Rauhallinen lauantaiaamu Kuusamakujan merellisessä maisemassa!! Aamukahvi ( ensimmäinen ) juotuna, päivän TS käyty läpi " rapid fire" tyyliiin ja " to be honest"- ei siinä juuri luettavaa ole, kun Citymarketin kokosivun mainoksen ohittaa - mitä jää jäljelle!!?? OMG sanon minä!! Urheilun puolella toimittaja Jussi Leppäsyrjä on nostanut kytkintä Artukaisista ja suunnannut Raumalle, jossa ex- pelaajani ( Tuto Hockey) Pekka Virta esittelee " menestyksen saloja" oikein pukukoppikuvan ja Liigapokaalin kanssa!! Hieno juttu kaikin puolin ja erityisen iloinen olen Pekan puolesta !! Tämä siksi, että Pekka on uskaltanut aloittaa valmennusuransa riittävän alhaalta ja riittävän vaatimattomissa olosuhteissa!! Nyt ollessaan taatusti Suomen ja mielestäni myös läntisen Euroopan parhaissa olosuhteissa ( Rauman Lukko , historia, talous, menestysnälkä etc.. ) osaa arvostaa niitä ( olosuhteita ) jokaisena aamuna kuin hallille menee!! RTK palvelu ja Rauno Mokan & kumppanien visionäärisyys on taannut pohjan menestykselle ja nyt Pekka ja Kalle Sahlstedt istuvat sananmukaisesti " pankin päällä" - take my word!! Joten tsemppiä hienolle ex- pelaajalleni kohti kauden kliimaksia, toivottavasti erikoiset olosuhteet ( case Korona) ei himmennä sitä iloa ja glooriaa joka organisaatiolle ja tekijöille kuuluu!! Siinä hengessä: " Have a Great Hockey Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701 ,
www.eurotam.com- siellä lisää!! JT
Mä en nyt ymmärrä. Buster on tikissä, verkot ja siimat on myös tikissä, mutta Haapaluodon Fisherman #1 vaan majailee edelleen Kuusamakujalla. Vai ollaanko ehkä tänään vasta lähdössä Airiston parhaiden kalavesien äärelle? Kyllä sinne mun mielestä olisi pitänyt lähteä jo eilen, etenkin kun oli tiedossa että tänään tulee täällä Turun seudulla olemaan hieno päivä.
TS:n veljille siinä lähti pientä kritiikkiä. Toivottavasti officella ollaan hereillä, Aurinkokuningas ei turhia huutele, nyt äkkiä se sisältö kuntoon.