Joku valopää meidän firmassa tilasi Tamin puhumaan johonkin firman yhteiseen kokoontumiseen.
Kai kaikille osallistujille tuli uusin kirja mukaan? Siten niitä "myydään" . Kirjakaupasta niitä kukaan osta, jos edes ovat saataviilla niissä.
Joku valopää meidän firmassa tilasi Tamin puhumaan johonkin firman yhteiseen kokoontumiseen.
Mitä ihmettä sinä oikein höpötät? En ole ollut suomassa kenellekään mitään oikeutta jäädä pilkan ulkopuolelle, enkä myöskään ole väittänyt Don Tamia eri henkilöksi Tammisen kanssa. En ole toki ollut vaatimassa ketään pilkattavaksi.Entiselle hyvälle jääkiekkoilijalle sinä olit suomassa sitä oikeutta, että "Juhani Tammista" ei pilkattaisi, koska uran jälkeinen "Don Tami" on täysin eri henkilö vaikka julkisuudessa onkin 24/7 ja näyttää pahasti samalta kuin "Juhani Tamminen".
Olen huomannut Nykäsen esiintymisen roskalehdistössä ja töppäilyidensä takia. Paljon on saanut paskaa niskaansa ja aivan aiheesta. Ei vaan liity Tammiseen mitenkään. Nykäsestä voin keskustella häneen liittyvässä ketjussa.Entinen maailman paras mäkihyppääjä Matti Nykänen on nykyään myös 24/7 seiskan otsikoissa, jos olet sattunut huomaamaan. Pitäisikö Matti Nykäsen saada kansalta/lehdistöltä lellikin kohtelua, koska on entinen hyvä mäkkihyppääjä? Tällä hetkellähän asia ei näin ole, vaan lokaa lentää aina kun vaan tämä uran jälkeinen Matti Nykänen on siihen vähänkin antanut aihetta. Tarkennan tässä kohtaa vielä sinun plus monen muun sanomaa agendaa, mihin minä itse puutuin: tällä palstalla on nyt muutama ihminen sanonut että Tami pitäisi jättää rauhaan. Miksi juuri Tami, kun ei esim. Mattiakaan, tai Mika Saloa, JJ Lehtoa, yms yms yms...
Terveisiä vaan sinne omaan tynnyriisi. Aika harvat asiat Tammista ja Nykästä yhdistävät. Nykänen on alkoholisti joka on tärvellyt viinalla osin urheilu-uransa ja lähes täysin yksityiselämänsä. Tami on narsisti paskanjauhaja jolle tuntuu todenpuhuminen olevan täysin ylivoimaista. Aika vähän yhtäläisyyksiä. Varsinkin kun kehityskäyräkin on täysin päinvastainen. Nykänen on saanut juomistaan kuriin ja elämäänsä reilaan kun taas Tamin horinat menevät päivä päivältä hullummiksi.Mielestäni osoittaa pientä puusilmäisyyttä Tamia kohtaan, että ei ymmärtänyt mikä kyseisiä herroja mahdollisesti yhdistäisi, vaikka käytät itse jo omassa viestissäsi sanaparia "peliuran jälkeiset sekoilut". Niitä kyllä Matti Nykäsellä riittää, jos olet vain seurannut jotain muutakin kuin tynnyrisi sisäseinää.
Haluaisin tavata ihmisen, joka on istunut kuuntelemassa noita Tamin luentoja. Kertooko hän siellä mitään, mitä me muut ei oltaisi satoja kertoja jo kuultu median välityksellä?
Sit ne firmat, jotka ovat pyytäneet Tamin luennoimaan? Harvinaisen vajakkipäistä porukkaa siellä johtoportaassa.
Näinhän se on. Kun tuokin, niin minä myös.Nyt on muotia mollata Tamia ja olla sille vihainen ja halveksia tekemisiään.
Nyt on muotia mollata Tamia ja olla sille vihainen ja halveksia tekemisiään.
Näinhän se on. Kun tuokin, niin minä myös.
Kaiken huippu oli täällä kyllä se, kun joku kehui Sirkkiä-Jarvaa hyvästä haastattelusta ja Tammisen "haastamisesta"tuon liigakarsinnan jälkeen. No, jokaisella on tietysti omat mielipiteensä.
Haluaisin tavata ihmisen, joka on istunut kuuntelemassa noita Tamin luentoja. Kertooko hän siellä mitään, mitä me muut ei oltaisi satoja kertoja jo kuultu median välityksellä?
Ihan täyttä Kummelia. Vaihda mielessäsi Tamin paikalle Heikki Silvennoinen. Naurattaa myös tuo vispaava käsi taskussa.Tamin prinsiipit Levorannassa
Jotenkin huvittaa tämä video. Autokaupan pihalla samat prinsiipit ja itsekehut kuten joka videossa.
Enää kysymys kuuluu oliko Tami kutsutta paikalle vai menikö vain puhumaan?
Tämä on valitettavan totta. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, vanha gubbe käärii massia ja köyhät ulisee. Jos katsoo ukon verotietoja niin jotain se tekee oikein, vaikka onkin narsisti ja paskan puhuja. Kaikelle löytyy tilausta.
Uskon että Tamminen on ihan viihdyttävä esiintyjä näissä omissa jutuissaan. Tuskinpa kovinkaan moni edes odottaa mitään muuta. Vanha mieshän tuo jo on ja jutut ovat menneet koko ajan vanhan miehen höpinöiksi, mutta eihän tästä montaa vuosikymmentä ole, kun oli vielä ihan vakavasti otettava ja haluttu jääkiekkovalmentaja.
No riippuu tietysti siitä, minkälaisista toimittajista pitää. Itse ainakin pidän asiallisista toimittajista, jotka eivät turhaan yritä saada haastateltavaa suuttumaan. Sen nyt näki jokainen, että Tami oli sen verran kiihtyneessä tilassa, ettei ole mitään järkeä alkaa esittämään vittuilevia kysymyksiä. Tai no sitten tietysti on, jos päämäärä on saada otsikoita ja tehtyä iso juttu tuosta haastattelusta. Siinä Sirkkiä-Jarva onnistui. Onhan tuo ihan viihdyttävä pätkä katsoa.Mitä Sari Sirkkiä-Jarva teki mielestäsi väärin tuossa tilanteessa?
On mielestäni aika huolestuttavaa, että yksi Juhani Tamminen saa sinut näin vihaiseksi. Ei tässä nyt mistään Kim Jong-unista ole kyse.Tammisen toiminta ärsyttää minua niin paljon, että jälleen kerran tekisi mieli kirjoittaa tähän jotain sellaista, mikä taatusti lopettaisi palstaurani samantien. Hiljaa mielessäni toki toivon kaikenlaista.
Tämän keskustelupalstan ominaisuutena on keskustella nimimerkeillä. Minulle kävisi oikein hyvin myös vaihtaa nimimerkit okeisiin nimiin ja kasvoihin, mutta ei ole millään lailla minun päätettävissäni.Enbusken vastaa varsin sihisevällä sanan säilällä. On tämä kyllä huvittava ketju. Nimimerkin takaa vesurit ja painepesurit anonyymeinä käyttävät sihisevää ja viiltävää sanan säilää ja purkavat pahaa oloaan Tammiseen.
Hmm... Vaikka tami nykyään ihan höperö onkin jne jne, niin kyllä se nyt tossa videossa ihan järkeviä ajatuksia mun mielestä puhuu. Paitsi "ystävä hyvä" vähän häiritsee.Tamin prinsiipit Levorannassa
Jotenkin huvittaa tämä video. Autokaupan pihalla samat prinsiipit ja itsekehut kuten joka videossa.
Enää kysymys kuuluu oliko Tami kutsutta paikalle vai menikö vain puhumaan?
Mitä jos Tamminen ei olisi ikinä ottanut pestiä vastaan Ranskasta? Mitä mies duunaisi nykyään?