Vakiopaikka on enemmän kuin tyytyväinen tämänhetkiseen sijaan sarjataulukossa, tuloksiin ja peli-ilmeeseen. VAKIOPAIKKA on myös tyytyväinen Ässien valmennustiimiin ja toimistoon varsinkin Hirsimäkeen ja Toivolaan koko aikaansa Ässien organisaatiossa. Vakiopaikka liputtaa myös Saarelan hankinnan puolesta. Saarelan hankinnan onnistuminen tullaan näkemään tulevaisuudessa. Itse lasken onnistumiseksi jo sen, mikäli Saarela pelaisi Ässisssä esim. kolme vuotta ja lähtisi Pohjois-Amerikkaan ja saisimme täyden kasvattajakorvauksen. Mikäli Saarelan viimeinen kausi olisi esim. 30 tehopistettä ja Ässien sijoittuminen runkosarjassa kuuden joukkoon, niin VAKIOPAIKKA on tyytyväinen. Mitä tulee Ryan:iin, niin loukkaantumiset kuuluvat urheiluun. Lätkässä on aina muutama kaveri telakalla ja useat pelaavat vammojen kanssa. Ja herra "San Jose Sharks #50". Kysymys: Onko Dixon pelannut sinun mielestä Ässistä lähdön jälkeen niin hyvin, että esim 300k pahvin olisi ansainnut? Miksi et hauku Dixonia loukkaantumisesta kuten Ryania? Pyydän myös anteeksi, jos olen arvostellut jotakin kirjoittajaa. (Pois lukien San Jose Shark...) Pointtini on, että vähennettäisiin tätä negatiivista kirjoittelua ja uusien pelaajien vaatimista. Ässä organisaatio menee nyt ja tulevaisuudessa talouden ehdoilla, ei haaveilemalla (kuten Juhani Tamminen)
Minun mielestäni Ässien ei kuulu hankkia tälläisiä jo tasonsa näyttäneitä super kallita pelaajia, kuten (Dixon, Zaborsky, Lasch jne jne.) Tuollaiset pelaajat pitäisi löytää ennen läpimurtoa ja sitoa 2-3 vuodeksi, kuten Zaborsky. Poikkeuksena pidän Hagmanin hankintaa. Jos n. 700 NHL ottelun äijä haluaa tänne tulla, niin onhan se pakko ottaa. Harmi vaan kuin viime kaudella ei joukkueella kulkenut. Olen täällä toki arvostellut esim. Myllymaata. Miettikää nyt, että joku joka ei ole pelannut huipputasolla saati valmentanut. Tietää jokaisesta tilanteesta, miten se olisi pitänyt pelata! Ei näe Ässissä mitään hyvää. (Kehui koko ajan esim. Kärppiä. No onhan siellä myös loistava joukkue, valmennus, kiekollinen pelitapa ja toimisto, ei hahta sanaa) Kuunnelkaa nyt sen kommentteja Ässistä: Kyllä katkeruus haisee!!! Ottaa nyt kantaa kaikkiin mahdollisiin asioihin. Kun työskenteli Ässissä 20-vuotta, niin ei ottanut kantaa mihinkään.
Haluaisin myös todeta, että Ässien pääsy kuuden joukkoon ja taistelemaan play off menestyksestä on nyt erittäin hyvä mahdollisuus. Esim. Lukko tulee koko ajan selkä edellä vastaan tasaista vauhtia. Itse en ala puhumaan mistään mestaruudesta tai mitaleista. Pitäisin itse kuitgenkin erittäin positiivisena kautena jo puolivälierä sarjaa ja miehekästä taistelua. Vaikka putoaisimme jo siinä vaiheessa esim 4-2, olisi kausi mielestäni positiivinen.
Ja lopuksi uudelleen. Kun osa porilaisista arvostelee parivaljakko Hirsimäki/Toivolaa, niin miettikää!!! Ei siitä ole aikaa kuin n.10-15 vuotta, kun Porissa oli samanlainen sirkus päällä, kuin Turussa nyt. Ainoa ero oli se, Että Tepsillä on rahaa, Ässillä ei ollut silloin kiekkoakaan. Ja minä ainakin uskon, että tästä kaudesta voi tulla loistava, mikäli playoffien alkaessa Ässien peli ja itseluottamus on kunnossa, molareilla tarttuu ja äijät on suht terveenä.