia - MY MAXIMUM RESPECT!!
Siksi päivä menee tyylliin " slow and steady - gets You ready" !!
C Moren välityksellä katsoin kotisohvalta kun Lukko - ex huippupelaajani Pekka Virran ( silloin TUTO ) virittämä Lukko löi Tepsin takaisin lähtöruutuun ; nyt tästä tulee hieno series- take ,my word!! Yleisön puuttuminen areenalta on todellinen sääli - take my word!! Se - yleisön puuttuminen luo peliin tunnelman , joka pakottaa niin pelaajat kuin coachit inne - pelin alkulähteille, jossa ilo, energia, voitontahto, drive, hurmio etc.. on kaivettava sen kuuluisan oman puseron sisältä!! Nyt - tällä kertaa se jäi piippuun , Tepsin veljiltä erityisesti!! Kimmo Rintasen ( TPS ass. Coach & ex- Huippupelaaja) kommentti aamun TS:N raportissa on osuva: " Olimme perässäjuoksijoita" !! Great comment, sanon minä pitkällä kokemuksella!! " First on the puck " etc.. on - niitä kiekkojargonin saloja, jotka eilen näkyivät joka puolella kenttää !! Pienet asiat eli " details create success" - tämä totuus tuli esiin mitä pidemmälle peli eteni!! Maanantaiksi ( game 3 ) sain hienon yhteistyökumppanin ja ystävän kutsun aitioon kotikaupunkini hienoon pyhättöön, joten sieltä sitten lisää!! On äitienpäivän aamukahvin aika!! One more time arvon kaikki äidit!! My Maximum Respect, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , www.eurotam.com-siellä lisää!! JT
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Alleviivasin oleellisimmat kohdat:

Hieno äitienpäivän aamu nyt Turun Kuusamakujalle !! Ensi alkuun parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut kaikille ÄIDEILLE - enjoy Your Day, MY Maximum respect!! Lähipiirin äidit ( vaimoni Mari) tyttäreni Annamaria ; Katariina ; Kukka , kaikki upeita päteviä ahkeria , itsestään ja ympäristöstään välittäviä ja huolehtivia huolehtevia huippunaisia - MY MAXIMUM RESPECT!!

Kyllä on maksimaalisen masentava tyyppi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Juhani on näissä asioissa kirjaimellisesti toteuttanut paljon käyttämäänsä viisautta.

If you can’t stand the heat, get out of the kitchen.

En nyt haluaisi vittuilla, mutta se on STAY eikä get ( tai siis näin mulle on opetettu) My GOD. Pitää puhua oikeilla, termeillä. Se ei ole sama et onko 105 vai 150 pinnaa. My GOD
Voin tosin olla väärässäkin, jos olen, nostan käden pystyyn ja sanon, et my mistake.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nyt haluaisi vittuilla, mutta se on STAY eikä get ( tai siis näin mulle on opetettu) My GOD. Pitää puhua oikeilla, termeillä. Se ei ole sama et onko 105 vai 150 pinnaa. My GOD
Voin tosin olla väärässäkin, jos olen, nostan käden pystyyn ja sanon, et my mistake.
Luulen, että netissä ainakin noita molempia viljellään.

Painotan tässä mieluummin tällä kertaa tuota ”painu hittoon täältä sähläämästä” - versiota, kun äitienpäivänäkään Madame Tamminen tuskin kaipaa Juhania jalkoihinsa keittiöön pyörimään.

Juhani totesi heidän yhteisessä haastattelussa rouvansa olevan nälkäisenä banaani otsassa eli ei kannata ärsyttää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko Tauno Tasalakki menny veli @The Hawks ihon alle,kun monesti häneen viittaat.
Voishan se olla vaikka Erkki Järvinen myös, Citymarketin kauppias, joka on Tamin saappaissa
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eiköhän äitienpäiväkin ole Tamin päivä. Pitää kuitenkin muistaa että ilman Tamia olisi Madamekin vain tavallinen rouva ja naimisissa jonkun piipittävän Tauno Tasalakin kanssa.
Näin juuri. Ja eihän ne lapsetkaan tässä äitienpäivää ilman Tamia olisi juhlimassa (tai äitinsä kohtuun alunperin päätyneet), joten kuka oli sitäkin asiaa alunperin edesauttamassa? Kenen ansiosta Madame ylipäätään on äiti? Vastauksen tiedättekin jo.
 
Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Näin juuri. Ja eihän ne lapsetkaan sinne äitinsä kohtuun ilman Tamia olisi päätyneet, joten kuka oli sitäkin asiaa alunperin edesauttamassa? Kenen ansiosta Madame ylipäätään on äiti? Vastauksen tiedättekin jo.
Kyllä, vastaus me tiedetään ja ymmärretään myös kuka todellisuudessa on tänään(kin) Kuusamakujalla huomion keskipisteenä. Take my word!
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Eiköhän äitienpäiväkin ole Tamin päivä. Pitää kuitenkin muistaa että ilman Tamia olisi Madamekin vain tavallinen rouva ja naimisissa jonkun piipittävän Tauno Tasalakin kanssa.
Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.

Ja tämä lausunto on tosi, valitettavasti en nyt sitä mistään intter netistä löydä. Ei ihan mikään tuorein kyllä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.

Ja tämä lausunto on tosi, valitettavasti en nyt sitä mistään intter netistä löydä. Ei ihan mikään tuorein kyllä.

No eihän siinä mennyt kuin hetki kun löytyi stoori, miten kaikki niinkuin alkoi tjsp.
Linkki seiskaan.


Edit. On muuten hieno juttu Tamin ja Madamen elämästä.

Ja täytyy myöntää et kauniita tyttöjä Heillä. Etenkin tuo vasemman puoleisin
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
No eihän siinä mennyt kuin hetki kun löytyi stoori, miten kaikki niinkuin alkoi tjsp.
Linkki seiskaan.
Samaisesta jutusta selviää myös, miltä se oikein näyttää kun luetaan päivän Turun Sanomia " rapid fire " -tyyliin kahvipöydässä. Illalla sitten tarkemmin, i assume.
 

Liitteet

  • Rapid fire.JPG
    Rapid fire.JPG
    33,2 KB · kertaa luettu: 264

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tamihan on jossain haastattelussa joskus maininnut, että jos tulee jotain kränää madamen kanssa, niin tami sitten aina vain muistuttaa madamea, että tämä on joskus aikanaan valittu pitkästä jonosta, että ei paljon kannata alkaa parkua elämän kovuutta.

Ja tämä lausunto on tosi, valitettavasti en nyt sitä mistään intter netistä löydä. Ei ihan mikään tuorein kyllä.
Tuo pitää varmasti paikkansa, eiköhän Tamille ole ollut daamia ihan kivasti tarjolla silloin kun laattaa iskettiin Kupittaalla häkkiin.

Oli muuten hyvä juttu Donin ja Madamen elämästä. On siinä varmasti kaikenlaista nähty ja kiistattomasti asioita on ihan hyvin hoidettu. Toki tuolla sitä perustamiakin oli joukossa, esim. se että veljet soittelee pitkin maailmaa kun ollaan jotain pelaajaa jonnekin hankkimassa. En mä tuohon ihan usko, tuskin Tami isossa kuvassa nykyajan pelaajamarkkinoista enää kovin hyvin perillä on. Eikä tietty tarvi ollakaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eihän siinä mennyt kuin hetki kun löytyi stoori, miten kaikki niinkuin alkoi tjsp.
Linkki seiskaan.


Edit. On muuten hieno juttu Tamin ja Madamen elämästä.

Ja täytyy myöntää et kauniita tyttöjä Heillä. Etenkin tuo vasemman puoleisin

Kauniita ovat.

Fiksuna henkilönä annoit erityishuomion vasemmanpuoleisimmalle, jossa tuon valokuvan perusteella on eniten isänsä näköä.

Pelisilmäsi on ketjun arvoisesti kohdallaan.

Chapeau!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki tuolla sitä perustamiakin oli joukossa, esim. se että veljet soittelee pitkin maailmaa kun ollaan jotain pelaajaa jonnekin hankkimassa. En mä tuohon ihan usko, tuskin Tami isossa kuvassa nykyajan pelaajamarkkinoista enää kovin hyvin perillä on. Eikä tietty tarvi ollakaan.

Madame Tamminen kirjoitti:
– Jos Juhania ylistetään ja hän alkaa leijua, vedän miehen nilkoista takaisin maanpinnalle. Ja kun menee päinvastoin, kaivan hänet sieltä kuopasta ylös.

Madame tietänee, miten noihin Tamin hieman leijailevan makuisiin kommentteihin liittyen täytyy haastattelun jälkeen toimia, i assume.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös