Kovasti olin mielissäni Juha Vuoren valinnasta Lukon päävalmentajaksi ja innoissani tulevasta paremmasta ajasta ilman Dufvaa. Alkukaudesta vaikka tuli tappioita ja peli oli sekavaa, niin olin näkevinäni pelissä Vuoren peräänkuuluttamia elementtejä. Viihdyin hallilla paremmin kuin neljään vuoteen. Toivoin mutta myös aidosti uskoin Vuoren olevan oikea valinta ja valmis isoon ruutuun. Peli ei kuitenkaan koskaan kehittynyt toivotunlaisesti ja nyt mielestäni ollaan niin pohjalla kuin oikeastaan mahdollista. Joukkue ei pelaa valmentajalle. Oikeastaan joukkue ei pelaa lainkaan. Tarvitaan uusi kovempi auktoriteetti. Kaikki ei aina mene niin kuin luulisi ja on suunniteltu. Nyt kävi näin ja paatuneinkin Juha Vuori-fani kuten minä, on valmis toteamaan, että valmentajaa pitää vaihtaa. Toivottavasti Erkka on suostunut ottamaan homman haltuun ja vie jengin lentokelillä pleijareihin saakka. On se vielä mahdollista, mutta vaatii kunnon voittoputkia.
Jos nyt tapaisin Juha Vuoren, sanoisin hänelle, että tsemppiä jatkoon ja kiittäisin 8 vuodesta Rauman Lukossa. Pari pronssiakin tuli. Kyllä se siitä. Pää pystyyn ja pienen uusintalähdön kautta, esim. Mestis-koutsina, tule uudestaan Liigaan. Tervetuloa takaisin Raumallekin, kun aika on uusi ja joukkue eri.
Jos nyt tapaisin Juha Vuoren, sanoisin hänelle, että tsemppiä jatkoon ja kiittäisin 8 vuodesta Rauman Lukossa. Pari pronssiakin tuli. Kyllä se siitä. Pää pystyyn ja pienen uusintalähdön kautta, esim. Mestis-koutsina, tule uudestaan Liigaan. Tervetuloa takaisin Raumallekin, kun aika on uusi ja joukkue eri.