Joulu kohta ohi, miten uusivuosi vastaanotetaan?

• 19 314
  • 198

Miten vaihdat vuoden?

• Äänestäjiä
    184
  • Poll closed .

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljonkohan Benny ja Björn vielä tänä päivänäkin nettoavat 44 vuotta sitten julkaistulla klassikolla. Väistämättä jonkinlainen piikki striimauksissa tänään luvassa.

Duunissa iltaan asti ja tänä vuonna tarkoituksena viettää suht. rauhallinen vuodenvaihde ilman varsinaisia pippaloita.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Kotona.
- Selvinpäin.
- Vähän herkuttelua suolaisen ja makean parissa.
- Ikkunoista näkee muiden raketit, mutta ehkä joku kävelylenkki tehdään.
- Luultavasti en ole enää hereillä vuoden vaihtuessa.

Vuoden 2025 kevät ja kesä taas päivän lähempänä tämän illan jälkeen \0/

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä on ollut useita kertoja perinteenä mennä katsomaan lasten ilotulitusta Kupittaalle. Tuo on mielestäni ollut paljon hienompi kuin mitä puolilta öin on Turussa tarjottu. Nyt tosin lapset alkavat olla jo sen verran isoja, ettei heitä ilmeisesti kiinnosta enää lähteä tuonne, ainakaan vanhempien kanssa. Joka tapauksessa itse ajattelin että voisi iltakävelyn sijoittaa juuri tuohon suuntaan. Siinä on samalla aina hauska seurata kun ihmiset koittavat saapua autoilla tapahtumaan ja sitten on koko liikenne tukossa eikä edes Cittarin pihalta löydy ensimmäistäkään vapaata ruutua.

Muuten ollaan iisisti. Varmaan syödään sipsejä ja katellaan telkkua. Puolilta öin näen raketit ikkunasta, mikäli jaksan valvoa sinne asti.

Paljonkohan Benny ja Björn vielä tänä päivänäkin nettoavat 44 vuotta sitten julkaistulla klassikolla. Väistämättä jonkinlainen piikki striimauksissa tänään luvassa.
Hyvä biisihän tuo on ja myös meillä kuuntelussa tänään / huomenna. Tosin se tulee Super Trouper vinyylin B-puolelta eikä mistään kämäsestä suoratoistosta eli en ole omalta osaltani mitään piikkiä tekemässä.

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Raketteja en ainakaan osta saatikka ammu. Turhaa touhua _mun_ mielestä. Syön hyvää ruokaa ja katson Suomi-Latvia peliä. Juon pari olutta ja käyn saunassa.

Ja yksin kotona tietenkin. Hyvää uuttavuotta palstalaisille!

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mennään kaveripariskunnan luokse viettämään uutta vuotta. Tein eilen makaronisalaattia ja perunasalaattia sillai pienen määrän kun kerran pyydettiin tuomaan mukana noita kahta saladea.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
- Kotona.
- Selvinpäin.
- Vähän herkuttelua suolaisen ja makean parissa.
- Ikkunoista näkee muiden raketit, mutta ehkä joku kävelylenkki tehdään.
- Luultavasti en ole enää hereillä vuoden vaihtuessa.

Vuoden 2025 kevät ja kesä taas päivän lähempänä tämän illan jälkeen \0/
Lähes sama, mutta todennäköisesti olen vuoden vaihtuessa hereillä, pitäähän nuorten peli nähdä.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Eipä tässä mitään kummempia juhlameininkejä ole, kun olosuhteiden pakosta (vanhempien terveys) asun heidän kanssa saman katon alla. Tuskinpa tulee edes kuohujuomaa haettua, kuten aiemmin on ollut tapana. Illalla jotain pientä naposteltavaa ja vähäsen viiniä/lonkeroa ja Nuorten kiekkopelejä tulee varmaankin katsottua. Rakettejakaan ei varmaan kauheasti näy, kun vähän syrjässä asutaan.

Edit. Kävin kuitenkin myös kuohujuomaa ostamassa, niin ei "perinne" katkea.

Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Joka tapauksessa itse ajattelin että voisi iltakävelyn sijoittaa juuri tuohon suuntaan.

Itselläkin tämä tavoitteena. Toinen vaihtoehto olisi sitten itse tulitus ennen puolta yötä, mutten tykkää ajatuksesta, että ympärillä onkin niitä monia itse ampuvia, joilta saan rakettia pamahtamaan aivan viereen (tuo tapahtunut joskus). Viime vuonnakin harkitsin yölenkkiä Luolavuoren huipulle, mutta juuri se varmaan liian houkutteleva tuollaisille.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Juhlin tänä vuonna uutta vuotta maltillisesti nauttimalla. Korkkaan työnantajan joulukassista saamani skumpan, juon kuohuvaa lasin tai pari ja sitten pitääkin melkein siirtyä jo unille, koska huomenna työt kutsuu jo aamuysiltä.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Äijäporukalla mökillä keskellä metsää. Sauna, palju, järvi, tähtitaivas ja paljon laadukasta viskiä.

Ilta voi venyä myöhään.

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tä ykköseltä tuleva konsertti. Siis kiva ktasoa kun paljon skidejä siellä ja tanssii mukana.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvää iltaa jatkoaikalaiset! Juotiin tossa just skumpat ja lasagne tulee kohta uunista.

Aloitin uudenvuoden vieton samalla tavalla kuin tasan 30 vuotta sitten (silloin 14-vuotiaana) eli join lonkeroa ja pelasin Monopolya (nyt switchillä).

Nostin just punaviinipullon (chianti) pöytään, kasilta on sauna, sitä ennen käydään lähimetsässä ampumassa pojan kanssa pari thunderkingiä.

Loppuillasta juon pari olutta ja pari gin tonicia ja tod.näk. näytän vaimolle YouTubesta Aerosmithin live-videoita. Eiku hetkinen muistin just, että 21:30 tulee Suomi-Latvia. Onneksi on riittävästi olutta ja sipsejä.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Jass0

Jäsen
Raketteja en ainakaan osta saatikka ammu. Turhaa touhua _mun_ mielestä
Luulisin, että kaikkien mielestä tuo on turhaa, mutta silti ne ulkona jo paukuttaa kuin olisi oikein järkevääkin touhua.
No, olihan se silloin ihan hauskaa touhua kun nuorena poikana sai 100 mk:lla niin paljon paukkuja, että ei niitä millään pystynyt ampumaan yhden illan ja yön aikana. Kalliita ovat nykyään ja aivan turhia, edelleen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Meillä perinteiseen tyyliin tiukat Skibbo matsit menossa. Sauna oli jo juuri ennen hämärää, että pystyin äitille ottamaan avantouintikuvan faceen. Kuoharit korkattiin äsken ja tacoja syötiin jo aiemmin. Nyt odotellaan vain vuoden vaihtumista.

Voisin toivotella parempaa uutta vuotta palstalaisille, mutta SaiPan syyskausi ollut jo täydellinen niin jatketaan näillä. Hyvää vuotta 2025 kuitenkin kaikille.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Äijäporukalla mökillä keskellä metsää. Sauna, palju, järvi, tähtitaivas ja paljon laadukasta viskiä.

Ilta voi venyä myöhään.
Päivitystä. Kaveri ajoi harhaan vahingossa, auto jäi pohjasta kiinni syrjäiselle kinttupolulle. Kaksi tuntia kesti että saatiin auto jäisestä ylämäestä irti ja takaisin oikealle tielle. Alkoi jo vitsit olemaan vähissä.

Ehkä kohta päästään ihan viettämään iltaakin.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulisin, että kaikkien mielestä tuo on turhaa, mutta silti ne ulkona jo paukuttaa kuin olisi oikein järkevääkin touhua.
No, olihan se silloin ihan hauskaa touhua kun nuorena poikana sai 100 mk:lla niin paljon paukkuja, että ei niitä millään pystynyt ampumaan yhden illan ja yön aikana. Kalliita ovat nykyään ja aivan turhia, edelleen.
Joskus n. 10-15-vuotiaana ilotulitteet olivat minulle aika lailla se koko vuoden kohokohta, esitteitä selattiin tuntikaupalla ja Rakettikeiun ja muiden videoita tuli kelailtua ees taas. 27.12 piti herätellä faija jo sitten kasilta rakettikaupoille, kun tuli jännättyä, että ne pääsisivät loppumaan jo ensimmäisenä päivänä.

Raketteja ei keskiluokkaisen perheen vesana ollut koskaan mielestäni riittävästi ja tulikin vannottua, että jahka olen töissäkäyvä aikuinen, yhden illan hupiin tulen investoimaan ainakin sen tonnin. No... Kertaakaan ei ole täysi-ikäisenä enää tullut posauttelusta innostuttua, joskaan en lukeudu niihinkään, ketkä huvin olisivat kieltämässä.

14-vuotiaana tuli kerran pieni palovamma saatua munakranaatista, mutta muuten ei haavereita onneksi sattunut, tämä siitä huolimatta, että "sotaakin" tuli kavereiden kanssa ilotulitteilla leikittyä.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pakko hämmentyä tuosta Helsingin showsta. Ehkä tuo Winkkarimies hyvä DJ minun makuuni viimeisille tunneille ja vuoden vaihteeseen. Kotonani erään konemuusikon kanssa juuri tappelimme tästä vuosisadan parhaimmistosta. :D

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Pakko hämmentyä tuosta Helsingin showsta. Ehkä tuo Winkkarimies hyvä DJ minun makuuni viimeisille tunneille ja vuoden vaihteeseen. Kotonani erään konemuusikon kanssa juuri tappelimme tästä vuosisadan parhaimmistosta. :D
Tätäkö tämä on nykyään.. pakko hämmentyä tosiaan. Ennen oli Sakari Kuosmanen ja Finlandia sekä Paula Koivuniemi ja Aikuinen nainen Tuomiokirkon portailla. Sori nyt jos menee väärin mutta näin muistelen. Mulla perinteinen vuodenvaihteen rituaali, rapsuttelen tärisevää koiraa. Hyvää uutta vuotta kaikille!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Darude sentään oli joku vuosi.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä meni oma uusi vuosi jälleen, kuten aikaisemmatkin uudet vuodet ovat menneet. En ehtinyt nähdä edes tota rakettien pauketta ja enkä kyllä muutenkaan enää kaipaa yhtään tonne Stadin keskustan hälinään ja ruuhkaisiin juniin näin uuden vuoden yönä, joten oli aivan loistava juttu, kun ei tarvinnut sinnepäin ollenkaan tänä uutena vuotena lähteä. Nyt tässä vaan katselen tota NHL:n talviklassikkoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy