Nyt on hienot sivut! Harmi ettei verkkokaupan kuvissa olevat lasipäät olleetkaan Tami figuureja jotka kuuluvat hintaan. Faksissa oli jo kirjoituskoneella laadittu tilaus lähtemässä.
Hei jou hai fai, kiitos ( Thanks, Tack, Danke, arigatō gozaimasu, je vous remercie ) Veli @LiiAaa. Kiitos viestistäsi. Olen otettu. ( in good feeling tjsp ). Olen joo todella tyytyväinen uusiin nettisivuihin.
Painettiin siinä Kassun kanssa monta tuntia duunia, with maximum attack, like 60 minutes paine.
Kassu väänti IOIOIOIIOOOO -koodia ( Binääri tjsp ) tosissaan. Otettiin siinä hienoja kuvia mun vakikuvaajan (Svantte) kanssa. Nyt joku puskista huutelija, nimetön, sanoo, et hei Svantte ei oo oikea nimi. Mä oon tuntenut Svantte since 53 kun oltiin skidejä. Hyvä tyyppi ( greit kai ). Puskista huutelijoille mulla on pari sanaa, Fuck off. Te ette oo mitään. Häpeän Teitä!
Ja kato mä oon niitä vanhan liiton miehiä ( old scholl gai ). Mä faksaan joka viikko 4-5 kertaa Renen kaa juttuja. Se on se denttis sveitsistä. Vaikka se onkin aika lyhyt ( short ) niin silti se on symppis. Meillä o aina hyvää läppää. Tutustuttiin kun olin Sveitsissä kertomassa niille mitä hoki on ja miten sitä pelataan...
Kiitos kun annoit palautetta noista figuureista. Laitetaan työn alle, mulla on kaveri, joka tekee niitä. kato pitää olla lonkeroita joka suuntaan. You know, et business toimii. Jos sulla ei oo konnections, you can't tehdä raha. Madame tykkää et on massii.
Pistetäänkö sulle specialoffer. Sellainen 2 m korkea lasipää? Tosin voidaan tehdä se vaikka plastic, niin kestää kolhuja.
B.R Tami kokudu kikedo keikuku Lion 79
Edit
Lauantai 6.3.2021 Turun Kuusamakujalla!! Kunnon unet yhdellä poikkeuksella!! Alkuviikon visiitti hammaslääkärin / kirurgin luokse ja visiittiä seurannut hampaan poisto by Dr. Niittynen ( Hammaspulssi) oli sen luokan toimenpide, että jätti jälkensä- take my word!! Tikkien omatoiminen poisto- no problem, mutta leikkauksen jälkeinen päivä ja yö todellinen "flash back" aktiivisten pelivuosien maailmaan !! Lyhyesti - " veren maku" suussa on menty loppuviikko!! Mutta " hiiret vinkuu- karavaani kulkee ", niin se vaan meni peliaikoina ja menee edelleen!! !! Ehdokkuuteni ( kunnallisvaalit ) on herättänyt paljon mielenkiintoa - kuinkas muuten!! Jokunen ihminen - ihan lähipiiristäkin - on ihmetellyt valintaani puolueen ( keskusta ) suhteen!! Joten , tehdään se nyt tässä vielä kerran selväksi!! Juha Sipilä on yksi niitä suomalaisia leadereitä , joita syvästi arvostan , niin ihmisenä kuin timanttisen uran tehneenä edelläkävijänä " Oulun Teknologiaihmeen" yhtenä kovana ammattilaisena!! Tiemme yhtyivät Oulussa , aikana ( 1998-2001) , jolloin silloisena Kärppien päävalmentajana yhdessä timanttisen johtoryhmäni ( Seppo Arponen / PJ) Juha Junno ( TJ) kanssa loimme Kärppien ympärille puitteet ja verkoston vailla vertaa, jossa seudun tärkeimmät yritysjohtajat ; poliittiset päättäjät etc.. olivat luonnollisesti avainasemassa!! Syntyi poikkeuksellinen , visionäärinen , yhteinen näkemys , niin Kärppien kuin koko Oulun seudun tulevaisuudesta!! Huikeita, visionäärisiä tapaamisia , niin urheilun ( Kärpät ) kuin busineksen ( Teknologiaihme) ympärille!! Arponen, Junno, Lion # 79 edustivat Kärppiä ja herrat Sipilä, Terentjeff, Korhonen etc.. edustivat busineksen ( uuden teknologian ) ajatuksia ja kun yhteyteen tuli mukaan Oulun Yliopisto resursseinen ( aivo & muu kapasiteetti) on jälki ollut poikkeuksellista ja kelpaa esimerkiksi missä päin Suomea ja Eurooppaa tahansa!! Niissä yhteyksissä ja tapaamisissa syntyi ns. " Oulun ihme" - poikkeuksellinen ilmiö, mistä kaikki paikka- ja seutukunnat voisivat ottaa oppia tänäkin päivänä koko rakkaassa yhteisessä valtakunnassa nimeltään Suomi-Finland!! Aivan poikkeuksellinen ilmapiiri , jossa kaikki terveet ja kehityskelpoiset ajatukset eri yhteisöissä kerättiin ns. pooliin ja perusideana oli ns. " yksi suu - kaksi korvaa" malli!! Johtavana ajatusmallina " leipää ja sirkushuveja" ja tulos on taululla- take my word!! Kaiken ytimessä oli respect ; eli kunnioitettiin osaamista ja mielipiteitä, piti vaan perustella omat näkemykset!! Joten tässä - kunnioituksen ja osaamisen hengessä minäkin lähdin ehdokkaakksi Turun kunnallisvaaleihin!! Olen Heidekenillä syntynyt ( 25.05.1950) paljasjalkainen turkulainen , joten uskon omaavani näkemyksiä riiittävästi, jotta voin asettua ehdolle ja - in case äänestäjät suovat ja valitsevat , niin heitän kapasiteettini peliin aivan samoin kun TPS:n ja Maajoukkueen kapteenina ( 1977-82) ja päävalmentajana ( 1985-88 / TPS) !! Maajoukkuetta ( Leijonat) coachasin yhdessä Rauno Korven kanssa( Canada Cup etc.. 1986-87, ja siitä hommasta ( maajoukkueen päävalmentaja ) on minulla kokemusta 3:n eri A ryhmän kiekkomaan puikoissa Leijonien ohella!! ( Sveitsi 1990-92 ) Turun MM kisat, Albertvillen Olympiakisat etc.. ) ja Ranskan 1994-96 ( Tukholma, 1995, , Wien ,1996 ) päävalmentajana!! Joten in case Turun valtuustoon tulee kansainvälinen osaaja puhumaan valtuutetuille, voin toimia paikallisille veljille ja sisarille tulkkina!! Viittä ( 5) kieltä puhun sujuvasti ( Fin, Swe, Ger, Fra,Jpn) italian ja espanjan kielellä tulen toimeen ( puhekieli) !! Kieliä opiskelin aina intohimolla , johtuen hienoista opettajistani Puolalan Yhteislyseossa ( PYL 1961-70) , silloin hienot lehtorit Irene Hilke ( Saksa ) Ilma Hakulinen ( Englanti ) ja Aimo Tuomisto ( Ruotsi) opettivat perusasiat ja niistä oli helppoa jatkaa kun siirryin kansaivälisille kentille pelaamaan ja coachaamaan !! Cleveland Crusaders & Phoenix Roadrunners ( USA) , Timrå IK ( Ruotsi) , EHC Visp Sveitsin B-Liiiga ; ( Saksa) , ja niillä perusopeilla lähdin opiskelemaan Ranskan kieltä legendaarisen Turkulaisen kieligurun Seppo " Pose" Sundelinin ( R.I.P.) johdolla , ennen kun astuin Ranskan maajoukkueen puikkohin toukokuussa 1994 !! Periaatteeni silloin ja nyt : Työ tehdään AINA maksajan kielellä!! Siinä - kansainvälisyyden hengessä_ " Have A Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY ; Turku, mail: juhani.tamminen@eurotam.com, gsm: 050 4663701
edit 2. Nyt on kyllä taas sellaista settiä että sanat loppuvat. En vaan keksi mitään muutakuin, että on se vaan vittu kova. ON SE.
Viimeksi muokattu: