Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Sinun perusteillesi ei ole vielä minkäänlaista konkreettista perustetta, kun Hagman ei ole piiruakaan Ässäpaidassa luistellut!
Muutamissa muissa paidoissa on Hagman luistellut senkin edestä, perustan näkemykseni siihen. Nhl-ura teki tenän kun vauhti ei enää riittänyt ja vähän samoja ongelmia oli maajoukkueessakin. Esityksiä khl:ssa en seurannut joten niistä en niistä osaa sanoa, minun silmään Hakki on joka tapauksessa kaukana siitä pelaajasta mitä hän joskus oli, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö hän voisi olla Ässille vahvistus. Mutta jos hänelle maksetaan samaa palkkaa kuin Dixonille, hänen pitäisi olla samaa tasoa kuin Dixon, ja etukäteisepäilyni on, ettei ole. Sen takia olisin toivonut että rahaa olisi laitettu mieluummin statukseltaan pienempään, mutta reaaliselta tasoltaan saman luokan pelaajaan.
Sinänsä huvittavaa tuo ettei minulla ole mitään perusteita koska Hagman ei ole Ässissä pelannut. Ilmeisesti sinun perusteesi ovat kuitenkin täysin validit? Vai oletko nähnyt Hakin jossakin fantasiassasi niin selvästi jo Ässien paidassa että voit perustellusti kutsua häntä huippuhankinnaksi?
Kirjoitit vastauksessasi Ressalle: " niin kovaa pulaa ei markkinoilla voi olla että Hagman olisi jotenkin pakollinen hankinta."
Varmasti ei ole pulaa, mutta ottaisit siis mieluummin esim. jonkun pohjois-amerikkalaisen pelaajan AHL:stä josta ei ole mitää varmuutta siitä, miten pelaaja sopeutuu Poriin?
Totta kai, jos hinta - ja laatusuhde ovat kohdillaan. Koska Poriin on viimeksi hankittu joku ahl-pelaaja tai yleensäkään ulkomaalainen jonka sopeutumisessa olisi ollut peliesityksiin vaikuttavia ongelmia? Radek Smolenak on ainoa joka tulee mieleen. On täysin höyrähtynyttä väittää että Hagman olisi noilla perusteilla joku varma valinta, yhtä hyvin hänellä voi olla pitkään ulkomailla pelanneena sopeutumisongelmia Suomeen.
Ässiin on hankittu jo muitakin saman tason pelaajia kuten Kreps, miksi et esim. hänen kohdallaan nostanut tälläistä älämölöä?
Krepsin hinta on kohdillaan, hänestä ei tarvitse maksaa ns. Mertaranta-lisää. Jos Hagman pelaisi siihen hintaan kuin Kreps eli noin puolet halvemmalla, suhtautuisin asiaan paljon myönteisemmin.
Sinä, Toejoen Veikko ja varsinkin Shark taidattekin olla jotain vastustaja-joukkueiden kätyreitä ja agitaattoreita, kun trollaatte joka asiasta näissä Ässä-ketjuissa!
Heheh. Sinä voit käydä halutessasi läpi viestihistoriani koko siltä kolmen ja puolen kun Jatkoaikaan kirjoittanut. Ne pelaajat joiden hankkimisen olen tyrmännyt voi laskea yhden käden sormilla ja väittäisin edustaneeni positiivisuutta lähes poikkeuksetta tilanteissa joissa muut ovat parkuneet negaa. Niin että turha tulla minulle huutamaan.
Siis kun puhutaan oikeasti hankituista pelaajista, ei spekulaatioista tai huhuista.