Niin vahvistuksia ja vahvistuksia. Lähes jokainen hankinta ollut tasoa sindel, viime kaudesta Mika oppinut ettei tässä paskaa kannata loppukaudeksi ostaa, vaikka kuinka olisi tarvetta pelaajille, vaan vahvistuksen pitää olla tasoa Kuusela tai Umisevic. Viime kaudella myös parin pelaajan ässä-sopimukset julkaistiin, vaikka pelaajat pelasivat vielä finaaleita ja luulen Toivolan saaneen tästä ihan tarpeeksi paskaa niskaan (vaikka taisi olla Kivi, joka tässä munasi).
Eli siis itse uskon vahvasti, että Ässät hakee VAHVISTUKSIA loppukaudelle ja että kauden jälkeen on julkistettavana muutama ensi kauden pelaaja. Toivottavasti myös pari jatkosopimusta tulisi jossain välissä (Ryan, Brodin, ehkä AUK ja Järvenpää).
Edit. Ja Ruutulle Ässillä ei olisi ollut tälle kaudelle mitään käyttöä, Ilves oli hänelle varmasti paras vaihtoehto.
Eli siis itse uskon vahvasti, että Ässät hakee VAHVISTUKSIA loppukaudelle ja että kauden jälkeen on julkistettavana muutama ensi kauden pelaaja. Toivottavasti myös pari jatkosopimusta tulisi jossain välissä (Ryan, Brodin, ehkä AUK ja Järvenpää).
Edit. Ja Ruutulle Ässillä ei olisi ollut tälle kaudelle mitään käyttöä, Ilves oli hänelle varmasti paras vaihtoehto.