Tuosta viimeisimmästä päivityksestä löytyi omasta mielestäni kiinnostava kohta, kun puhuttiin talon rakennusprojektista.
”isäni ( R.I.P.) Mauno toimi minun oikeana kätenä”
En ole koskaan ennen huomannut Tamin puhuneen isästään vaikka äiti on mainittu usein.
Ehkä isästä on ollut juttua jossain Tammisen kirjoista, mutta kun tämä sisko ei ole niin sisko, että olisi lukenut yhtään Juhanin kirjaa, eikä edes häpeä.
Kassu on ammattimiehiä maximum respect! Eiköhän kohta ala tapahtumaan. Maximum respect Kassulle, take my word! Maximum respect!
Kannattaa käydä paikallisilla kirpputoreilla, ainakin Turussa noista löytyy Tamin kirjoja. Itse ostin "Don Tami"-kirjan eurolla ja sitä nyt vähän yli sata sivua lukenut. Oli kirjan alussa ainakin jonkun verran puhetta Maunosta jolta Juhani on atleettisen lahjakkuutensa saanut geeniperimänä.Tuosta viimeisimmästä päivityksestä löytyi omasta mielestäni kiinnostava kohta, kun puhuttiin talon rakennusprojektista.
”isäni ( R.I.P.) Mauno toimi minun oikeana kätenä”
En ole koskaan ennen huomannut Tamin puhuneen isästään vaikka äiti on mainittu usein.
Ehkä isästä on ollut juttua jossain Tammisen kirjoista, mutta kun tämä sisko ei ole niin sisko, että olisi lukenut yhtään Juhanin kirjaa, eikä edes häpeä.
Nyt kun Tami on myös talonrakennuksen ammattilainen, niin kai Turun Hirvensalon kaavoitus pitää olla Tamin ansiota? Tämä olisi kova meriitti kun kunnanvaltuustoon hakee! Take my word!!
Valtuustoon päästessään alkavat kaavoituasiat Turussa rullaamaan vähän eri tahtiin kuin aikaisemmin. Kuusamakujan ympäristöstä leivotaan jonkinlainen suojelukohde ettei sinne rakennella mitään tusinarakennuksia historialliseen miljööseen.Nyt kun Tami on myös talonrakennuksen ammattilainen, niin kai Turun Hirvensalon kaavoitus pitää olla Tamin ansiota? Tämä olisi kova meriitti kun kunnanvaltuustoon hakee! Take my word!!
Itseasiassa Tamihan pyöritti Japanin vuosinaan 1980-luvulla etänä turun asemakaavoituksen ohjauspelin kuntoon.
Olen kyllä repeillyt aina tuolle japanilaisen huippujoukkueen paidalle. Naurava pupujussi on varmasti ollut kova pelote vastustajille. Yksi hassuimman näköisiä lätkäpaitoja ikinä.Hyvät veljet , rakkaat siskot , tässäkään tilanteessa Nousevan Auringon Kuninkaalla ei mennyt " pupu " ( kts. Oryctolagus cuniculus) pöksyyn (Levi`s 79) vaan se oli paidassa (front side ) koko ajan.
Ei ollut Tamin pelaaja, mutta Erik Rasmussenhan huusi isoon ääneen Manulle että "Best fucking coach in the world!!!"Muistaako kukaan ketjua seuraavista, että onko kukaan Manun lukuisista ex-pelaajista koskaan kehunut jossain mediassa, että siinäpä vasta oli hyvä koutsi ja vei minua urallani rutkasti eteenpäin?
Tähän ei varmaan sisältynyt yhtään sarkasmia?Ei ollut Tamin pelaaja, mutta Erik Rasmussenhan huusi isoon ääneen Manulle että "Best fucking coach in the world!!!"
Eihän toki. Olisi luultavasti tehostanut sanomaansa kunnon haymakerilla jos Manu olisi ollut nyrkin kantaman sisällä.Tähän ei varmaan sisältynyt yhtään sarkasmia?
Tuota en ole kuullut mutta Rasmussen huusi kyllä " Hey coach, You´re a fucking joke" Taisi olla karsintasarjan viimeisen pelin jälkeenEi ollut Tamin pelaaja, mutta Erik Rasmussenhan huusi isoon ääneen Manulle että "Best fucking coach in the world!!!"
Taisi olla muuten heti kohta ton lauseen jälkeen kun heitti tuon "best coach" läpän.Tuota en ole kuullut mutta Rasmussen huusi kyllä " Hey coach, You´re a fucking joke" Taisi olla karsintasarjan viimeisen pelin jälkeen
Nyt on sivut ylhäällä ja kieltämättä asiallisen näköiset! Vähempään ei nykyajan Wordpresseillä ja Squarespaceilla toki kannattaisi tyytyäkään.
Tarkkasilmäiset elämän kovuuden parkujat ja muut luopiot toki huomaavat nopeasti hauskoja seikkoja, kuten sen, että etusivulla Tamin kirjoja on myyty 150 000 kappaletta, mutta Kirjat-sivulla määrä pompsahtaakin jo 200 000:een.
Kävin katsastamassa tuon verkko kaupan valikoimaa. Aikamoisesti teki mieli shoppailla.. lahjoja. Olisipa jo joulu. Four passes break any defense paidan jopa voisin itselleni harkita ostavani.Vittu mitkä sivut. :D
Toisaalta haluaisin nähdä jääkiekkoilijan, joka pelkää vastustajan pelipaitaa vaikka siinä olisi rinnassa mikä mörriäinen tai viikatemies hyvänsä.Olen kyllä repeillyt aina tuolle japanilaisen huippujoukkueen paidalle. Naurava pupujussi on varmasti ollut kova pelote vastustajille. Yksi hassuimman näköisiä lätkäpaitoja ikinä.