Nyt en oikein ymmärrä. Runkosarja ei ole yhdentekevä, mutta pudotuspelit ovat? Ja tässä toimii logiikkana?Pleijareista en ole pitänyt kirjaa, mutta pleijarit ovat Jokereille KHL:ssä yhdentekevät.
Nyt en oikein ymmärrä. Runkosarja ei ole yhdentekevä, mutta pudotuspelit ovat? Ja tässä toimii logiikkana?Pleijareista en ole pitänyt kirjaa, mutta pleijarit ovat Jokereille KHL:ssä yhdentekevät.
Jokereiden mestaruus on pärjätä mahdollisimman hyvin runkkarissa. Pleijareissa ei tosiasiassa ole mahdollisuutta menestyä. Tulen myöntämään sen julkisesti, jos olen väärässä, mutta näin minä asian näen. Yksi, kaksi maalia ja parit maalisyötöt päälle hukkuvat pleijareissa sen faktan alle, että matka tilaneteeseen, jossa niistä olisi merkittävää hyötyä Jokereiden faktiselle menestykselle on liian pitkä. Ts. Jokereiden rosterissa yksikään pelaaja koko KHL-aikana ei ole erottunut muista positiivisesti niin, että sillä panoksella olisi saavutettu playoff-menestystä.Nyt en oikein ymmärrä. Runkosarja ei ole yhdentekevä, mutta pudotuspelit ovat? Ja tässä toimii logiikkana?
Jokereiden mestaruus on pärjätä mahdollisimman hyvin runkkarissa. Pleijareissa ei tosiasiassa ole mahdollisuutta menestyä. Tulen myöntämään sen julkisesti, jos olen väärässä, mutta näin minä asian näen. Yksi, kaksi maalia ja parit maalisyötöt päälle hukkuvat pleijareissa sen faktan alle, että matka tilaneteeseen, jossa niistä olisi merkittävää hyötyä Jokereiden faktiselle menestykselle on liian pitkä. Ts. Jokereiden rosterissa yksikään pelaaja koko KHL-aikana ei ole erottunut muista positiivisesti niin, että sillä panoksella olisi saavutettu playoff-menestystä.
Oletko vetänyt liikaa pilaanteita elintarvikkeita vai mikä tässä nyt oikein mättää? Ei Jokereiden 2000-luvun ongelmat Liigassa liittyneet resursseihin tai ainakaan niiden puutteeseen, vaan pikemminkin niiden epäammattimaiseen käyttöön. KHL:ssä tilanne on selkeimmän erilainen. Eikä muuten liity enää mitenkään JMA:han joten en tässä ketjussa enää palaa asiaan.Jaa, millä selitetään 2000-luvun Jokerien "menestys"?
Ei kai kukaan urpo vertaa liigan budjettien eriarvoisuuksia koheloon? No vertaa.
Liigassa top8 taitaa mahtua miljoonan sisään heittämällä, mites KHL? Mites verotus kohelossa, kaikilla sama? Kyllähän nyt saatana tyhmäkin tajuaa ettei noi ole verrattavissa. Liigan isoin budjetti ei aiheuta mitään "ylivoimaista" joukkuetta vs edes keskikastin joukkueet.
Noinhan se olisi kiva ajatella, mutta jos kaverilla on ketjullinen kovempia kavereita tuoreena heittää seuravaan peliin niin kyllä se näkyy. Ei se Islantikaan futiksessa menny päätyyn. Ei mopolla pärjää moottoritiellä vaikka kuinka kaataa shellin vpoweria tankkiin.Tämähän on juuri urheilun suola. Altavastaajan asema sopii meille suomalaisille. Minulle ainakin.
Ei se Islantikaan futiksessa menny päätyyn. Ei mopolla pärjää moottoritiellä vaikka kuinka kaataa shellin vpoweria tankkiin.
Mä en lähe vertaamaan kun valioliigassa ei pelata mitään välieriä jne.Mutta Islannin Euroopan mestaruus ei olisi ollut edes yllätys verrattuna Valioliigan viime kauden tapahtumiin.
tuskin heti toistuu.
Mä en lähe vertaamaan kun valioliigassa ei pelata mitään välieriä jne.
Oli silti kova veto Leicesteriltä, tuskin heti toistuu.
Haluaisin arvon @V-G- edelleenkin tietää, että millä perusteella pidät Aaltosta mm. Reginiä parempana pelaajana?Tehdäänpä muuten tässä vaiheessa yksi asia selväksi. Juhamatti Aaltonen olisi tämän kauden Jokereissa joukkueen paras pelaaja.
Äläs nyt. Regin oli pääsääntöisesti paska kirjoituksen ajankohtana. Nyt parantanut peli peliltä, tänään lähimpänä viime kauden tasoaan. Reginin pitää olla koko joukkueen ykköshepo ja tänään oli sitä. Mä olen itse ihan Regin-fani, ja mun intresseissä on tän illan kaltainen esitys ja taso. Ja mitä Aaltosen mahdolliseen tasoon tulee, Reginin vierellä Aaltonen olisi kultaa, mutta totta puhuakseni en jaksaisi enää juupas-eipäs-settiä siitä, mitä JMA olisi tai ei olisi.Haluaisin arvon @V-G- edelleenkin tietää, että millä perusteella pidät Aaltosta mm. Reginiä parempana pelaajana?
Eli koska Regin oli alkukaudesta muutaman ottelun huono ja Aaltonen hyvä, vedit johtopäätöksen, että Aaltonen on parempi pelaaja kuin Regin? Selevä.Äläs nyt. Regin oli pääsääntöisesti paska kirjoituksen ajankohtana. Nyt parantanut peli peliltä, tänään lähimpänä viime kauden tasoaan.
Äläs nyt. Itsekin olet kehunut mun kirjoituksiani ja pitänyt minua palstan parhaimpina kirjoittajina. Olet kehunut tekstejäni asiapitosimmiksi jne. Enää et varmaankaan samaa lausuntoja antaisi, otaksun. Mielipiteet ja muut sen sellaiset muuttuvat. Regin on varmaan ollut koko ajan yhtä hyvä, mutta minä olen ainakin ihan helvetin paljon ärsyttävämpi nykyään kuin joskus silloin kun Jokerit pelasi Liigassa...Eli koska Regin oli alkukaudesta muutaman ottelun huono ja Aaltonen hyvä, vedit johtopäätöksen, että Aaltonen on parempi pelaaja kuin Regin? Selevä.
V-G-, bozik, sekoloust ja cobol. Siinäpä muutama jokeripuolelta. Enimmääkseen pelkkiä asiakirjoituksia ja asiantuntevuutta tuntuu löytyvän.
No jopas! Kaikkea sitä näköjään on tullutkin kirjoiteltua.Äläs nyt. Itsekin olet kehunut mun kirjoituksiani ja pitänyt minua palstan parhaimpina kirjoittajina. Olet kehunut tekstejäni asiapitosimmiksi jne. Enää et varmaankaan samaa lausuntoja antaisi, otaksun. Mielipiteet ja muut sen sellaiset muuttuvat. Regin on varmaan ollut koko ajan yhtä hyvä, mutta minä olen ainakin ihan helvetin paljon ärsyttävämpi nykyään kuin joskus silloin kun Jokerit pelasi Liigassa...
edit.
Voi niitä aikoja kun ei tarvinnut koko ajan olla käymässä kaikkien sinisilmä-silkohapsien hermoille.