En tiedä tuntuuko musta vaan, mutta ainakin yksi muutos on tullut: TPS ottaa ihan liikaa jäähyjä...
Huomion arvoista mielestäni on kuitenkin se, että Pajuoja nimenomaan pressitilaisuudessa totesi, että edelleen pyöritään liika kulmissa, vaikka sitä on jo vähennetty (Olihan sitä kyllä edelleen liikaa).
Mutta Pajuoja tietää ongelman, toisin kuin joku muuan henkilö.
Pajuoja nimenomaan pressitilaisuudessa totesi, että edelleen pyöritään liika kulmissa, vaikka sitä on jo vähennetty (Olihan sitä kyllä edelleen liikaa).
Mutta Pajuoja tietää ongelman, toisin kuin joku muu henkilö.
Pajuojan peluutus on suoraan sanoen surkeaa, vai peluuttaako hän itse? Nimittäin kuka siitä on vastuussa voisi katsoa vähän peliin ja miettiä että ehkä vika on siellä. Eilen Kulmala sai peliaikaa huimat 56 sekuntia. Oikeasti, kehittyvä ja energinen junnu tarvitsee peliaikaa. Mutta suurimmat epäloogisuudet ovat puolustuspäädyssä. Russell-Martinez kaksikko pelasi yhteensä yli tunnin. Huomasin itsekin, että Ristolainen-Pikkarainen pari oli ihan pihalla mutta muuan Friman pelasi 4 minuuttia ja +1. Viidellä pakilla alkaa jalka väkisin painamaan ja sen näkee omassa päässä, ellei maalivahti ole huippuvireessä. Virta sentään peluutti tasaisesti.
Huomion arvoista mielestäni on kuitenkin se, että Pajuoja nimenomaan pressitilaisuudessa totesi, että edelleen pyöritään liika kulmissa, vaikka sitä on jo vähennetty (Olihan sitä kyllä edelleen liikaa).
Mutta Pajuoja tietää ongelman, toisin kuin joku muuan henkilö.
Eilen Kulmala sai peliaikaa huimat 56 sekuntia. Oikeasti, kehittyvä ja energinen junnu tarvitsee peliaikaa.
Kunnarin mielestä Pajuoja on kääntänyt Tepsin kelkan. Minä olen sitä mieltä, että kelkan ovat kääntäneet Koivu ja Korpikoski. Pajuojan todelliset taidot mitataan jos ja kun NHL alkaa.
Lisäisin tähän listaan myös Russellin. Ei todellakaan kannata unohtaa lähes puolta tuntia joka matsissa vääntävää pelaajaa. Yksi parhaimmista kiekollisista puolustajista koko seuran historiassa ja myös omassa päässä osaa pelata miestä vaadittavalla fyysisyydellä. Todellinen jackpot, että tuli vielä lyhyen loukkaantumisen jälkeen takaisin.Kunnarin mielestä Pajuoja on kääntänyt Tepsin kelkan. Minä olen sitä mieltä, että kelkan ovat kääntäneet Koivu ja Korpikoski. Pajuojan todelliset taidot mitataan jos ja kun NHL alkaa.
Kunnarin mielestä Pajuoja on kääntänyt Tepsin kelkan. Minä olen sitä mieltä, että kelkan ovat kääntäneet Koivu ja Korpikoski. Pajuojan todelliset taidot mitataan jos ja kun NHL alkaa.
Täysin samaa mieltä. Pajuoja ei ole kääntänyt oikein mitään vaan nimenomaan ykkösketju.
No ei se ykkösketju siellä kentällä jatkuvasti ole. Selkeä piristyminen Pajuojan tultua remmiin. Oli sitä osaamista joukkueessa jo ennen Koivua ja Korpedoakin.
No oli se ainakin pelsuja vastaan joka toisessa vaihdossa..
Täysin samaa mieltä. Pajuoja ei ole kääntänyt oikein mitään vaan nimenomaan ykkösketju. Tosin on tuossa ehkä puolustuspäässä tapahtunut jotain, vähemmän riskejä, vähemmän pakki-pakkisyöttelyä ja enemmän pyritään nopeaan pystysuunnan lätkään, joskus jopa keskeltä pienellä riskillä.
Mutta väärin peluutettuna Koivun ja Korpikoskenkin panos olisi mennyt hukkaan ja TPS keikkuisi edelleen siellä samoilla pisteluvuilla Ilveksen kanssa.