Tuolla perusteella meistä IFK-kannattajista sietäisi hävetä kaikkien muiden paitsi "missä te ootte olen taivaassa"-BOLin, joka taisi olla ainoa, joka ei menettänyt uskoaan viime pleijareissa.
Mutta mähän olenkin vähän normaalia yksinkertaisempi yksilö ;). On muuten se "Vähän helvetin perkelettä Södelle"-veisu vielä viimeistelemättä...
Mitä tulee mv-kuvioihin, olen tyytyväinen asioiden nykytilaan.
Toistaiseksi. Mulla ei ole hajuakaan, mikä on IFK:n Master Plan veskareiden suhteen, mutta huolimatta siitä, että Jan Lundell on noin 173-vuotias, uskon hänen olevan edelleen siinä kunnossa, että pärjää tulevallakin kaudella. IFK:n tasoisessa organisaatiossa pitää kuitenkin olla valmiudet reagoida, jos hommat ei toimi. Oli kyseessä sitten Lundell tahi Riksman.
Olen sitä mieltä, että parempi jatkaa nykyveskoilla, jos mv-valmennuksen suhteen kaikki ei ole sillä tasolla, millä niiden olisi pitänyt olla jo vuosikaudet. Jos Lunkka on "turvallinen" valinta ensi kaudeksi, tarjoten näin aikaa kartoittaa ja valmistautua tilanteeseen vuoden päästä, olkoon niin. Lundell pelasi erinomaisen runkosarjan Mestaruuskaudella, enkä voi kuvitella, että taso kovasti laskisi, jos vain terveyttä piisaa. En myöskään näe sellaista tilannetta, missä Janne kynsin ja hampain pitäisi kiinni "paikastaan" joukkueessa, jos hän ei voi joukkueelle hyödyksi olla. Give him some credit, please!
Juuso oli mies paikallaan keväällä. Mutta siitäkin huolimatta ne samat kysymysmerkit on olemassa kuin viime kauteen lähdettäessäkin ja kauden aikana. Yhtään Juusoa dissaamatta, tämä on mulle suurempi ongelma. Ja just nyt sekään ei ole kovin suuri ongelma.
Hyvältä näyttää, mutta vituikshan se männöö kuitenkin... Perus-IFK:ta odotettavissa siis ;).