Ai että tää Marttisen kiinnitys on kyllä niin mahtava juttu! Jos tuolta olisi tullut hyökkääjä, niin joukkue olisi saattanut olla siinä, mutta nyt tietää 100% varmuudella, että tuota joukkuetta tullaan vielä vahvistamaan. Hyökkäysosasto on yksinkertaisesti määrällisesti vajaa.
Niinkuin monia muitakin, itseänikin ihmetyttää kovasti, ettei Viljanen ole saanut mitään näytönpaikkaa. Uskon kuitenkin, että nyt tehtävät liikkeet jollain tavalla palvelevat myös Viljasta ja Valtteri tulee kauden edetessä ottamaan sen paikkansa top4 puolustajana. Tai no, enhän minä oikeasti tiedä kuinka kovia kavereita nämä Tommila ja Seppälä ovat. Jos joukkueesta 6 pakkia on parempia kuin Viljanen, niin meidän asiat on ihan hemmetin hyvällä mallilla!!! Silti täytyy vielä toivoa(ja tähän itse uskon), että Aho ei ole koutsina sellainen, joka ei voi uhrata puolustuspelistä yhtään, vaikka uhrauksella saisi kuinka isoa hyötyä hyökkäyspelaamiseen.
Marttinen-Viljanen
Peltola-Tommila
Vainonen-Vuorisalo
Walli-Seppälä
Esim noin roolitettuna tuo pakisto on oikeasti todella, todella hyvä.
Mielenkiintoista nähdä, toteutuuko toiveeni nyt Kerälän loukkaantumisen seurauksena ja pääsen näkemään Kärjen sentterin tontilla. Kärjestä voidaan saada meille tuota muuta massaa vähän kovempi sentteri ja itse ainakin antaisin Jarnolle parhaat mahdolliset olosuhteet onnistua. Jos jarno Kärki pelaisi sentterinä, ketkä olisi parhaat laiturit hänelle? Bertrand nyt on oikeastaan ihan selvä valinta, sillä hän pystyy pitämään kiekkoa parhaiten ja varmasti löytäisi Kärjen syötöillään. Ruosalaisen jos tuohon heittää toiseksi, niin siinä olisi se oma haave ketju, mikä tulisi olemaan niin kova hyökkäyssuuntaan, ettei satunnaiset takaiskut omissa haittaisi. Tai no, kyllä mää luotan Kärjen puolustuspelaamiseen.
E: Ja kummaa hommaa taas tää keskustelu. Yksi kun ihmettelee jotain epäkohtaa, niin ok, mutta sitten kun 20 ihmettelee miksi Viljanen ei ole saanut mitään roolia harjoitusmatseissa, niin itkeminen on uskomatonta, järjetöntä ja infernaalista.