Jääskä ja Ulander hevostalleilla Vihdissä.
Ymmärrän hyvin, että Emmin seurassa haluaa vähän hauskuuttaa ja näyttää nopeita hoksottimia ja supliikkia. Mutta ihan mitä tahansa ei ehkä silti kannattaisi päästää ulos mitä sylki suuhun tuo.
Jääskä: "Siit on pitkä aika. Viimeks oon pelännyt hevosia ku oon ollu... (tallilla)"
Tallinpitäjä: "Ei niitä pelätä tarvii. Se on vähän ku vastustaja, pitää kunnioittaa"
Jääskä: "Okei. Ei pidä kumminkaan lyödä niitä.. Niinku vastustajaa..."
No, tais kuitenkin omasta "nojoo" reaktiostaan päätellen samantien tajuta että tuon olisi voinut jättää sanomattakin. Ja toisaalta peukku seuran "arvojen" kyseenalaistamisesta kysymyksellä: "Siis ostiko IFK sen takia sen, että tän nimi oli Massi... Siis oikeesti? :D"
Mitä Jääskälle on tapahtunut viime aikoina? Ei saa yhtään mitään aikaiseksi. Luulin että Jääskä olisi viimeinen IFKn pelaaja joka katoaa kuvasta. Ei tällä hetkellä ole riittävä energiapelaaja, ei ole riittävä sentteri, ei ole riittävä laituri.
Jos ei saada pidettyä niin henk.koht. käyn ripustaa Tobben hallin kattoon. Kiveksistä.Toivottavasti JYP huhut eivät pidä paikkaansa ja poika jäisi vielä IFK. Yleisellä huhuketju puolella joku tais kirjootel jotta olis vastuuneprässä lähdös keski-suomeen.
Vedetäänkö samoilla vajereilla kuin jäädytetyt pelipaidat vai perinteisellä vasara ja nauloja linjalla? Olen ehdottomasti mukana, jos TET-mies onnistuu tällaisen kasvatin sössimään maaseudulle, ja Jääskähän on saanut helvetisti vastuuta jo tällä kaudella, ja lisää tulossa varmasti. No, ei maalailla piruja seinille.Jos ei saada pidettyä niin henk.koht. käyn ripustaa Tobben hallin kattoon. Kiveksistä.
Toivottavasti JYP huhut eivät pidä paikkaansa ja poika jäisi vielä IFK. Yleisellä huhuketju puolella joku tais kirjootel jotta olis vastuuneprässä lähdös keski-suomeen.
Toivottavasti JYP huhut eivät pidä paikkaansa ja poika jäisi vielä IFK. Yleisellä huhuketju puolella joku tais kirjootel jotta olis vastuuneprässä lähdös keski-suomeen.
Edelleen väittäisin, että se on Engberg joka on lähdössä. Ei suinkaan Jääskä.
Ainakin Jatkoajan listauksessa Engbergillä on sopimus vuoteen 2020, mutta Jääskällä vain 2019. Olis kyllä surkea juttu, jos päästettäisiin lähtemään ja vähän myös ihmettelen, miksi haluisi lähteä, kun vastuuta on tullut aika hyvinkin.
Itse kuulin, että jatkodiili on jo sovittu. Oli yksi Salmelaisen prioriteeteista pitää tää kaveri.
Jos sille joku antaisi vielä vähän aloittamisopetusta, niin hyvä tulis: Olis juuri sellainen laituri-sentteri joita tarvitaan.
Täähän kuulostaa ihan siltä, että 1 kpl Elkinsejä tilattu opettamaan aloituksia. Sehän sopisi oikein hyvin.Itse kuulin, että jatkodiili on jo sovittu. Oli yksi Salmelaisen prioriteeteista pitää tää kaveri.
Jos sille joku antaisi vielä vähän aloittamisopetusta, niin hyvä tulis: Olis juuri sellainen laituri-sentteri joita tarvitaan.
Ode Paajanen.Täähän kuulostaa ihan siltä, että 1 kpl Elkinsejä tilattu opettamaan aloituksia. Sehän sopisi oikein hyvin.
Juu, pitäisi pitää kiinni, mutta kun niin tehdään, myös osata kehittää jätkiä eikä odottaa, että kehittyvät itsestään.Diggailen Jääskästä. Vähän on sellanen fiilis, että jos lähtee maakuntiin, niin taas menee kausi tai kaksi, ja mies on Liigan huipulla. Siirto voisi siis olla hyvä Juhalle, mutta v***u kuinka monta näitä jannuja tarvii menettää, ennen kun niistä ymmäretään pitää kiinni.