Heitetään nyt oma lusikka myös tähän soppaan. Se mitä minä näin Jukurit pelissä Vehmaselta, niin ei hyvältä vaikuttanut. Oli hidas ja kankea luistimilla. Nauratti yksi kulmapyöritys, Piitulainen vs Vehmanen. Piitulainen tekee nopean suunnanmuutoksen ja Vehmanen liukui kolme metriä väärän suuntaan. En ainakaan pelillisillä näytöillä sopimusta sorvaisi.
No nyt kun tämä puheeksi tuli, niin olin perjantain pelissä paikalla tutun kanssa, joka oli ollut paikalla myös Jukuri-pelissä ja palaute Vehmasesta oli tasan samaa tarinaa. Kuulemma aivan kauhean näköistä ihan perustekeminenkin ja isoinpa ongelma kun mies ei ehdi reagoimaan millään tavalla mihinkään mitä kentällä tapahtuu. Tuumasi, että olisi suorastaan kiusallisen noloa jos liigajoukkueella olisi tuollainen pakki sopimuksessa..
Mielelläni olisin siis itsekin Vehmasen nähnyt kentällä, edelleen olen ilman omakohtaista silminnäkijä havaintoa.. vaikea on ottaa virallista kantaa, onhan ässäpakistossa viimeisen kymmenen vuoden aikana nähty jos jonkinlaista anssitierantaa..