Minun mielipiteeni on seuraavanlainen koskien mahdollisia vahvistuksia:
1 prioriteetti on laatusentteri joka tulee pelaamaan Heddenin kanssa. Kilu voi siirtyä tässä tapauksessa laidalle tai kolmoseen. Jos kolmosen keskellä, tällöin Heino nelosen sentteriksi ja Kerälä laitaan.
2 prioriteetti kiekollinen pakki joka pelaa Marttisen parina. Sammalkangas olisi syytä korvata jos aiotaan mitaleista taistella. Parkkonen ei ole vastaus tähän.
3 prioriteetti hyvä maalivahti, joka jakaa vastuun Riksmannin kanssa.
Laitureita Ässillä on ihan tarpeeksi, niihin on ihan turha panostaa.
No on kyllä aivan käsittämättömiä näkemyksiä: juuri nyt kun Kilu ja Hedden ovat muodostaneet sen toisen tutkaparin, jonka muodostumista ykkösen taakse tässä on odotettu, niin sinä heittäisit miehen sivuun roolistaan. Voi luoja! Samoin maalivahteja ei tarvita, onhan nyt jopa varsin todennäköistä että ensi kaudellakin täällä jatkaa sama kaksikko
Laitureita on määrällisesti joo, mutta kuten täälläkin on jo monen suulla (tai näppiksellä) todettu, niin esimerkiksi Ahlgren ja Huovinen eivät varsinaisesti ole mitään liigatasoisia. Siinähän nuo menevät joukon jatkona kun pakko on, mutta mitään muuta heistä ei voi sanoa. Lisänä sitten loukkaantumiset, jotka koskevat tällä haavaa pelkkiä laitureita ja juuri siksi näitä HMV-miehiä joudutaankin nyt peluuttamaan. Sen sijaan edelleen puuttuu neljäs kunnollinen kärkiketjujen laituri, Ryanin kausi alkaa nimittäin kohta olla mennyt ohi..
Fleury-Repik kaksikosta toista täällä moni tuntuu Poriin vielä kyttäilevän ja itse olen samoilla linjoilla: jompikumpi sopisi oikein hyvin. Myynnit alkanevat joka tapauksessa jossain vaiheessa, ehkä jo parin viikon päästä. Mutta kummallekaan näistä en tekisi suoraan ensi kaudeksi paperia, vaan nimenomaan ensin alkuun tämän kauden loppuun. Katsoisi sitä tilannetta sitten sen jälkeen, kummallakin näistä herroista luulisi kuitenkin olevan haluja pelata playoffeissa ja sitä kautta antaa näyttöjä. Ja sitä paitsi edelleen: Ässien täytyy nyt toki sitä ennen varmistaa nämä nykyiset asemat ja se, että playoffeihin ylipäätään ollaan itsekin menossa