Missähän vaiheessa KalPa tajuaa että nämä pelaajajulkistukset on tärkeä osa markkinointia ennen kauden alkua ja kauden aikana. KalPan hulluina vuosinahan tiedotustilaisuudet olivat todella tärkeässä osassa yhteisöllisyyden luomisessa ja mielenkiinnon ylläpitämisessä.
Ehdottaisinkin, että KalPa järjestäisi kesä-heinäkuussa torilla julkistamistilaisuuden, jossa uudet pelaajahankinnat paljastettaisiin haastattelujen kera.
Isoimmat hankinnat säästettäisiin tietenkin loppuun. Siihen samaan yhteyteen sitten kausikortti ja fanituote myyntiä (esim. uusien pelaajien pelipaidat) pienine alennuksineen. Kannattajaporukat paistamaan talkoohengellä makkaraa voittoa tavoittelemattomasti. Suuri yleisö saataisiin helposti mukaan ja seuran ympärille positiivista pöhinää kauden alla. Saataisiin varmasti myös jokunen satunnainen uusi kausikortin omistajakin hommattua, kun kausikorteista luvattaisiin pieni julkistamistilaisuuden alennus.
Pitää muistaa myös se kansan keskuuteen jalkautuminen, eikä vain huudella somesta käsin.
Ehdottaisinkin, että KalPa järjestäisi kesä-heinäkuussa torilla julkistamistilaisuuden, jossa uudet pelaajahankinnat paljastettaisiin haastattelujen kera.
Isoimmat hankinnat säästettäisiin tietenkin loppuun. Siihen samaan yhteyteen sitten kausikortti ja fanituote myyntiä (esim. uusien pelaajien pelipaidat) pienine alennuksineen. Kannattajaporukat paistamaan talkoohengellä makkaraa voittoa tavoittelemattomasti. Suuri yleisö saataisiin helposti mukaan ja seuran ympärille positiivista pöhinää kauden alla. Saataisiin varmasti myös jokunen satunnainen uusi kausikortin omistajakin hommattua, kun kausikorteista luvattaisiin pieni julkistamistilaisuuden alennus.
Pitää muistaa myös se kansan keskuuteen jalkautuminen, eikä vain huudella somesta käsin.