Uusi soppari julkaistaan mobiilisovelluksessa klo. 12. Näin kertoo Ässien Twitter.
1/3 palanen paljastuu tänään. Ei muuta kuin tunti jännitystä....
Uusi soppari julkaistaan mobiilisovelluksessa klo. 12. Näin kertoo Ässien Twitter.
Lienee nyt siis tämä ykkössentteri? Sittenpähän nähdään miten onnistuneesti täällä väki sai nimen haarukoitua pelkällä mutulla..
Kearnsista en taas minä niin paljoa innostuisi.Toivottavasti on tasoa Kearns tai Viedensky, jostain McRaesta en innostu yhtään.
Toivottavasti on tasoa Kearns tai Viedensky, jostain McRaesta en innostu yhtään.
Kyllä täällä on osuttu. Oli sitten tietoa tai ei.
Samaa minäkin ensin ajattelin, mutta kun pelaaja halusi itse juuri Ässiin tulla niin odotan, että mikä mies on miehiään.Outo hankinta, menisi esim. meillä kolmossenaksi ja monessa muussa jengissä ei edes sellaiseksi.
Näköjään koko joukkue on reilusti pakkasen puolella.Viime kausi AHLssä 76 matsia ja 8+11=19 ja -29
Miinussaldo on monen asian yhteissumma, toiveissa on kuitenkin että Liigassa tekee töitä molempiin suuntiin tunnollisesti. No eiköhän Aho pidä tästä huolen...
Outo hankinta, menisi esim. meillä kolmossenaksi ja monessa muussa jengissä ei edes sellaiseksi.
Faktahan on se, että tämä ja kaikki muutkin sisään tulleet pelaajat ovat olleet täysin Ahon valitsemia pelaajia. Valitettavasti Korppi taitaa olla pelkkä Ahon kynnysmatto.Samaa minäkin ensin ajattelin, mutta kun pelaaja halusi itse juuri Ässiin tulla niin odotan, että mikä mies on miehiään.
Ei ole sentään papparainen ;) wink wink.
Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen.
Korppi osaa hommansa sehän on jo nähty.
Parempi se näin päin on.Faktahan on se, että tämä ja kaikki muutkin sisään tulleet pelaajat ovat olleet täysin Ahon valitsemia pelaajia. Valitettavasti Korppi taitaa olla pelkkä Ahon kynnysmatto.
Eihän Mcrae olis edes Tepsuun tullut, koska Turussa ei ole vielä edes päävalmentajaa valittu, pelkkiä kiekonkeräilijöitä penkin takana.Outo hankinta, menisi esim. meillä kolmossenaksi ja monessa muussa jengissä ei edes sellaiseksi.
Oishan se aika kaamea tilanne, jos Korppi valitsisi kaikki pelaajat Aholta kysymättä. No onneksi näyttää yhteistyö UTJ:n ja päävalkun kanssa pelaavan. Edellisillä kausilla se toimi huonommin, ainakin päävalkun mielestä.Faktahan on se, että tämä ja kaikki muutkin sisään tulleet pelaajat ovat olleet täysin Ahon valitsemia pelaajia. Valitettavasti Korppi taitaa olla pelkkä Ahon kynnysmatto.