Eli päässee automaattisesti Porissa pääsee ylivoimalle. Eiköhän Roni tule korvaamaan helposti Kotkansalon ainakin, miksei vaikka Järvisen.Sevänen on ollut viime vuodet yksi Lukon merkittävimpiä palasia alivoimapelissä, joten luulisi kelpaavan Ässiin, kun noita teidän tilastoja katselee.
Söderströmin jatkosopparin myötä maalivahtiosasto voisi hyvinkin olla Söderström-Tolvanen. Tosin Tolvanenkaan ei ole sataprosenttisesti vielä vakuuttanut, joten isoa kuormaa olisi ensi kaudellakin Söderströmille tarjolla, jos pysyy ehjänä. Ehkä tämä selkeä ykkösvahdin pesti oli yksi merkittävä tekijä jatkosopimuksen syntymisessä? Mene ja tiedä sitten.
Ite olisin valmis luottamaan Korhoseen. Maltillinen sisääntulo Liigaan. 20matsia ja paljon reeniä. Mut Tolvanenkin ois ihan ok valinta jos hinta on kohillaan.
Eiköhän Roni tule korvaamaan helposti Kotkansalon ainakin, miksei vaikka Järvisen.
Tolvanen on pelannut ihan viisi peliä, ja sitä ennen oli likemmäs vuoden kokonaan pelaamatta sekä koronan että Lahdessa koirankoppiin joutumisen takia. Eihän siinä ole ollut edes mahdollisuutta vakuuttaa, kun tuntuma on ihan nollissa
Tietääkö joku jotain tästä Turusesta? Onko vaan Kerttulan kaveri vai onko jotain oikeita saavutuksia?
Molen kovin skeptinen ruottalaisen jatkosta. Melkoisen paljon kuitenkin loukkeja lopulta kertyi kauden mittaan. Enimmät taisi tulla kontakti-tilanteista, mutta onko se terveys sitten kuitenkaan niin hyvä jos teloo itsensä joka osumasta. Hyvä maalivahti on kyllä, ei sitä voi kieltää, mutta terveys epäilyttää. Ässät ei ole mikään kuntoutuskeskus, vai miten se nyt menikään.Söderströmin jatkosopparin myötä maalivahtiosasto voisi hyvinkin olla Söderström-Tolvanen. Tosin Tolvanenkaan ei ole sataprosenttisesti vielä vakuuttanut, joten isoa kuormaa olisi ensi kaudellakin Söderströmille tarjolla, jos pysyy ehjänä. Ehkä tämä selkeä ykkösvahdin pesti oli yksi merkittävä tekijä jatkosopimuksen syntymisessä? Mene ja tiedä sitten.
Ihan mielenkiintoisia hankintoja, Ruuttu ollut itselläkin toiveissa aiemminkin, Sevänen hakee isompaa roolia ja lienee ihan hyvä pakki, Erholtz itselle oudompi kaveri, pelasi kuitenkin eilen Saipassa, ei jäänyt mieleen. Söderströmin jatkolle peukku, hieno kiinnitys ja ensi kaudella vieläkin parempi, olisiko se Tolvanen toinen maalivahti.SK on kaivanut infoa.
Ensi kaudeksi tulossa aiemmin mainitun Lepauksen lisäksi Roni Sevänen, Eemil Erholtz ja Alexander Ruuttu.
Tämän lisäksi Söderströmille tehty jatkopahvi ja fysiikkaa vetää ensi kaudella Timo Turunen.
No kyllä nykyisellä nimilistalla oltaisiin kunnon valmennuksessa kymmenen joukossa. Siinä se suurin ongelma on ollut.Katseellaan mitä jää tämän vuotisesta Ässät -joukkueesta jäljelle. Nyt huhuissa olleet pelaajat ovat juuri ja juuri sitä tasoa, että jälleen se 10 sija olisi todellinen mestaruus. Kyllä Kerttulan pitää oikein tosissaan terävöittää otetaan ja lopettaa kaiken maailman höpinät Ässien pelastamisesta. Mitä tässä kukaan pelastaa tai oikeastaan tarvitsee edes pelastaa, kun oikein yrittämälläkään ei pääse sarjaporrasta alemmas. Konkurssi on ainoa vaihtoehto sarjasta putoamiselle ja siitä ei ole vaaraa, ei nyt eikä tuelvaisuudessa. Omaa ammattitaidottomuutta noilla höpinöillä on suurta osaa faneista sumutettu oikein kunnolla. Meikäläiseen ne eivät uppoa. Samassa jamassa Liigassa on kaikki joukkueet olleet ja ovat joukkueen rakenteluissaan. Koronaa ei edes kannata mainostaa. Toistaiseksi on Kerttula paukutellut todellisella nallipyssyllä.
Niin no. Toivossa on hyvä elää, mutta minä kerroin jo ennen kauden alkua pakiston olevan riittämätön Liigaan ja olen vieläkin sitä mieltä. Ei mun ainakaan tarvitse yhtään vetää sanojani takaisin. Se kun luullaan asioita, on vaarallista. Mulla oli mielestäni aika realistinen näkemys asioista ja niin niiden tilasta silloin ja nytkin. Se, että jauhetaan Atun riittämättömyydestä koko ajan ei uppoa kyllä minuun. Olen edelleen samaa mieltä siitä riittämättömyydestä. En voi sanoa olleeni väärässä.No kyllä nykyisellä nimilistalla oltaisiin kunnon valmennuksessa kymmenen joukossa. Siinä se suurin ongelma on ollut.
Niin no. Toivossa on hyvä elää, mutta minä kerroin jo ennen kauden alkua pakiston olevan riittämätön Liigaan ja olen vieläkin sitä mieltä. Ei mun ainakaan tarvitse yhtään vetää sanojani takaisin. Se kun luullaan asioita, on vaarallista. Mulla oli mielestäni aika realistinen näkemys asioista ja niin niiden tilasta silloin ja nytkin. Se, että jauhetaan Atun riittämättömyydestä koko ajan ei uppoa kyllä minuun. Olen edelleen samaa mieltä siitä riittämättömyydestä. En voi sanoa olleeni väärässä.
Vainio ei nyt ei olisi mitään ongelmaa mihinkään suuntaan ratkaissut. Ehkäpä tuonut niitä vain lisää pitkässä juoksussa. Juuri ja juuri 10-11 sakin joukkueen pakki. Pienellä peliajalla ei mitään käyttöä ja isommalla peliajalla se peli hajoaa. Välimallin jätkä. Siihen päälle tosiaan vielä pleksiosaston Walli sekä Varttinen, Vuorisalo, joka käyttökelpoinen ainoastaan ylivoimalla. Niemeläinen ei saanut itsestään irti samaa, mitä edellisenä vuotena. Junnuja ei uskallettu laittaa peliin kuin pakon edessä eli Matinmikko sekä Määttä. Kerttulan löytö Kotkansalo oli suuren suuri pettymys ja jo etukäteen en paljon häneltä kyllä odottanutkaan, mutta luulin sentään pystyvän edes omassa päässä puolustamaan paremmin. Kiekollisesti aivan turhake. Borgman nyt oli aivan omaa luokkaansa, mutta hän sen kyllä myös kentällä näytti. Ei suostunut oikein joukkuepelaamiseen. Peltomäki nyt oli jo muutenkin Korpisalon 3 vuoden pahvilla aivan sekopäinen diili aikoinaan.Millä tavalla tuo pakisto on riittämätön? Paskaa tuuria oli kun Vainio loukkaantui...muuten tuo pakiston on paperilla kova. Hyökkäys on paperilla kova. Veskariosasto oli arvoitus.
Ässien isoimmat ongelmat ovat olleet muualla kuin yksilöissä ja nimilistassa.
Vai tehdäänkö 2-3 vuoden soppari ja selkeä kartoitus nykytilanteesta ja henkilökohtainen "polku" Ässissä kohti isompaa roolia. Tuetaan tätä kehitystä laadukkaaalla valmennuksella ja nykyaikaisella aktiivisella pelitavalla?
En tiedä, missä satumaailmassa elät, että saat Ässien pakistosta paperilla kovan. Pari paremman tason suorittajaa, loput tasoa kutos-seiskapakki. Eli paperilla ja todellisuudessa samaa tasoa.Millä tavalla tuo pakisto on riittämätön? Paskaa tuuria oli kun Vainio loukkaantui...muuten tuo pakiston on paperilla kova. Hyökkäys on paperilla kova. Veskariosasto oli arvoitus.
Ässien isoimmat ongelmat ovat olleet muualla kuin yksilöissä ja nimilistassa.
En tiedä, missä satumaailmassa elät, että saat Ässien pakistosta paperilla kovan. Pari paremman tason suorittajaa, loput tasoa kutos-seiskapakki. Eli paperilla ja todellisuudessa samaa tasoa.
Fyysikkavalmennukseen tervetullut muutos.
Kerttula kertoi jossain haastattelussa, että pitkäjänteisyys ei tarkoita pitkiä pelaajasopimuksia.Pitkäjänteisyys ottaa kovaa osumaa lyhyillä pelaajasopimuksilla