Eli sä et tiedä DaCostan liksaa mutta silti auot päätäsi. Kerrassaan hulvatonta.Sitä tuskin tietää kukaan muu kun Avtomobilist, mutta kun ottaa huomioon kuinka hyvä pelaaja on kyseessä loukkaantumishistoriasta huolimatta niin on mahdotonta kuvitella että kaveri pelaisi siellä alle miljoonan tienesteillä. Onneksi Jokereissa asioista ollaan samaa mieltä minun kanssa eikä haihatella haavemaailmassa.
Oot muuten ensimmäinen henkilö joka vähättelee Kurrin ja Vuorisen työtä.
Kurri ja Vuorinen epäonnistuivat lähes täysin tehtävässään tällä kaudella. Aivan liikaa huteja ja eivät onnistuneet edes kesken kaiken hankkimaan ketään. Surkea suoritus ja kantavat suurimman vastuun tästä likapyykistä.
Olenko?
Päinvastoin kuin sinä, minä en ole vähätellyt heidän työtään.
Trolli mikä trolli.
Mitä tulee trolliin niin päättäköön jokainen kuka tässä on trolli. MInä jolla ei ole päivääkään sanktioita vai sinä, jolla on sanktioita useita kuukausia ja joka on eri kirjoittajista käyttänyt seuraavia ilmaisuja: narsisti, alakoululainen, makarooni, uhmaikäinen, palstan suurin valehtelija, mätäpaise, palstan suurin syöpä, jeesustelija, primadonna, roskasakki, riidanhaastaja muutamia mainitakseni.
Kohteina mm. Cobol, V-G-, Memotuss, Clubittaja, Chiesa di Totti, -Ville-, Walkin, Salmis, Malmi ja tietenkin minä johon pakkomielteesi on vaihtunut @V-G- :stä. Lisääkin löytyisi jos haluaisi penkoa, mutta eiköhän kaikille (paitsi sinulle) pointti tullut kristallikirkkaasti esille.
Loppuun vielä hupaisa loppukevennys siitä, kun Harkimo väitti ettei ole myymässä Jokereita:
Eli kuka valehteli ja mitä? :)Kyllä minä enemmän pääomistajaa uskon kun näitä omaan pesään paskojia jotka valehtelevat sen minkä kerkeävät.
Viimeksi muokattu: