Hieno, rauhallinen torstai ( 4.3.2021) vielä " home officen" työpöydän ääressä Turun Kuusamakujalla!! Aamupäivä menee Eurotam OY:n rutiinien parissa, iltapäivällä klo 14.00 meeting legendaarisen mediavaikuttajan ja kirjailijan Ari Mennanderin kanssa!! Ari on huippumies alallaan ja yhteinen polkumme on lähtenyt liikkeelle jo minun Leijonakapteenin ajoista 1980 - luvun alussa, jolloin kotikisoissa ( Helsinki 1982) tapasimme Helsingin jäähallin kahviossa, minä silloin Kalevi Nummisen Leijonien kapteenina numerolla # 14 ja Ari silloin intohimoisena tulevana tähtijournalistin roolissa!! Time flies my friend, tänään lisää - uskoisin yhteisen projektimme tiimoilta!! Siitä lisää huomenna!! Illalla ( klo 17.00 ) on vielä käytävä ajokortin uusimisen tiimoilta lääkärintarkastuksessa Turun Mehiläisen tiloissa DR. Juha Rinteen luona!! Ajokortti kun minun busineksessa kuuluu niihin perustyökaluihin, jotka pitää olla kunnossa!! Onhan Eurotam OY:n busineksen ydin koulutuskeikat ja siksi varusteet, auto ( Jaguar) , coach ( Lion # 79) , videotykit + muu esitysmateriaalit oltava kunnossa kun business rokkaa taas täysillä kun- toivottavasti pian- " veli Korona" hellittää!! Siinä kiihtyvän koulutus -ja vaalibusineksen hengessä kaikille kannattajilleni : " Winner never quits- quitter never wins" -have a great day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , oikea laitahyökkääjä ( RW) ; TPS, HJK, HIFK; Leijonat, Cleveland Crusaders; Phoenix Roadrunners , Kokudo Keikaku, ECH Visp, HC Sierre .. to name a few!! Leijonissa 227 games , 105 points, aikana ( 1969-82) jolloin kansainvälisessä kiekossa ei tunnerttu toista ( 2.) syöttäjää, todelliset tehot leijonissa tuolloin n. 150 points!! Keep rocking ; Br :Tami
Edit. Mennander on syntynyt 65 ( kuukautta en tiedä ), joten 82 kisojen aikaan, hän on käsittääkseni ollut joko 16 tai 17 v ?