Vedetään nyt sen verran takaisin, että oma kirjoitukseni oli ylireagointia eikä edes lievästi. Pahoitteluni.
Itseäni ei vituta Vuoren peluttaaminen, Noronen eikä edes tappiot. Vaan se, että aina on mukamas kaikki perseellään. Jotkut odottovat jo, että Lukko putoaisi, että pääsisi haukkumaan valmennuksen, seurajohdon ja pelaajat. Itse taas joka pelin jälkeen niin voiton kuin tappion odotan vain parempaa. Yritän pysyä positiivisena loppuuna asti. Myönnän, että itse kulmakatsomossa elän tunteella. Tulee neuvottua ja "haukuttua" jätkiä vähän väliä, mutta silti luotan ja uskon siihen joukkueeseen. Haluan, että Lukko voittaa ja menestyy. Niin me kaikki.
Tärkkeä pointti on myös siinä, että olen aina Lukon puolella. Niin maalivahtien peluutuksessa, pelaajahankinnoissa, seuran johdon tyhmyysiksissä kuin joka asiassa. Jos en olisi niin en voisi luottaa ja uskoa joukkueeseen. Tietenkin on mielipide eroja, mutta niistä voi kiistellä maailman tappiin asti. Sitten kun oma luonne on se, että sanon ensin ja mietin vasta seuraavana päivänä niin tulee sanottua kaikkea. Haukkua pelaajia, muita palstakumppaneita jne. Enkä tosiaan väitä, että vain minun näkemykseni/mielipiteeni on ainoa oikea. Olen todennut kaikki muut saavat kirjoittaa mitä haluavat, jos minäkin saan.
Eli vielä ketjun aiheeseen vedoten. Uskon ja luotan, että sen kokoonpanon minkä Vuori käskyttää tänä iltana Oulussa kentälle tuo meille voiton. Oli maalissa sitten Simeon tai Nortti. Peli ei yhteen pelaajaan kaadu.
Vielä loppuun otan vielä stetsoni päästä pois ja esitän kaikille jota kirjoituksellani loukkasin nöyrimmät pahoitteluni.
Nimettömälle vielä loppuun. Minä paljastan lähteeni vain jos olen kuullut huhun hallin nurkilta tai torin laitamilta. Enkä myös nimiä jos niitä ei varmasti tiedetä. Tämän linjan otan tästä lähtien. Huhuja liikkuu paljon, mutta se ei tähän ketjun aiheeseen kuulu.