Aurinkotuuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Tarttuvaa fanitusta....
...sillä ainakin minä olen valmis toivottamaan "tuhlaajapojan" takaisin. Jergus on tuottanut niin paljon sekä riemua että tuskaa kaikille IFK-faneille, että on jälleen takaisinpaluun ja myös takaisinmaksun aika. Loppuvuodet kattava sopimus IFK:n kanssa ja pelipaita tai molemmat (3/10) kattoon samaan aikaan, niin osoittaisimme sen, että toimimme aina täysin eri tavalla kuin muut seurat. Itse kasvatetun rightin pakin arvoa ei voi vähätellä, ei myöskään Jerguksen kokemusta ja mahtavaa pelisilmää...........Mutta jos huhuissa kaveri on lähdössä ja esim Karalahtea ollaan vahvasti roudaamassa tänne niin en itke itseäni uneen. Karalahti oli lähellä MM-kisoja, mitä harvat ovat liigassa. Ja HIFK:ssa kaverin ei tarvitse todennäköisesti pelata noin paljon, ainakaan runkosarjassa. Jereä nyt lyödään, kun jannu pelasi hurjia minuutteja säälärivaiheesta finaaleihin asti. Nyt kun Jeren ainoa oikea ongelma eli päihteet on poissa pelistä, niin Karalahden kokonaispaketti niin jäällä kuin imagomielessä on todellakin positiivismerkkinen. Ei ne Välivaaratkaan lennä jäällä, mutta Jeren kiekkovarmuus ja pelisilmä on ihan eri planeetalla. Se että kaverilla olisi kansainvälisissä peleissä ongelmia liikkeen kanssa, niin sitä ongelmaa ei ole SM-liigassa. ....Tämä nyt meni vähän Jeren fanittamiseksi. Mutta kaveri haluaa pelata täällä, on meidän jätkä ja kaikenlisäksi helvetin hyvä pelaaja. Lisäksi Matikaisen luottomies ja se suurin saatana eli kuningas alkoholi on kanveesissa. .....