Juha Vuori, Rauman Lukon päävalmentaja

  • 95 069
  • 387

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yritti valaa positiivista ilmapiiriä, käskien kaikkien jotka eivät ole samaa mieltä painua vittuun? Morjens.

No vittuun on kova pyrky, joten tuskin sinne mahtuu. Pelin aikana sinne on matkalla tuomarit ja pelin tauottua pelaajat, jonka jälkeen on vasta kannattajien vuoro. Ja mäkin sinne haluan.

Rauha ja katse kohti seuraavaa pettymystä!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ja mäkin sinne haluan.

Mina myos, joten jonoa on! Jos jengi tosiaan rauhoittuisi hivenen noissa henkilokohtaisuuksissa, pidetaan mieluummin kauhun tasapaino niin etta mina keraan ne pahimmat pelikiellot meista lukkofaneista niin pysyy homma normaalissa paivajarjestyksessa.

En nae ihan alyttoman tarpeellisena sita etta kannattajat tappelee keskenaan kun kaikille rakas seura mokailee. Puukottakaa virtuaalisesti yhdessa johtoa tarpeen mukaan, ja jos joku ei halua sita tehda niin antaa sen sitten silitella niita. Oma on asiansa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, samanlaisia ajatuksia mullakin on kuin Psychodadilla. Ei tunnu kivalta kun kannattajat alkaa keskenään riitelemään ja haistattelemaan.

Kaikki me kuitenkin sitä toivotaan että Lukko pärjäisi. Ilmaisemme pettymyksemme vaan eri tavoin ja sanoin.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo minusta noi rummun ääneen puuttumiset on epäasiallisuuksia. Huutakaa niin kovaa, ettei se kuulu, jos se häiritsee.

Jos me vaaditaan jengiltä yhteinäisyyttä, niin kai meidänkin pitäisi olla?
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Vedetään nyt sen verran takaisin, että oma kirjoitukseni oli ylireagointia eikä edes lievästi. Pahoitteluni.

Itseäni ei vituta Vuoren peluttaaminen, Noronen eikä edes tappiot. Vaan se, että aina on mukamas kaikki perseellään. Jotkut odottovat jo, että Lukko putoaisi, että pääsisi haukkumaan valmennuksen, seurajohdon ja pelaajat. Itse taas joka pelin jälkeen niin voiton kuin tappion odotan vain parempaa. Yritän pysyä positiivisena loppuuna asti. Myönnän, että itse kulmakatsomossa elän tunteella. Tulee neuvottua ja "haukuttua" jätkiä vähän väliä, mutta silti luotan ja uskon siihen joukkueeseen. Haluan, että Lukko voittaa ja menestyy. Niin me kaikki.

Tärkkeä pointti on myös siinä, että olen aina Lukon puolella. Niin maalivahtien peluutuksessa, pelaajahankinnoissa, seuran johdon tyhmyysiksissä kuin joka asiassa. Jos en olisi niin en voisi luottaa ja uskoa joukkueeseen. Tietenkin on mielipide eroja, mutta niistä voi kiistellä maailman tappiin asti. Sitten kun oma luonne on se, että sanon ensin ja mietin vasta seuraavana päivänä niin tulee sanottua kaikkea. Haukkua pelaajia, muita palstakumppaneita jne. Enkä tosiaan väitä, että vain minun näkemykseni/mielipiteeni on ainoa oikea. Olen todennut kaikki muut saavat kirjoittaa mitä haluavat, jos minäkin saan.

Eli vielä ketjun aiheeseen vedoten. Uskon ja luotan, että sen kokoonpanon minkä Vuori käskyttää tänä iltana Oulussa kentälle tuo meille voiton. Oli maalissa sitten Simeon tai Nortti. Peli ei yhteen pelaajaan kaadu.

Vielä loppuun otan vielä stetsoni päästä pois ja esitän kaikille jota kirjoituksellani loukkasin nöyrimmät pahoitteluni.

Nimettömälle vielä loppuun. Minä paljastan lähteeni vain jos olen kuullut huhun hallin nurkilta tai torin laitamilta. Enkä myös nimiä jos niitä ei varmasti tiedetä. Tämän linjan otan tästä lähtien. Huhuja liikkuu paljon, mutta se ei tähän ketjun aiheeseen kuulu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jees, mitä me tässä keskenään kinastelemaan, Ässäfanit on sitä varten. :)

Vuoresta puheenollen, nyt on pirun mielenkiintoista nähdä kumpi luistelee luukulle Kärppiä vastaan. Viimeistään nyt Juha on varmasti huomannut (oltava!), että Noronen on epävarma. Luottaako hän kuitenkin vielä siihen, että mahdollisiin pleijareihin Noronen olisi parempi vaihtoehto johtuen siitä että parhaimmillaan Mika on parempi kuin Nielsen parhaimmillaan, joko vihdoinkin mentäisi päivän kunnon mukaan?
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nimettömälle vielä loppuun. Minä paljastan lähteeni vain jos olen kuullut huhun hallin nurkilta tai torin laitamilta. Enkä myös nimiä jos niitä ei varmasti tiedetä. Tämän linjan otan tästä lähtien.

Ei nimiä = Et jälleen tiedä mitään. Minua ei sinun lähteesi kiinnostaa, koska tiedän ettei sinulla niitäkään ole, muita kun kulmakatsomon muut 15 vuotiaat. Älä viitsisi mitään huhuja tänne kirjoitella, koska niissä ei ikinä ole mitään todenperää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei nimiä = Et jälleen tiedä mitään. Minua ei sinun lähteesi kiinnostaa, koska tiedän ettei sinulla niitäkään ole, muita kun kulmakatsomon muut 15 vuotiaat. Älä viitsisi mitään huhuja tänne kirjoitella, koska niissä ei ikinä ole mitään todenperää.

Nyt menee kyllä itseltä jotenkin ohi...Miten niin tänne palstalle ei saa kirjoitella huhuja. Esim. itselläni on huhuja tiedossa mutta ei niiden totuusperää tiedä vasta kun kausi on päättynyt ja huhuista tulee joko totta tai ei. Huhut on huhuja, ei mitään varmasti tosia. Myös huhuketjuissa samaa pelaajaa huhutaan moneen eri joukkueeseen. Tuskin tulee silti jokaisessa niissä pelaamaan. Myös jos huhuja ei kerrota niin se palsta on aivan turha, miksi niitä on sitten tehty. Voisi olla parempi että jokainen pitäisi vain mölynsä mahassa ja odottaisi ensi kauteen niin ei mee sitten toisilla päät sekaisin ilmaan heitetyillä nimillä.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nyt menee kyllä itseltä jotenkin ohi...Miten niin tänne palstalle ei saa kirjoitella huhuja.

Koska vituttaa kun kyseinen nimimerkki pitää itseään kovan sisäpiiri tiedon miehenä ja kirjoittelee tänne, että Lukko on yhden ulkomaalaisen ja yhden suomalaisen perässä. Jokainenhan voi näin kirjoittaa täällä. Ja sitten kun ne julkaistaan, niin hän sanoo että mitäs minä sanoin, olin oikeassa. Mielestäni on aivan turhaa tänne mitään huhuja kirjoitella, ellei pysty nimiä sanomaan, taikka edes missä pelaa. Käsitteet "ulkomaalainen" ja "suomalainen" ovat nyt vähän helvetin laajoja SM-Liigassa.
 
Tämän ketjun aihe on vain ja ainoastaan Lukon päävalmentaja Juha Vuori.

Kaikki muu keskustelu saa nyt luvan loppua, tai joudumme ottamaan käyttöön kovemmat keinot niiden lopettamiseksi.

Moderaattorit
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juha Vuori, Rauman Lukon päävalmentaja. Minulla on sinulle yksi pyyntö:

Älä nyt vaan hyvä mies mene vaihtamaan aloittavaa maalivahtia tiistain peliin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Juha Vuori, Rauman Lukon päävalmentaja. Minulla on sinulle yksi pyyntö:

Älä nyt vaan hyvä mies mene vaihtamaan aloittavaa maalivahtia tiistain peliin.

Totta vitussa vaihtaa. Aina Simon voiton jälkeen on Nortti ollut seuravassa pelissä hörppimässä. Saat ihan nähdä, että näin tässä käy.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Juha Vuori, Rauman Lukon päävalmentaja. Minulla on sinulle yksi pyyntö:

Älä nyt vaan hyvä mies mene vaihtamaan aloittavaa maalivahtia tiistain peliin.

Kuuroille korville menee tämä turha anelu. Kaikki merkit osoittavat siihen suuntaan, että tiistaina aloittaa Mika Noronen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitähän minäkin pelkään mutta toivottavasti Vuori tulisi nyt järkiinsä ennen tiistaita.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilman muuta positiivinen palaute on osa johtamista.
No nyt olisi sen positiivisen palautteen paikka, mutta sulla taisi osua saunavuoro juuri tälle illalle etkä ehdi kommentoimaan Oulun tapahtumia.

Vuori laittoi Nielsenin maaliin ja Tanskan poika pohjusti Lukolle arvokkaan voiton. Toivoa sopii, että Simon torjuu myös kaksi jäljellä olevaa runkosarjapeliä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totta vitussa vaihtaa. Aina Simon voiton jälkeen on Nortti ollut seuravassa pelissä hörppimässä. Saat ihan nähdä, että näin tässä käy.

En usko, että Vuori haluaa nolata itseään enempää. Mika Norosen pelit on nyt Lukossa pelattu. Nielsen on ollut pelillisesti ykkönen jo pitkään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kuuroille korville menee tämä turha anelu. Kaikki merkit osoittavat siihen suuntaan, että tiistaina aloittaa Mika Noronen.

Ei kylla minun kutinani sanoo, etta Simon jatkaa tiistaina siita mihin tanaan jalkeen. Torstaina sitten on maalissa Noronen, silla Simonilla on huonoja muistoja Lappeenrannasta.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei kylla minun kutinani sanoo, etta Simon jatkaa tiistaina siita mihin tanaan jalkeen. Torstaina sitten on maalissa Noronen, silla Simonilla on huonoja muistoja Lappeenrannasta.

Niin no jos Simon pelaa tiistaina ja vieläpä voittaa, ei maalivahtia enää siinä vaiheessa ole mitään järkeä lähteä vaihtamaan. Eiköhän se vaan olisi hyvä yrittää poistaa niitä mörköjä sieltä sängyn alta pelaamalla vieraspisteet Raumalle hyvän kenttäpelin avustuksella. Toisaalta voisihan tuolloin Nortinkin maaliin laittaa ja lepuuttaa Simonia mahdollisia jatkopelejä varten.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Taktisesti vetäisin Norosen maaliin tiistaina. Syitä on kaksi. Jos Noronen nollaa Bluesin niin saa henkisesti kovan draivin päälle tulevaan Blues sarjaan. Toinen on se, että jos Simeon pelaa Blues sarjassa niin en paljastaisi hänen tasoaan Bluesille. Tietenkin Simeon pelaisi Lappeenrannassa. Pitää antaa kaverille kunnon mahku ottaa kunniansa takaisin Lappeenrannasta. Tämä siis oma näkemys.


Mutta taas näimme sen, että Vuori ei ole huono valmentaja eikä tuo joukkue ole huono.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Taktisesti vetäisin Norosen maaliin tiistaina. Syitä on kaksi. Jos Noronen nollaa Bluesin niin saa henkisesti kovan draivin päälle tulevaan Blues sarjaan. Toinen on se, että jos Simeon pelaa Blues sarjassa niin en paljastaisi hänen tasoaan Bluesille. Tietenkin Simeon pelaisi Lappeenrannassa. Pitää antaa kaverille kunnon mahku ottaa kunniansa takaisin Lappeenrannasta. Tämä siis oma näkemys.


Mutta taas näimme sen, että Vuori ei ole huono valmentaja eikä tuo joukkue ole huono.
Sinun taktiikkasi on joka peliin sama: Noronen maaliin. Vaikka kakkosena olisi Brodeur. Ketään ei kiinnosta tällainen taktiikka ja tuo sinun tyylisi tuntuu jo huonolta trollaukselta. Noronen ei saa mitään draivia päälle. On saanut yrittää sitä jo useammin kuin ketään tässä maailmassa missään ammatissa, eikä onnistu.

Koita nyt jo päästä yli pikkuhiljaa siitä tosiasiasta, että Norosen paikka ei ole missään pelaavassa kokoonpanossa tällä kaudella.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Sinun taktiikkasi on joka peliin sama: Noronen maaliin. Vaikka kakkosena olisi Brodeur. Ketään ei kiinnosta tällainen taktiikka ja tuo sinun tyylisi tuntuu jo huonolta trollaukselta. Noronen ei saa mitään draivia päälle. On saanut yrittää sitä jo useammin kuin ketään tässä maailmassa missään ammatissa, eikä onnistu.

Koita nyt jo päästä yli pikkuhiljaa siitä tosiasiasta, että Norosen paikka ei ole missään pelaavassa kokoonpanossa tällä kaudella.

No jos Brodeur on kakkosena niin silloin ainakin Mika alottaisi.

Mutta vetoan vieläkin siihen, että olen sitä mieltä mitä haluan. Jos sulla on oikeus mielipiteesi niin on myös minulla. Oma mielipiteeni on, että Noronen on huippumaalivahti ja kuuluu aloittaa tiistaina. Juuri niistä syistä mitä juuri luettelin. Enkä tyyliäni vaihdan ennen kuin "isot herrat" niin päättävät.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tämä oikeasti ole niin vaikeaa. Kuuma maalivahti pelaa ja se ei ole Mika Noronen. MIKÄÄN asia ei puolla sitä että tiistaina luukulla seisoisi Noronen.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ei nimiä = Et jälleen tiedä mitään. Minua ei sinun lähteesi kiinnostaa, koska tiedän ettei sinulla niitäkään ole, muita kun kulmakatsomon muut 15 vuotiaat. Älä viitsisi mitään huhuja tänne kirjoitella, koska niissä ei ikinä ole mitään todenperää.

Mit vit? Eikö se silloin ole huhu, jos sen kuulee joltakin. Mitäs väliä sillä on, että pitääkö se sataprosenttisesti?

Nyt sitä tosikkoruuvia vähän löysemmälle, jookosta kookosta?

Vuoresta sen verran, että helvetin hyvää jälkeä on saanut aikaiseksi. Nyt on vihdoinkin sellainen äijämeininki, peruslätkää.

Ja tosta Norosesta... Eiköhän se ole Moisanen, joka sen häkkärin sinne maalille ehdottaa? Vai minkä takia se sitten palkkaa nostaa?

Vuori tuli pahaan paikkaan, mutta silti meno on muuttunut todella silmissä. Hienoa oli myös suoraselkäinen Lintnerin herättely. :)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Rohkeasti Vuori penkittää edelleen Lintneriä pelillisistä syistä myös Blues-ottelussa. Tarvittaisiin kyllä ylivoimalla, mutta ei kaiketi vaan noudata yhteisesti sovittuja asioita riittävällä pieteetillä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pakko sanoa että kyllä hyvää työtä Vuori tehnyt Lukon ohjaimissa nyt. Pisteitä ei ole ehkä tullut siihen malliin kuin odotettiin. 25 pelin (Vuoren valmentamat pelit) antaa pistekeskiarvon 1.48 eli 37 pistettä. Jolla oltaisiin hyvin lähellä 6:n joukkoa (jos Lukon pistekeskiarvo olisi ollut isompi, jollain joukkueilla se olisi ollut pienempi). Jos lasketaan mukaan Norosen viimeiset 4 peliä, joista kolme kaatui aika pitkälti Noroseen, Lukolla pisteitä olisi 46. Jolla oltaisiin kuntopuntarissa sijalla 3. Vaikka voitettuja pelejä noista olisi vain yksi, oltaisiin jaetulla viidennellä sijalla.

Tällä tiedolla ei sinänsä mitään tee ja lukuja vähän muuntelemalla jokainen saa hienot luvut jotka miellyttävät omaa silmää. Tärkeämpi juttu on pelillinen ilme, joka on parantunut. Paljon. Joukkue on taistellut lähes joka pelin voitosta kunnolla, Niin kauheasti ei ole ollut pelejä joissa Lukko oli selkeä altavastaaja ja silti voitti pelejä, Lukko on hallinnut pelejä, voittanut maalipaikkoja ja laukauksia. Se mitä Vuori ei pysty tekemään, on laittaa kiekko reppuun avopaikasta tai pelata hyökkääjältä kiekon/mailan pois tai tehdä gamesavereita. Kritiikkiä itse antaisin juuri Norosen peluuttamisesta, vaikka ymmärrän miksi peluutti häntä. Voisin sanoa että Vuori on tehnyt/tekemässä sen mitä häneltä odotettiin, viemässä Lukkoa sääleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös