Ën lähde tuomitsemaan McRaen hankintaa, kun miehestä ei ole mitään muistikuvia.Tilasttoskouttauksen perusteella kuitenkin melkolailla selvää, että olin oikeassa kun sanoin, että selkeä ykkössentteri hankintalistalla on pelkkä mainos. McRae on tasoltaan mutuilllen about Kerälä luokkaa, mutta taitaa olla paljon paremmin Ahon sapluunaan sopiva. Ässien budjetilla selkeästi Makkosta kovempien sentterien hankinta ei ole ihan helppoa. Tai siis ennakkoon selkeästi kovempien, Voihan McRae pelata ihan pommikauden ja lähettää uransa nousukiitoon!
@Chickendinner nimimerkin kanssa olen samaa mieltä, että vähän harmittaa luovien taitopelaajien puuttuminen joukkueesta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tämä on varmaan joukkueen menestyksen kannalta ihan hyvä asia. Joukkue on Ahon näköinen, tulee varmaankin pärjäämään ihan hyvin, näilä mennään ja ihan mielenkiinnolla tekemistä seuraan!
Hauska, kun kaikki on täällä laittanut perinteiseen jatkoaikatyyliin kokoonpanomallailuissa niitä X merkkejä sinne muun kokoonpanon yläpuolelle. Aika monilla oli ajatuksena Suoranta-Makkonen-Korhonen kentän olevan kakkosketju. Lähteenmäki-McRae-X saa tehdä tosissaan töitä, että saa heilutettua tuota ketjua enemmän verkkoa.